Μόλις παρουσιάστηκε το νέο Honda HR-V e:HEV

Το compact SUV αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στη δέσμευση της Honda να εξηλεκτρίσει όλα τα mainstream μοντέλα της στην Ευρώπη μέχρι το 2022

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο HR-V e:HEV υιοθετεί την προηγμένη υβριδική τεχνολογία με δύο ηλεκτροκινητήρες της Honda, που πετυχαίνει ένα συνδυασμό αποδοτικής λειτουργίας και άμεσης απόκρισης. Το sub-compact SUV πλαισιώνει τη γκάμα μοντέλων e:HEV (hybrid electric vehicle) της Honda για πρώτη φορά και αντιπροσωπεύει ένα από τα τελευταία βήματα στη δέσμευση της μάρκας να εξηλεκτρίσει όλα τα ευρωπαϊκά mainstream μοντέλα της μέχρι το 2022.

Tο νέο μοντέλο πετυχαίνει μία σπάνια ισορροπία μεταξύ premium SUV σχεδίασης και εξαιρετικής ευρυχωρίας, με συμπαγείς διαστάσεις και εύκολη πρόσβαση για τους επιβάτες. Αν και οι συνολικές διαστάσεις του οχήματος είναι παρόμοιες με του προηγούμενου μοντέλου, το νέο HR-V προσφέρει περισσότερο χώρο για τα πόδια και τους ώμους, αυξάνοντας την αίσθηση ευρυχωρίας και άνεσης. Εκτός από την αύξηση του χώρου των ποδιών πίσω κατά 35 mm, υπάρχει μία πρόσθετη κλίση δύο μοιρών συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά HR-V, που είναι αποτέλεσμα της κεντρικής διάταξης του ρεζερβουάρ της Honda και της έξυπνης τοποθέτησης των υβριδικών εξαρτημάτων. Χάρη στη δομή της πλατφόρμας, παραμένει η εξαιρετικά ευέλικτη διάταξη πίσω καθισμάτων Magic Seat, που επιτρέπει την πλήρη αναδίπλωση προς τα κάτω ή προς τα πάνω, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης.

side

Εξωτερικά, το compact σχήμα με coupe επιρροές, παραμένει λειτουργικό, ενώ η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 10 mm και το ύψος της οροφής έχει μειωθεί κατά 20 mm συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις των ζαντών (18”), που διατίθενται στάνταρ με το HR-V, και ο μικρότερος εμπρός πρόβολος τονίζουν την SUV γοητεία και στιβαρότητα που απαιτείται από το αγοραστικό κοινό σήμερα, ενώ μπροστά κυριαρχούν οι νέοι προβολείς και η μεγάλη μάσκα στο χρώμα του αμαξώματος. Περνώντας στο πλάι του αυτοκινήτου, το εμπρός τμήμα και η τραβηγμένη προς τα πίσω κολόνα Α συνδυάζονται για τη δημιουργία ενός μεγάλου καπό, μετακινώντας οπτικά τον όγκο της καμπίνας προς τα πίσω και τονίζοντας ακόμα περισσότερο της λείες αναλογίες τύπου coupe.

Τα σπόιλερ στο πίσω τμήμα των μαρσπιέ και το αεροδυναμικό σχήμα των πίσω φώτων συμβάλλουν στη μείωση των στροβιλισμών, ενώ υποστηρίζονται από τα πίσω πλαϊνά σπόιλερ που εξομαλύνουν τη ροή του αέρα πίσω από το όχημα. Ως αποτέλεσμα, αυξάνεται η σταθερότητα και μειώνεται η κατανάλωση στις υψηλές ταχύτητες.

interior

Το εσωτερικό του νέου HR-V σχεδιάστηκε με έμφαση στην ευρυχωρία και τη φωτεινότητα για ένα ευάερο περιβάλλον καμπίνας. Η αίσθηση αυτή ενισχύεται από το  ‘Air Diffusion System’ (Σύστημα Διάχυσης Αέρα) με αεραγωγούς σχήματος L τοποθετημένους στις πάνω γωνίες του ταμπλό. Το νέο σύστημα καταργεί το μειονέκτημα των συμβατικών αεραγωγών, αφού οι επιβάτες νιώθουν συχνά άβολα όταν μια ισχυρή ροή αέρα κατευθύνεται άμεσα προς αυτούς. Το σύστημα κατευθύνει διακριτικά μία ροή αέρα κατά μήκος των πλαϊνών παραθύρων προς την οροφή, δημιουργώντας έναν ευχάριστο στροβιλισμό πλευρικά και πάνω από τους επιβάτες και κατά συνέπεια ένα άνετο περιβάλλον. Την οθόνη LCD 9 ιντσών που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα, συνοδεύει και μία TFT 7 ιντσών που έχει ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων. Υπάρχει η δυνατότητα smartphone mirroring μέσω Apple CarPlay και Android Auto, ενώ η αναβάθμιση με νέα χαρακτηριστικά και λήψη apps γίνεται μέσω ασύρματων ενημερώσεων SOTA (Over-the-air software).

Η τεχνολογία e:HEV περνά πλέον και στο HR-V, με δύο ηλεκτροκινητήρες να συνδέονται με ένα βενζινοκινητήρα i-VTEC 1.500 κυβικών, προσφέρονται μέγιστη ισχύ 131 ίππων και 253 Nm ροπής. Το σύστημα περιλαμβάνει 3 driving modes που επιλέγονται αυτόματα ανάλογα με τις απαιτήσεις. Για βέλτιστη απόδοση, το HR-V εκκινεί με ηλεκτρική λειτουργία περνώντας ομαλά σε υβριδική λειτουργία, όταν ο οδηγός πατά περισσότερο το γκάζι (αυξημένο φορτίο). Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται περισσότερο κατά την οδήγηση σε υψηλότερες, πιο σταθερές ταχύτητες. Οι δυναμικές επιδόσεις ενισχύονται με τη χρήση των σχετικών modes – Sport, Normal και Econ, ενώ το πρόσθετο drive mode B μπορεί να επιλέγεται μέσω του επιλογέα σχέσεων για ισχυρότερη αναγεννητική πέδηση.

Τέλος, σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας το ιαπωνικό μοντέλο εφοδιάζεται με το Honda SENSING για πρώτη φορά – το οποίο έχει αναβαθμιστεί για το HR-V, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης μιας νέας, ευρυγώνιας, μονοεστιακής, εμπρός κάμερας υψηλής ανάλυσης και εγκεφάλου υψηλής υπολογιστικής ισχύος - και ωφελείται από μία ολοκληρωμένη σειρά κορυφαίων, προηγμένων τεχνολογιών και συστημάτων υποστήριξης οδηγού.

Το νέο HR-V e:HEV θα διατίθεται στην Ευρώπη στα τέλη του 2021.

front

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...