Mercedes-Benz EQS: Top tech και 770 km αυτονομίας!

Η Mercedes-Benz αποκάλυψε τη νέα EQS. Tο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό πολυτελές σεντάν της γερμανικής εταιρείας, το οποίο αποτελεί δείγμα γραφής της κορυφαίας τεχνογνωσίας των τεχνικών της

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αυτή είναι η νέα Mercedes-Benz EQS! Η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική λιμουζίνα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η οποία και είναι κατασκευασμένη σε μία νέα αρθρωτή πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τις μελλοντικές ηλεκτρικές δημιουργίες της Mercedes-Benz. Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μία φουτουριστική λιμουζίνα, η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να είναι πρωταγωνίστρια σε μία ταινία επιστημονικής φαντασίας.



H σχεδίαση του αμαξώματος διατηρεί το χαρακτήρα και τη φιλοσοφία της σειράς EQ στο μπροστινό μέρος, με μεγάλες επιφάνειες και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που ενώνονται μεταξύ τους. Ιδιαίτερη μνεία έχει δοθεί στον τομέα της αεροδυναμικής και η EQS ξεχωρίζει κατέχοντας πλέον το παγκόσμιο ρεκόρ στην αεροδυναμική για αυτοκίνητα παραγωγής με το συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι 0,20 cd. Στοιχείο το οποίο συμβάλλει σημαντικά στην αυξημένη αυτονομία, αλλά και τη μείωση των αεροδυναμικών θορύβων. Σχεδιαστικά, ένα ακόμα στοιχείο που διακρίνουμε είναι το ιδιαίτερο πίσω μέρος, του οποίου οι γραμμές περισσότερο θυμίζουν αυτές ενός liftback μοντέλου. Εντυπωσιακοί είναι και οι τροχοί διάστασης από 19 έως 22 ίντσες.



Όπως αναφέραμε και αρχικά, η εντυπωσιακή λιμουζίνα είναι το πρώτο μοντέλο της Mercedes-Benz που έχει κατασκευαστεί επάνω στη νέα πλατφόρμα που προορίζεται αποκλειστικά για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και στην οποία θα βασιστούν όλες οι μελλοντικές κατασκευές του είδους της γερμανικής εταιρείας. Το μήκος της αγγίζει τα 5.216 mm, ενώ το πλάτος φτάνει τα 1.926 mm. Εντυπωσιακό σε μέγεθος είναι και το μεταξόνιο! Με μήκος 3.210 mm είναι κατά 106 mm μεγαλύτερο από αυτό της S-Class. Στοιχείο που αποδεικνύεται ευεργετικό σε χωροταξικό επίπεδο. Δεν είναι τυχαίο ότι ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 610 lt, στοιχείο που μεταφράζεται σε 60 περισσότερα lt από τον αντίστοιχο της S-Class.



Το εσωτερικό της νέας EQS εντυπωσιάζει με την ψηφιακή σχεδίαση και φιλοσοφία της κεντρικής κονσόλας. Ο πίνακας οργάνων, η κεντρική οθόνη, αλλά και όλες οι λειτουργίες του αυτοκινήτου απεικονίζονται σε μία τεράστια οθόνη, που μαζί με αυτή που βρίσκεται μπροστά από τον συνοδηγό καθιστούν μοναδική την ψηφιακή εικόνα της γερμανικής λιμουζίνας. Η διαχείριση του γίνεται μέσα από την τελευταία γενιά του συστήματος πολυμέσων MBUX της Mercedes-Benz, το οποίο λειτουργεί μέσω αφής και φωνητικών εντολών.



H EQS θα προσφέρεται αρχικά σε δύο εκδόσεις. Η πισωκίνητη EQ 450 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος και η απόδοση της είναι 333 ίπποι και 568 Nm ροπής. Η μεγαλύτερη EQ 580, έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα και η συνδυαστική τους ισχύ είναι 524 ίπποι, την ώρα η που ροπή φτάνει τα 855 Nm! Είναι χαρακτηριστικό πως η ισχυρότερη έκδοση χρειάζεται μόλις 4,3 secγια τα πρώτα 100 km/h από στάση. Νούμερο εντυπωσιακό αν αναλογιστούμε ότι πρόκειται για ένα μοντέλο με βάρος της τάξεως των 2.585 kg.



Η αυτονομία του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου εντυπωσιάζει, αφού σύμφωνα με τον κύκλο WLTP η γερμανική λιμουζίνα μπορεί να καλύψει 770 km με μία φόρτιση! Η μπαταρία της νέας EQS έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 107,8 kWh και η μέγιστη τιμή φόρτισης σε ταχυφορτιστή μπορεί να φτάσει έως τα 200 kWh. Μάλιστα,έχει ενσωματωμένο φορτιστή AC 22 kW, και σύμφωνα με τη Mercedes-Benz σε ταχυφορτιστή DC μπορεί να ανακτηθεί ενέργεια ικανή για την κάλυψη 300 χλμ. σε χρόνο μόλις 15 λεπτών.

Πάντως, αξίζει να σημειώσουμε ότι η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει μία ακόμα ισχυρότερη έκδοση της EQS, η οποία θα φέρει τα διακριτικά AMG και θα αποτελεί μία αναβαθμισμένη έκδοση της EQ 580 με την ονομαστική ισχύ να ξεπερνάει τους 700 ίππους!

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...