Δείτε πόσο κάνει η Mustang Mach 1 στην Ελλάδα!

Η πλέον οδηγοκεντρική έκδοση της Ford Mustang, η Mach 1 των 460 ίππων, είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά. Και φυσικά, μόνο φτηνή δεν είναι…

  • -
  • -

Στην περίπτωση της Mustang Mach 1, οι τεχνικοί της FordPerformance δεν εστίασαν μόνο στις απόλυτες τιμές ισχύος και γενικότερα στην ενίσχυση της φιλοσοφίας ενός muscle car. Αντίθετα, στόχος τους ήταν να δημιουργήσουν την πλέον οδηγοκεντρική εκδοχή του εμβληματικού σπορ μοντέλου της Ford. Η κατά πολλούς κορυφαία Mustang είναι πλέον διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά με το κόστος κτήσης να αγγίζει τα 81.768 ευρώ. Ποσό διόλου ευκαταφρόνητο, αλλά αρκεί μια ματιά στις αναβαθμίσεις που έχει υποστεί η συγκεκριμένη έκδοση για να συνειδητοποιήσει κανείς την εκτόξευση της τιμής.


Πιο συγκεκριμένα, το 8κύλινδρο αλουμινένιο σύνολο των 5.000 cc έχει μέγιστη ισχύ 460 ίππων και 529 Nm ροπής. Η νέα πολλαπλή εισαγωγής, σε συνδυασμό με τον έμμεσο και άμεσο ψεκασμό χαμηλής και υψηλής πίεσης του καυσίμου, έχει σαν αποτέλεσμα την βελτιωμένη ευστροφία του κινητήρα. Κάτι που σημαίνει ότι η κόκκινη… περιοχή ξεκινάει στις 7.500 rpm! Την ίδια ώρα, το σύστημα εξαγωγής Active Valve Performance της νέας Mach 1 διαθέτει τετραπλές απολήξεις με διάμετρο 4,5 ιντσών ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τον ήχο του V8 κινητήρα της Ford.


Στο σύστημα μετάδοσης η Mustang Mach 1 που διατίθεται στη χώρα μας περιλαμβάνει το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της Ford, το οποίο διαθέτει αναβαθμισμένο μετατροπέα ροπής και μοναδικές για την περίσταση ρυθμίσεις που βελτιστοποιούν την καμπύλη ροπής, τον χαρακτήρα των αλλαγών ταχυτήτων αλλά και συνολικά την απόδοση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα δεύτερο ψυγείο αέρα-λαδιού αυξάνει την ικανότητα ψύξης κατά 75% σε συνθήκες οδήγησης με αυξημένο φορτίο, ενώ ένα πρόσθετο σύστημα ψύξης στον πίσω άξονα υποστηρίζει τον οδηγό στη σπορ οδήγηση στην πίστα. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που βελτιώνει την πρόσφυση τόσο στην ευθεία όσο και στις εξόδους των στροφών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΔΟΚΙΜΗΣ ΤΗΣ FORD MUSTANG ΤΩΝ 2,3 ΛΙΤΡΩΝ


Παράλληλα, η Mach 1 διαθέτει μια σειρά αεροδυναμικών αλλαγών που εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη σε απόδοση. Το ειδικά διαμορφωμένο εμπρός μέρος περιλαμβάνει μια νέα άνω γρίλια δύο τμημάτων, νέο splitter και κάτω γρίλια, καθώς και διαφορετικές πλευρικές, που σε συνδυασμό συμβάλλουν στη βελτίωση της ψύξη και της αεροδυναμικής απόδοσης του οχήματος. Η κορυφαία Mustang παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη κατά 22% από την Mustang GT, αφενός χάρη στο νέο σχεδιασμό του διαχύτη αέρα στο πίσω μέρος, αφετέρου χάρη στη μακρύτερη ποδιά κάτω από τον κινητήρα, η οποία διαθέτει ειδικά πτερύγια που κατευθύνουν τη ροή του αέρα στα φρένα του αυτοκινήτου. Το εμπρός splitter έχει σχεδιαστεί ώστε να παράγεται αυξημένη κάθετη δύναμη για ακόμη καλύτερη πρόσφυση στην πίστα, ενώ την ίδια στιγμή η μονή πίσω αεροτομή έχει κατασκευαστεί με γνώμονα τις αεροδυναμικές απαιτήσεις του εμπρός μέρους για τέλεια ισορροπία ανάμεσα στους δύο άξονες.


Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μοναδική έχοντας ως γνώμονα της υψηλές απαιτήσεις κατά την οδήγηση στην πίστα. Η ρυθμιζόμενη ανάρτηση MagneRide ελέγχει ηλεκτρονικά το μαγνητο-ροϊκό υγρό που βρίσκεται στα αμορτισέρ ώστε να ανταποκρίνεται σε πραγματικό χρόνο στις μεταβαλλόμενες οδικές συνθήκες. Η ανάρτηση έχει διαφορετικό καλιμπράρισμα για βέλτιστη απόδοση με πιο σκληρά εμπρός ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκούς. Επιπρόσθετα, η νέα ρύθμιση του τιμονιού EPAS, σε συνδυασμό με τα υποπλαίσια και τους βραχίονες της ανάρτησης που προέρχονται από τις Mustang Shelby GT350 και GT500, συμβάλουν ώστε η Mach 1 να διαθέτει ένα σύστημα διεύθυνσης με την καλύτερη απόκριση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη Mustang έχει διατεθεί στην Ευρώπη. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου με 5 μπράτσα, διάμετρο 19 ίντσες και μεγαλύτερο κατά 0,5 ίντσες πλάτος εμπρός και πίσω, οι οποίες συνδυάζονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4 που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πίστα.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...