Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
4.0 V6 Deluxe39.000 € 2207,59,52261.520
4.0 V6 Premium46.600 € 2207,59,52261.520
4.6 V8 GT Deluxe53.580 € 3205,512,83021.520
4.6 V8 GT Premium56.600 € 3205,512,83021.520
5.4 V8 Shelby82.880 € 5485,013,83551.780
Τιμή από 39.000 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR4.6 V8

Ταυτότητα

Αμερικανική φιλοσοφία, με μυώδες αμάξωμα, επιβλητική εμφάνιση και θηριώδεις κινητήρες, δεν έχει γίνει άδικα θρύλος στις ΗΠΑ.

Τα Mustang είναι ένα από τα πιο αγαπημένα και εμπορικά αυτοκίνητα στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, και ένα από τα ελάχιστα που έχουν μπει στο Hall of Fame της αυτοκίνησης. Με 45 χρόνια παρουσίας, πέντε γενιές και όνομα που έχει αποκτήσει το δικό του θρύλο, το Mustang ήρθε και στην  Ελλάδα, σε Coupe και Cabrio αμάξωμα, με τρία θηριώδη μηχανικά σύνολα που φθάνουν έως τους 548 ίππους.

Σχεδίαση-Χώροι

Από την δεκαετία του ’60 οπότε και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, εντυπωσίασε με το μυώδες αμάξωμα και τις επιβλητικές γραμμές του. Πέντε δεκαετίες μετά παραμένει το απόλυτο muscle car, χάρη στα φουσκωμένα panel, την ελαφρώς σπορ γραμμή, τα φαρδιά ελαστικά και το δυναμικό πίσω τμήμα, με τα ιδιαίτερα φώτα. Τραβά σαν μαγνήτης τα βλέμματα - όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και στην Ευρώπη - λόγω της μοναδικής σχεδίασης του και της ιστορίας που κρύβει από πίσω. Με μήκος 4,77 μ., πλάτος 1,88 μ. και ύψος 1,41 μ., το μεγάλο καπό και την επιθετική όψη, επιβάλλεται αμέσως. Υιοθετεί πολλά ρετρό στοιχεία και δείχνει σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα πάνω του, σε σχέση με το παρελθόν.

Το εσωτερικό, δεν θυμίζει και δεν έχει την απαιτούμενη ποιότητα ενός ευρωπαϊκού, με τα σκληρά πλαστικά να μετριάζουν την εικόνα του. Το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων προσδίδουν στιλ με την σχεδίαση τους, όπως και η μεταλλική επένδυση στο ταμπλό. Η κονσόλα είναι λειτουργική αλλά κάπως παλαιάς κοπής θα λέγαμε, όπως και τα χειριστήρια και διάφορες άλλες λεπτομέρειες. Η εργονομία και η πρακτικότητα βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα.

Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά και ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει την σωστή θέση οδήγησης. Στο πίσω κάθισμα με δυσκολία μπορούν να βολευτούν δύο ενήλικες, με το πορτμπαγκάζ να είναι ικανοποιητικό, με 370 λίτρα χωρητικότητας. Η έκδοση Cabrio δεν έχει σχεδιαστικές διαφορές σε σχέση με την Coupe, με τις διαστάσεις να παραμένουν ίδιες. Η υφασμάτινη οροφή ανοίγει και κλείνει σε 16 δευτερόλεπτα. Η κορυφαία έκδοση Shelby που αποτελεί και το ταχύτερο Mustang, έχει φαρδύτερες εισαγωγές αέρα στη μάσκα και εισαγωγή στο καπό, λευκές γραμμές που ξεκινούν από τη μάσκα και καταλήγουν στο πίσω μέρος και διαχύτη κάτω από τον προφυλακτήρα. Τα καθίσματα είναι τύπου bucket με δερμάτινη επένδυση σε δύο χρώματα.

Τεχνολογία

Το muscle car, διατίθεται με ένα V6 κινητήρα 213 ίππων, ένα V8 με 315 και 520 ίππους στην κορυφαία έκδοση Shelby. Ο τετράλιτρος V6, έχει μέγιστη ροπή 326Nm στις 5.300 rpm και ικανοποιητικές επιδόσεις. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά είναι αρκετά δυνατός, με τον ήχο να ενθουσιάζει. Η τεχνολογία του δεν είναι η πλέον προηγμένη, με 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο και ένας εκκεντροφόρος επικεφαλής. Η υψηλή ροπή αποζημιώνει όμως, αφού ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα και όποια σχέση κι αν έχεις επιλεγμένη στο 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, το μοναδικό που έχεις να κάνεις είναι να πατήσεις το γκάζι και το Mustang V6 επιταχύνει σα να είχες κατεβάσει μία και δύο σχέσεις.

Ο V8 του GT των 4,6 λίτρων, με τους 315 ίππους και τα 315Nm ροπής, είναι πολύ πιο δυνατός και με πιο μπάσο ήχο, με τα 0-100 km/h να έρχονται σε λιγότερο από 6 sec και η τελική να φθάνει τα 230 km/h. Το Shelby με το μοτέρ των 5,4 λίτρων, τους 548 ίππους και τα 692 Nm ροπής(!) βάζει φωτιά στην άσφαλτο, με τα ελαστικά να συγκρατούν με δυσκολία την δύναμη του. Τα μεγάλων διαστάσεων δισκόφρενα με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo προσφέρουν υψηλής απόδοσης φρενάρισμα, ενώ για το ασφαλές «πάτημα» του αυτοκινήτου στο δρόμο επιλέχθηκαν ελαστικά υψηλών επιδόσεων, διαστάσεων 255/45ZR μπροστά και 285/40ZR πίσω.

Στο δρόμο

Το αλογάκι στην μάσκα, με τους κινητήρες μεγάλου κυβισμού και την πίσω κίνηση, υπόσχονται αυξημένη οδηγική απόλαυση. Δεν είναι το αυτοκίνητο που θα μπει με απόλυτη ακρίβεια στην στροφή και θα προσφέρει την τέλεια αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό, αλλά ταξιδεύει με σταθερότητα και πολλά πολλά χιλιόμετρα στην ευθεία, χωρίς κανένα πρόβλημα. Σε κάθε βαθύ πάτημα του γκαζιού, το πίσω μέρος αρχίζει να «χορεύει» χωρίς όμως να τρομάζει, θέλει όμως προσοχή, αφού το ελαφρύ και το μέτριο σε αίσθηση τιμόνι δεν επιτρέπουν να ξεπεράσεις τα όρια. Σε κάθε περίπτωση με το Mustang νιώθεις να κυριαρχείς στο δρόμο, έχει τρομερές ροπές και το μακρύ μεταξόνιο, βοηθά στο να ελέγχεται το αυτοκίνητο πιο εύκολα.  Η κατανάλωση, ειδικά του V8 GT και Shelby, ξεπερνά άνετα τα 15 λίτρα σε περιπτώσεις πίεσης, γι’ αυτό θέλει αυτοσυγκράτηση.

Συμπέρασμα

Το Mustang απευθύνεται στους λάτρεις της αυτοκινητικής ιστορίας τους και σε όσους θέλουν να εντυπωσιάσουν με ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο, εντελώς διαφορετικό από τα ευρωπαϊκά. Είναι απίστευτα δυνατό και έχει καθαρά αμερικανική φιλοσοφία, με ότι αυτό συνεπάγεται.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: —

• Προκαταβολή: — ,Δόσεις: —, Επιτόκιο: —