Έρχεται το Land Rover Defender V8 με 525 ίππους

Αγαπήσαμε τις 4κύλινδρες και 6κύλινδρες εκδόσεις και τώρα έρχεται το 8κύλινδρο κτήνος να μας αποτελειώσει

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το ριζικά ανανεωμένο Land Rover Defender έχει ταράξει τα νερά του κόσμου της αυτοκίνησης και πόσο μάλλον της off-road κοινότητας, φέρνοντας νέο αέρα και εντυπωσιάζοντας τόσο με το φρέσκο design, αλλά και με τις αδιαμφησβήτητες ικανότητες τις οποίες πολλοί φοβήθηκαν πως είχε χάσει βλέποντας την πιο «πολιτισμένη» εξωτερική εμφάνιση σε σχέση με τον προκάτοχο του.

Το αγαπήσαμε όταν το οδηγήσαμε στην 4κύλινδρη 2λιτρη εκδοχή του και τώρα φαίνεται πως έρχεται για να μας πάρει τα μυαλά ολοκληρωτικά με την νέα προσθήκη στην γκάμα. Ονομάζεται Defender V8 και όπως προϊδεάζει και ο τίτλος, η νέα έκδοση θα εξοπλίζεται με τον 5λιτρο “AJ” V8 κινητήρα που έχουμε ξαναδεί στις κορυφαίες εκδόσεις των Range Rover Sport και Jaguar F-Type. Η απόδοση πλέον φτάνει τους 525 ίππους και τα 625 Nm ροπής, με όλη αυτή την ισχύ να περνά μέσω ενός 8άρι αυτόματου κιβωτίου και στους 4 τροχούς.

engine

Οι αριθμοί αυτοί το κατατάσσουν ως το ισχυρότερο Defender παραγωγής που παράχθηκε ποτέ, ενώ οι επιδόσεις του το κατατάσσουν και ως το ταχύτερο Defender που παράχθηκε ποτέ. 5,2 δευτερόλεπτα χρειάζεται για να καλύψει το σπριντ έως τα πρώτα 100 km/h, ενώ δεν θα σταματήσει να επιταχύνει μέχρι την τελική του ταχύτητα των 240 km/h στην 3θυρη έκδοση 90 με το κοντό μεταξόνιο.

Το νέο πανίσχυρο Defender ξεχωρίζει εμφανισιακά από την υπόλοιπη γκάμα χάρη στις 4 απολήξεις της εξάτμισης, τις ανθρακί ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών και τις μπροστινές δαγκάνες φρένων που είναι χρωματισμένες σε μπλε απόχρωση. Όσον αφορά τον ήχο δεν πιστεύουμε πως χρειάζεται και ιδιαίτερη προσπάθεια για να διαφοροποιηθεί από τα 4κύλινδρα και 6λύλινδρα μικρότερα αδερφάκια του, αλλά η ξεχωριστή ρύθμιση στην εισαγωγή και τις εξατμίσεις του κινητήρα, τις οποίες φέρει, είναι πάντα ευπρόσδεκτες.

interior

Περνώντας στο εσωτερικό, βρίσκουμε και εδώ στοιχεία που προδίδουν τον πιο ισχυρό χαρακτήρα που κρύβεται κάτω από το καπό. Για παράδειγμα το δέρμα στο τιμόνι έχει αντικατασταθεί από Alcantara, ενώ ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και τα paddles πίσω από το τιμόνι φέρουν ξεχωριστή χρωμιωμένη απόχρωση. Παράλληλα, με την νέα έκδοση, στον προαιρετικό εξοπλισμό έρχεται και μία μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment 11,4 ιντσών, δυνατότητα ασύρματης φόρτισης για το κινητό, αλλά και ενισχυτής σήματος.

Έχοντας δει σε διάφορες περιπτώσεις δοκιμών εξέλιξης, το σκληροπυρηνικό Defender V8 να «γυρνοβολάει» μέχρι και στην πίστα του Nurburgring, είναι ξεκάθαρο πως η Land Rover έδωσε μεγάλη έμφαση και στο στήσιμο της κορυφαίας έκδοσης του διάσημου off-roader, ώστε να συμβαδίζει με τις νέες καταιγιστικές επιδόσεις που προσφέρει στην ευθεία. Γι’ αυτό το λόγο, η έκδοση V8, εκτός των καθαρά εστιασμένων στις off-road δυνατότητες driving modes, εξοπλίζεται και με ένα νέο Dynamic mode, το οποίο βελτιώνει την απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και σφίγγει την ρύθμιση της συνεχώς μεταβαλλόμενης ανάρτησης, ώστε να φέρει στην επιφάνεια έναν πιο παιγνιώδη χαρακτήρα τόσο εντός, όσο και εκτός δρόμου.

front

Στον τομέα της ανάρτησης άλλες διαφοροποιήσεις που παρατηρούμε στην V8 έκδοση είναι μία γενικότερα πιο σφιχτή ρύθμιση με παχύτερες αντιστρεπτικές ώστε να μειωθούν οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, ενώ το πίσω διαφορικό ισορροπεί την ροπή που περνά ανάμεσα στους δύο πίσω τροχούς για μέγιστη πρόσφυση.

Οι τιμές στην Μ. Βρετανία ξεκινούν από 98.500 λίρες (113.000 ευρώ) για την 3θυρη έκδοση 90, με το κοντό μεταξόνιο και από 101.000 λίρες (116.000 ευρώ) για την 5θυρη με την κωδική ονομασία 110 και το μακρύ μεταξόνιο.


ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...