Σύγχρονη Porsche 914 με 300 ίππους!

Δεν πρόκειται για ανακατασκευή, αλλά για μία σύγχρονη εκδοχή της Porsche 914 με μηχανικά μέρη από Cayman

  • -
  • -

Η Fifteen Eleven Design είναι μία εταιρεία που ασχολείται με τα κλασσικά αυτοκίνητα και έχει έδρα στη Μ. Βρετανία. Συγκεκριμένα, αποτελεί παρακλάδι της γνωστής Mellors Elliot Motorsport, η οποία πρόσφατα είχε παρουσιάσει την έκδοση του Proton Iriz προδιαγραφών R5, ενώ παλιότερα είχε την ευθύνη για το αγωνιστικό Proton Satria S2000. Η Fifteen Eleven Design αναλαμβάνει ιδιαίτερα conceptπου αφορούν κλασσικά μοντέλα, όπως η roadster έκδοση του Ford Escort RS1600 MKI, αλλά και η Maserati 3500 GT που μάλιστα βγήκε δεύτερη στο διαγωνισμό Salon Prive Concours d' Elegance τη χρονιά που πέρασε.

Η επόμενη δημιουργία του ιδιαίτερου οίκου είναι η αναβίωση της Porsche 914, η οποία μάλιστα θα παραχθεί σε περιορισμένα κομμάτια και θα είναι διαθέσιμη προς πώληση. Το εγχείρημα βρίσκεται στα πρώτα στάδια εξέλιξης, αλλά όπως βλέπουμε από τα σχέδια που δημοσιοποίησε η Fifteen Eleven Design είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό. Διατηρεί την σχεδιαστική ταυτότητα του παρελθόντος, αλλά με σύγχρονες πινελιές όπως για παράδειγμα τα εμπρός φωτιστικά σώματα που κάνουν χρήση τεχνολογίας LED. Μάλιστα, δύο επιπλέον φώτα θα κάνουν τη σύνδεση και με την 911 «Moby Dick», την ώρα που ο εμπρός προφυλακτήρες θα διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα.
Επιπλέον, στο πίσω μέρος θα υπάρχει μικρή αεροτομή, η οποία θα ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Σε σχέση με τον πρόγονο της θα είναι ακόμα πιο επιθετική, αφού θα διαθέτει μεγαλύτερο πλάτος και αυξημένα μετατρόχια. Ενώ για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας το αμάξωμα θα είναι targa!

Ουσιαστικά, από κάτω θα κρύβεται μία Cayman, από την οποία και θα δανειστεί τα περισσότερα μηχανικά μέρη. Ο κινητήρας θα είναι ο γνωστός 6κύλινδρος των 3.400cc απόδοσης 300 ίππων, το κιβώτιο χειροκίνητο έξι σχέσεων, ενώ η ισχύς θα μεταφέρεται στο δρόμο από τους πίσω τροχούς. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης θα είναι ίδια με αυτή της Cayman, με τη διαφορά ότι τα αμορτισέρ θα είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Τα φρένα θα φέρουν την υπογραφή της Brembo, με τετραπίστονες δαγκάνες και αεριζόμενα δισκόφρενα και στις τέσσερις γωνίες του αυτοκίνητου. Ακολουθώντας τις παραδόσεις, οι τροχοί των 18 ιντσών θα ανήκουν στη γνωστή Fuchs.

Ανάλογη φροντίδα θα δεχθεί και το εσωτερικό, το οποίο θα ξεχωρίζει για τη δερμάτινη επένδυση, αλλά και μπάκετ καθίσματα της Recaro. Θα είναι διαθέσιμη τόσο σε αριστεροτίμονη, όσο και σε δεξιοτίμονη έκδοση, αν και ακόμα δεν είναι γνωστό σε πόσα κομμάτια θα παραχθεί. Κάτι που ισχύει και για την τιμή. Πάντως, είναι δεδομένο πως μόνο φθηνή δεν θα μπορεί να την χαρακτηρίσει κανείς…

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...