Νέο Volkswagen Golf R: To ισχυρότερο Golf όλων των εποχών!

Με 320 ίππους, τετρακίνηση, drift mode και 0-100 km/h που σπάει τα χρονόμετρα

  • -
  • -

Οι εκδόσεις επιδόσεων της 8ης γενιάς του Volkswagen Golf ολοκληρώνονται με την κορυφαία εκδοχή που συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό «R». Η κορωνίδα της σειράς του γερμανικού χάτσμπακ παρουσιάστηκε επίσημα και ουσιαστικά αποτελεί το ισχυρότερο και ταχύτερο Volkswagen Golf που κατασκευάστηκε ποτέ. O δίλιτρος 4κύλινδρος κινητήρας αποδίδει 320 ίππους και 420 Nm ροπής (διαθέσιμα από τις 2.100 rpm σταθερά έως τις 5.350 rpm), νούμερα που του χαρίζουν εκρηκτικές επιδόσεις.
Η τελική του ταχύτητα μπορεί να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, αλλά για τα πρώτα 100 km/h από στάση απαιτούνται μόλις 4,7 sec. Στην ευρωπαϊκή αγορά θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG των επτά σχέσεων, ενώ στις ΗΠΑ και τον Καναδά θα προσφέρεται και με χειροκίνητο έξι σχέσεων.  

Ένα από τα κύρια σημεία που εστίασαν την προσοχή τους οι τεχνικοί της Volkswagen είναι η οδική συμπεριφορά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Έτσι, το νέο Golf R χρησιμοποιεί το γνωστό σύστημα τετρακίνησης 4MOTION, αλλά και το αναβαθμισμένο torque vectoring της γερμανικής εταιρείας, το οποίο μεταβάλλει τη κατανομή της ισχύς ανάμεσα και στους πίσω τροχούς, και όχι μόνο ανάμεσα στους δύο άξονες. Η διαχείριση είναι ηλεκτρονική και η μεταφορά μπορεί να φτάσει για κλάσματα του δευτερολέπτου έως και το 0-100%, εμπρός-πίσω.

Πλέον, διαθέτει νέο αλουμινένιο υποπλαίσιο, διαφοροποιημένο με μεγαλύτερη γωνία κάμπερ για τους εμπρός τροχούς, ενώ αυξημένο είναι το πάχος των αντιστρεπτικών, την ώρα που το αμάξωμα έχει έρθει 20 mm πιο κοντά στο έδαφος. Η ανάρτηση είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη, και φυσικά πιο σκληρά είναι τα ελατήρια. Νέα είναι και η χαρτογράφηση του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης για καλύτερη και πιο άμεση πληροφόρηση, ενώ το σύστημα πέδησης έχει αναβαθμιστεί με αεριζόμενους δίσκους 358 mm εμπρός και διπίστονες αλουμινένιες δαγκάνες.

Σχεδιαστικά, οι αλλαγές εντοπίζονται στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες με τα μικρά αεροδυναμικά βοηθήματα, τον μεγάλο διαχύτη στο πίσω μέρος, τις απολήξεις της εξάτμισης και τις ζάντες αλουμινίου που έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη έκδοση. Αντίστοιχα, στο εσωτερικό δεσπόζουν τα τύπου μπάκετ καθίσματα, το τριάκτινο τιμόνι, ενώ τα σπορ χαρακτηριστικά τονίζουν λεπτομέρειες με το λογότυπο R. Τέλος, η εξάτμιση είναι της Akrapovic, έχει κατασκευαστεί από τιτάνιο και είναι κατά 7 kg ελαφρύτερη.

Η Volkswagen προσφέρει προαιρετικά και το πακέτο R Performance, το οποίο εκτός από μεγαλύτερη τελική ταχύτητα (270 km/h), ξεχωρίζει για τη μεγαλύτερη πίσω αεροτομή, αλλά και τους τροχούς των 19 ιντσών. Μάλιστα, η συγκεκριμένη έκδοση διακρίνεται για την παρουσία δύο νέων προγραμμάτων οδήγησης! Το πρώτο ονομάζεται Nurburgring, και ουσιαστικά προσαρμόζει όλες τις παραμέτρους ιδανικά για οδήγηση στη φημισμένη πίστα. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρείας είναι ταχύτερο κατά 17 sec σε σχέση με την προηγούμενη γενιά! Και το δεύτερο είναι η παρουσία προγράμματος Drift mode, το οποίο και επιτρέπει στον οδηγό να απολαμβάνει τη γοητεία της πλαγιολίσθησης.

Αξίζει να σημειώσουμε, ότι οι άνθρωποι της Volkswagen δεν αποκλείουν το λανσάρισμα μίας ακόμα ισχυρότερης έκδοσης του Golf R, με ισχύ που θα ξεπερνάει τους 400 ίππους και θα αποτελέσει αντίπαλο δέος για την Mercedes A45 AMGs.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...