Megane eVision: Το όραμα της Renault για τα ηλεκτρικά οχήματα (video)

Στο περιθώριο του φόρουμ eWays η Renault παρουσίασε το Megane eVision, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που μας επιδεικνύει το όραμα της γαλλικής εταιρείας για την ηλεκτροκίνηση στο άμεσο μέλλον

  • -
  • -

Στο φόρουμ eWays, το οποίο φέτος ήταν αφιερωμένο στο μέλλον της ηλεκτροκίνησης και όχι μόνο, η Renault παρουσίασε το Megane eVision. Ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο, δείγμα γραφής για τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Καταρχήν, το eVision είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που βασίζεται επάνω στη πλατφόρμα CMF-EV, η οποία και αφορά αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα και είναι προϊόν της συνεργασίας ανάμεσα σε Nissan-Renault-Mitsubishi. Το συγκεκριμένο πάτωμα, διακρίνεται για το γεγονός πως διαθέτει επίπεδο δάπεδο, στοιχείο που έχει ευεργετικά χωροταξικά αποτελέσματα. Ένα ακόμα πλεονέκτημα της συγκεκριμένης πλατφόρμας, είναι το γεγονός πως προσφέρει τη δυνατότητα για τοποθέτηση ενός επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Την ίδια ώρα, ο χώρος για τον ηλεκτροκινητήρα στο εμπρός μέρος είναι πιο συμπαγής, κάτι που επιτρέπει την τοποθέτηση των τροχών στις άκρες του αυτοκινήτου. Συνδυασμός που αυξάνει ακόμα περισσότερο τις διαστάσεις του εσωτερικού.


Το Megane eVision αναμένεται να παρουσιαστεί το 2022 και σύμφωνα με τους Γάλλους ουσιαστικά επαναπροσδιορίζει τον ορισμό του χάτσμπακ αμαξώματος. Συνδυάζει χαρακτηριστικά από μοντέλο SUV, αλλά και αυτά ενός κουπέ με το χαμηλό τελείωμα της οροφής στο πίσω μέρος. Σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό, αφού διατηρεί χαρακτηριστικά του Megane στο εμπρός μέρος, αλλά και πλλά στοιχεία από το πρωτότυπο Morphoz.


Μία ακόμα καινοτομία του eVision είναι οι μπαταρίες του, που είναι εξαιρετικά λεπτές και βρίσκονται τοποθετημένες στο πάτωμα ενώ προσφέρονται με διαφορετική χωρητικότητα. Παράλληλα, εφοδιάζεται με μία σειρά από τεχνολογίες, που βελτιώνουν την αποδοτικότητα της μπαταρίας. Όπως για παράδειγμα το υδρόψυκτο σύστημα ψύξης του κινητήρα, της μπαταρίας και του χώρου επιβατών που λειτουργεί με ενέργεια από τη θερμότητα του κινητήρα και της μπαταρίας, χωρίς να καταναλώνει ενέργεια από τη μπαταρία. Κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα να μην επηρεάζεται η αυτονομία του αυτοκινήτου. Ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος έχει και τις ίδιες τιμές ισχύος με το Nissan Leaf+, αποδίδει 217 ίππους και 300 Nm ροπής, απαιτώντας λιγότερα από 8 sec για τα πρώτα 100 km από στάση.

Το Megave eVision αποτελεί μέρος του μεγαλεπήβολου σχεδίου της Renault, με τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία να στοχεύει έως το 2030 να έχει μειώσει κατά 50% το μέσο όρο CO2 σε σχέση με το 2010, ενώ ο μακροπρόθεσμος στόχος είναι το 2050 να πετύχει μηδενικούς ρύπους με τα μοντέλα της γκάμας της.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...