Νέο Ford Kuga: έρχεται σε βενζίνη, diesel, plug-in hybrid, EcoBlue Hybrid και Hybrid

Το ολοκαίνουριο SUV είναι το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford μέχρι σήμερα

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο Ford Kuga προσφέρει τα περισσότερα εξηλεκτρισμένα συστήματα κίνησης από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της Ford, βελτιώνοντας την οικονομία σχεδόν μέχρι και 30%. Το νέο SUV αναμένεται να είναι σύντομα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Μέσα στη χρονιά, η ολοκληρωμένη γκάμα του θα περιλαμβάνει κινητήρες βενζίνης 1.5 EcoBoost και diesel 1.5 και 2.0 EcoBlue, αλλά και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις Plug-In Hybrid, EcoBlue Hybrid και Hybrid. Ειδικά το Kuga Plug-In Hybrid προσφέρει κίνηση αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια, καθώς και τη δυνατότητα να επιλέγουν οι ίδιοι οι οδηγοί πότε και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας μέσα από προφίλ οδήγησης, όπως το EV Now.

 

Kuga Plug-In Hybrid
Κινείται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh. Η μέγιστη απόδοση φτάνει τους 225 ίππους. Με το Kuga Plug-In Hybrid ο οδηγός μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 72 km (με μέθοδο μέτρησης NEDC ή 56 km σε WLTP), ενώ η μέση κατανάλωση είναι από 1,2 lt/100 km (σε NEDC, από 1,4 lt/100 km σε WLTP). Τέλος, οι εκπομπές CO2 από 26 g/km (σε NEDC, από 32 g/km WLTP) συνεπάγονται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζεται από το οικιακό ηλεκτρικό δίκτυο ή ταχυφορτιστή μέσω μιας υποδοχής φόρτισης στον εμπρός φτερό. Επίσης, φορτίζεται αυτόματα εν κινήσει μέσω της τεχνολογίας αναγεννητικής πέδησης που ανακτά την κινητική ενέργεια η οποία συνήθως χάνεται στο φρενάρισμα. Μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230-volt ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 ώρες. Ο οδηγός μπορεί να επιλέγει πότε και πώς να αξιοποιεί την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga αυτόματα επιστρέφει στο πρόγραμμα EV Auto συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας για βελτιστοποιημένη οικονομία καυσίμου.

 

Kuga Hybrid
Διαθέσιμη για παραγγελία αργότερα μέσα στη χρονιά θα είναι η full Hybrid έκδοση του Kuga που χρησιμοποιεί ένα αυτοφορτιζόμενο, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Συνδυάζει τον βενζινοκινητήρα των 2,5 λίτρων που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής που έχει εξελίξει η Ford. Το Kuga Hybrid θα διατίθεται με κίνηση στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος Ford Intelligent All-Wheel Drive, με προβλεπόμενες τιμές κατανάλωσης 5,6 lt/100 km και εκπομπών CO2 130 g/km.

 

Kuga EcoBlue Hybrid
Ο πετρελαιοκινητήρας 2.0 EcoBlue των 150 ίππων διαθέτει ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) και αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα και αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση ενέργειας κατά την επιβράδυνση στην αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου. Το BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt, η τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Kuga λειτουργεί σε περισσότερες περιπτώσεις, για πρόσθετη εξοικονόμηση καυσίμου, συμβάλλοντας σε κατανάλωση από 4,3 lt/100 km (σε NEDC, από 5,0 lt/100 km σε WLTP) και εκπομπές CO2 από 111 g/km (σε NEDC, από 132 g/km WLTP).

 

Kuga EcoBoost Βενζίνη
Ο καταξιωμένος 1.5 EcoBoost κινητήρας βενζίνης της Ford είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με 120 και 150 ίππους. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση από 5,5 lt/100 km (σε NEDC, από 6,6 lt/100 km σε WLTP) και εκπομπές CO2 από 125 g/km (σε NEDC, από 150 g/km σε WLTP), με την υποστήριξη του πρώτου στη βιομηχανία συστήματος απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα.

 

Kuga EcoBlue Diesel
Οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις 2.0 EcoBlue και 1.5 EcoBlue έχουν απόδοση 190 και 120 ίππους αντίστοιχα. Η μέση κατανάλωση στην πρώτη περίπτωση ξεκινά από 4,8 lt/100 km (σε NEDC, από 5,9 lt/100 km σε WLTP) και οι εκπομπές CO2 από 127 g/km (σε NEDC, από 155 g/km WLTP). Το Kuga 1.5 EcoBlue έχει μέση κατανάλωση από 4,2 lt/100 km (σε NEDC, από 5,1 lt/100 km σε WLTP) και εκπομπές CO2 από 109 g/km (σε NEDC, από 133 g/km σε WLTP). Στάνταρ στο 2.0 EcoBlue και προαιρετικό στο 1.5 EcoBlue διατίθεται ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Το Kuga είναι το Νο.1 σε πωλήσεις SUV της Ford στην Ευρώπη και το No.3 μοντέλο της στη γηραιά ήπειρο, μετά τα Fiesta και Focus. Το νέο μοντέλο βασίζεται στην καινούρια, ευέλικτη και παγκόσμια προσθιοκίνητη πλατφόρμα της Ford, η οποία υποστηρίζει τη βελτιωμένη αεροδυναμική του αμαξώματος για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Την ίδια στιγμή, η πλατφόρμα αυτή συμβάλει στη μείωση του βάρους του νέου Kuga έναντι των προηγούμενων μοντέλων έως και 80 kg - συγκρίνοντας εκδόσεις με αντίστοιχους κινητήρες.



ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...