Αποστολή στο Παρίσι: Τα υβριδικά Clio και Captur

Γνωρίζουμε τις E-TECH εκδόσεις των δύο μοντέλων της Renault, οι οποίες αναμένονται στην Ελλάδα στα μέσα του 2020

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το 2020 σηματοδοτεί τη δυναμική επανείσοδο της Renault στην κατηγορία των εξηλεκτρισμένων αυτοκινήτων. Με μακρά παράδοση σχεδόν μίας δεκαετίας στα ηλεκτρικά (τόσο με το σουπερμίνι Zoe όσο και με το επαγγελματικό Kangoo ZE), η γαλλική μάρκα λανσάρει φέτος μία σειρά από ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά και υβριδικά μοντέλα.

Βρεθήκαμε στο Παρίσι, καλεσμένοι της ελληνικής αντιπροσωπείας της Renault, για να δούμε – δύο εβδομάδες πριν την έκθεση της Γενεύης – όλα τα νέα οικολογικά αυτοκίνητα της εταιρείας. Ανάμεσά τους, το αμιγώς ηλεκτρικό Twingo ZE, το plug-in υβριδικό Megane (αρχικά ως station wagon και από τις αρχές του 2021 και σε hatchback αμάξωμα), το εντυπωσιακό concept car Morphoz. Για αυτά όμως θα σας μιλήσουμε σε λίγες ημέρες, όταν θα αρθεί το σχετικό εμπάργκο.

Πρώτα είδαμε τα υβριδικά Clio και Captur, τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην Ευρώπη και στην Ελλάδα στα μέσα του 2020. Οι υβριδικές εκδόσεις και των δύο ονομάζεται  E-TECH, με τη διαφορά ότι το Clio είναι ένα κλασσικό υβριδικό με μπαταρία που φορτίζει κατά την κίνηση του οχήματος, ενώ το Captur τεχνολογίας plug-in, που μπαίνει δηλαδή στην πρίζα.

Και τα δύο φέρουν ατμοσφαιρικό 1.6 βενζίνης και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα εκ των οποίων ονομάζεται HSG και πρόκειται για γεννήτρια/μίζα. Βασίζονται στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία είχε σχεδιαστεί εξαρχής για να υποστηρίζει ηλεκτρικές εκδόσεις.

Όπως δήλωσε στο GOCAR ο Διευθυντής Μάρκετινγκ Powertrain της Renault, Gregoire Ginet, οι ανάγκες των πελατών είναι αυτές που καθορίζουν την ιδανική τεχνολογία για κάθε αυτοκίνητο: «Το Clio E-TECH είναι η λύση για όσους επιθυμούν να οδηγούν πιο οικολογικά, όμως δεν θέλουν ή δεν μπορούν να αλλάξουν την καθημερινότητά τους. Δεν έχουν τη δυνατότητα να φορτίζουν σε πρίζα το αυτοκίνητό τους. Από την άλλη, το Captur plug-in προσφέρει τη δυνατότητα οδήγησης αμιγώς ηλεκτρικά Δευτέρα με Παρασκευή και ταυτόχρονα μπορεί να είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας, ιδανικό για εκδρομές και τις διακοπές».

Σύμφωνα με τον Gregoire Ginet, η γκάμα υβριδικών και ηλεκτρικών της Renault προσφέρει την ιδανική πρόταση για κάθε ανάγκη.

Clio E-TECH

Το υβριδικό σύστημα του Clio αποδίδει 140 ίππους και εφοδιάζεται με μπαταρία 1,2 kWh, η οποία φορτίζεται κατά το φρενάρισμα και συνεισφέρει στον περιορισμό κατανάλωσης καυσίμου (4,5 lt/100 km) και εκπομπών CO2 (κάτω από 100 g/km στον κύκλο WLTP). Σύμφωνα με τη Renault, το Clio E-TECH μπορεί να οδηγηθεί ηλεκτρικά εντός της πόλης έως το 80% της χρονικής διάρκειας (σε ταχύτητες έως 75 km/h). Το ηλεκτρικό μοτέρ συνεισφέρει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, προσφέροντας ικανοποιητικές επιταχύνσεις (ρεπρίζ 80-120 km/h σε 6,9 sec). Ο όγκος του χώρου αποσκευών διαμορφώνεται στα 300 lt.

Captur E-TECH Plug-in

Η μπαταρία του υβριδικού Captur είναι μεγαλύτερη σε χωρητικότητα, ανέρχεται σε 9,8 kWh και φορτίζει μέσω είτε οικιακής παροχής ηλεκτρικού ρεύματος είτε ταχυφορτιστή. Χαρίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 65 km στην πόλη και έως 50 km σε μεικτές διαδρομές (σε ταχύτητες έως 135 km/h). Το υβριδικό σύστημα με τον 1.6 βενζίνης και τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδει 160 ίππους. Η Renault ανακοινώνει μέση κατανάλωση 1,5 lt/100 km και εκπομπές CO2 στα 32 g/km. Το υβριδικό Captur ζυγίζει 1.565 kg και έχει χώρο αποσκευών 379 lt.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...