To νέο επαναφορτιζόμενο Audi A7 Sportback των 367 ίππων

Με την κωδική ονομασία “55 TFSI e quattro” το plug-in υβριδικό μοντέλο της μάρκας φέρει ηλεκτρική αυτονομία 40 km και 3 "έξυπνα" προφίλ οδήγησης

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Με σταθερούς ρυθμούς προχωρά η Audi τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των μοντέλων της, οδεύοντας σ’ ένα «πράσινο» μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, προχώρησε στην παρουσίαση του μεγάλου, τετράθυρου coupe της, μετουσιώνοντάς το σ' ένα δυναμικό και αποδοτικό plug-in υβριδικό μοντέλο. Ο λόγος για την υβριδική έκδοση του A7 Sportback, το οποίο φέρει την κωδική ονομασία “55 TFSI e quattro" και "παντρεύει" τη μοναδική σχεδίαση και τις υψηλές επιδόσεις με την κίνηση… μέσω ρεύματος.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του A7 Sportback 55 TFSI e quattro απαρτίζεται από έναν δίλιτρο τετρακύλινδρο υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 252 άλογα και 370 Nm ροπής, καθώς και ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 142 ίππων και 350 Nm ροπής. Η συνδυαστική απόδοση αντιστοιχεί σε 367 ίππους και 500 Nm ροπής, με τη μέγιστη ταχύτητα ν’ ανέρχεται σε 250 km/h και την επιτάχυνση στα 100 km/h από στάση ν’ απαιτεί 5,7 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά τη μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, γι’ αυτή φροντίζει το 7τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων S tronic.

Επιπροσθέτως, βάσει WLTP, η ηλεκτρική αυτονομία ξεπερνά τα 40 km, ενώ η μέγιστη ταχύτητα –δια της χρήσης αποκλειστικά του ηλεκτροκινητήρα- αγγίζει τα 135 km/h, καθιστώντας την οδήγηση απόλυτα φιλική με το περιβάλλον (σ.σ. δεν εκπέμπονται ρύποι).

Πηγή τροφοδότησης του ηλεκτρικού μοτέρ αποτελεί μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 14,1 kWh. Αυτή τοποθετείται κάτω από τον χώρο αποσκευών γεγονός που δεν μειώνει την ευρυχωρία του χώρου αποσκευών (με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων διαμορφώνεται στα 1.235 λίτρα). Αναφορικά με την ανάκτηση ενέργειας, αυτή διενεργείται μόνο μέσω του εμπρός άξονα.

Το οδηγικό… concept του A7 Sportback 55 TFSI e quattro είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε οι χρήστες να πραγματώνουν τις καθημερινές τους μετακινήσεις (είτε σε υπεραστικά ταξίδια, είτε εντός πόλεων) αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, χωρίς, ωστόσο, να μετριάζεται η οδηγική απόλαυση που «ευαγγελίζεται» το μοτέρ εσωτερικής κάυσης. Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρία προφίλ οδήγησης, καθόλα εύχρηστα για καθημερινή χρήση. O λόγος για το EV mode όπου αξιοποιείτε αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, το Battery Hold, όπου το σύστημα κρατάει… καβάτζα την ηλεκτρική ενέργεια ώστε να χρησιμοποιηθεί αργότερα, και τέλος, το Hybrid mode. Το εν λόγω προφίλ ενεργοποιείται είτε αυτόματα σε συνεργασία με το σύστημα πλοήγησης, είτε χειροκίνητα μέσω κουμπιού και πυροδοτεί τη χρήση και των δύο μοτέρ, πάντοτε με έμφαση στο ηλεκτρικό (ώστε να μην καταναλωθεί καύσιμο).

Highight συνιστά, ακόμη, το σύστημα πλοήγησης MMI, το οποίο λειτουργεί σε αγαστή συνεργασία με το κινητήριο σύνολο. Χάρη στο MMI, το μοντέλο «καταλαβαίνει» πότε πλησιάζετε στο τέλος της διαδρομής σας, μ’ αποτέλεσμα να φροντίζει έτσι ώστε να φτάσετε στον τελικό σας προορισμό, καταναλώνοντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια. Ειδικά όταν εισέρχεστε στους κόλπους μίας πόλης όπου οι μειωμένοι ρύποι κρίνονται απαραίτητοι.

Η πλήρης φόρτιση με τριφασικό καλώδιο σε δίκτυο 400V, 16 amp, αντιστοιχεί σε 2,5 ώρες, ενώ μπορεί να φορτιστεί και σε οικιακή πρίζα 230 volt, αν και σε αυτή την περίπτωση απαιτούνται εφτά ώρες.

Σημειώνεται, τέλος, πως οι πρώτες παραδόσεις του μοντέλου θα διενεργηθούν το τελευταίο τετράμηνο του 2019, με την τιμή εκκίνησης στη γερμανική αγορά ν’ αντιστοιχεί σε 77.850 ευρώ.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...