Plug-in υβριδική έκδοση για το Seat Tarraco!

Το Seat Tarraco FR PHEV θα απολαμβάνει ηλεκτρική αυτονομία έως και 50 km, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού FR θα του προσδίδει σπορ χαρακτήρα

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Στη διεύρυνση της γκάμας των εκδόσεων του μεγάλου της SUV, Tarraco, προχωράει η Seat, μέσω του λανσαρίσματος μιας plug-in υβριδικής έκδοσης και του νέου, σπορ επιπέδου εξοπλισμού “FR trim”. Η PHEV έκδοση του Tarraco θα παρουσιαστεί στην προσεχή Έκθεση της Φρανκφούρτης.

Ακόμη, συνιστά μέρος της στρατηγικής της μάρκας προς την ηλεκτροκίνηση, η οποία θα περιλαμβάνει έξι ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά Seat και Cupra μοντέλα μέχρι τις αρχές του 2021. Η έναρξη παραγωγής του εξοπλισμού FR και της έκδοσης PHEV θα γίνει κατά τη διάρκεια του 2020.

Σχεδιασμένο στις εγκαταστάσεις της μάρκας στο Martorell και παραγόμενο στο Wolfsburg (όμιλος Volkswagen), η PHEV έκδοση του Tarraco θα τροφοδοτείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 150 ίππων και 115 ίππων αντίστοιχα.

H συνδυαστική απόδοση αντιστοιχεί σε 245 ίππους και 400 Nm ροπής, ενώ μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13 kWh του παρέχει αυτονομία –αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια- 50 km. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, αυτή ανέρχεται σε 217 km/h με το 0-100 km/h ν’ αποτελεί υπόθεση 7,4 δευτερολέπτων.

Επίπεδο εξοπλισμού FR

Το σπορ πακέτο θα περιλαμβάνει το νέο χρώμα Funa Grey, μεγαλύτερους θόλους τροχών, σπορ πίσω spoiler, FR- special ζάντες αλουμινίου 19 ́ ́ και προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 20 ́ ́. Στο εμπρόσθιο μέρος, η γρίλια FR ενσωματώνει το σήμα της Seat, ενώ το φως που διατρέχει κατά μήκος το πίσω μέρος του αμαξώματος ενισχύει τη χαρακτηριστική εμφάνιση FR δυναμισμό.

Επιπροσθέτως διατίθεται trailer assist, βελτιώνοντας τη ρυμούλκηση, ενώ καθοριστικό ρόλο στη ταχύτερη θέρμανση του κινητήρα σε εξαιρετικά κρύες συνθήκες διαδραματίζει το σύστημα Parking Heater.

Στο εσωτερικό δεσπόζουν η οθόνη πλοήγησης των 9,2 ιντσών, τα ηλεκτρικά bucket καθίσματα από neoprene και δερμάτινο υλικό, με λειτουργία μνήμης (στην πλευρά του οδηγού) ενώ ο οδηγός επωφελείται από τα πεντάλ αλουμινίου και από το νέο σπορ τιμόνι με FR logo.

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...