Αυτό είναι το νέο Ford Kuga!

Γνωρίζουμε από κοντά το δημοφιλές SUV, το οποίο είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει ήπια, πλήρη και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης

  • -
  • -

Το δημοφιλέστερο SUV της Ford, το Kuga, πέρασε στην 3η του γενιά και η αμερικανική μάρκα «τράβηξε» από πάνω του σεντόνι, στο πλαίσιο της εκδήλωσης “Go Further”, στο Άμστερνταμ, όπου παρευρέθηκε και το GOCAR.

Με το μεσαίο της SUV, η Ford εγκαινιάζει τη νέα πλατφόρμα της, C2, η οποία προσφέρει 10% μεγαλύτερη ακαμψία και μειωμένο βάρος –συγκριτικά με εκδόσεις με αντίστοιχους κινητήρες-  κατά 90 kg, παρά το γεγονός πως είναι μακρύτερο και φαρδύτερο, κατά 89 mm και 44 mm αντίστοιχα από την προηγούμενη γενιά του.

Αποτελώντας μοντέλο- σταθμό στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της Ford, είναι το πρώτο που προσφέρεται σε τρεις υβριδικές εκδόσεις, Kuga Plug-In Hybrid, Kuga EcoBlue Hybrid (ήπιο υβριδικό) and Kuga Hybrid (πλήρες υβριδικό). Παράλληλα, θα διατίθεται και στις εκδόσεις Kuga Titanium, Kuga ST-Line και Kuga Vignale, οι οποίες δεν κάνουν εκπτώσεις σε υψηλά επίπεδα εξοπλισμού, κομψότητα και δυναμισμό αντίστοιχα.

Διευρυμένη γκάμα κινητήριων συνόλων

Στο Kuga Plug-In-Hybrid συναντάμε έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.5L, ηλεκτροκινητήρα, και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh συνολικής απόδοσης 225 ίππων με ηλεκτρική αυτονομία που υπερβαίνει τα 50 km. H αυτοφορτιζόμενη έκδοση EcoBlue Hybrid φέρει έναν 2.0L ΕcoBlue diesel, συνοδεία μιας γεννήτριας (ΒISG) και μπαταρίας ιόντων λιθίου των 48Volt. H πλήρης υβριδική έκδοση (Kuga Hybrid) στεγάζει έναν βενζινοκινητήρα 2.5L με ηλεκτροκινητήρα, μία μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματο σύστημα κατανομής της ροπής. H εμπορική πορεία του Kuga Hybrid θα ξεκινήσει το 2020 με κίνηση στους εμπρός (FWD) ή στους τέσσερις τροχούς χάρη στο Ford Intelligent All-Wheel Drive, με μέση κατανάλωση καυσίμου 5,6 λίτρα/100 km.

Το μεσαίο SUV της «μπλε οβάλ» φίρμας θα περάσει τη γραμμή της παραγωγής και με βενζινοκινητήρα 1.5 EcoBoost απόδοσης 120 ή 150 ίππων. Ικανοποιημένοι μένουν και οι φίλοι των diesel, οι οποίοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε έναν δίλιτρο και έναν 1,5 λίτρων οι οποίοι «σταβλίζουν» 190 και 120 ίππους αντίστοιχα.

Η μετάδοση της κίνησης θα πραγματοποιείται μέσω ενός οκτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ για πρώτη φορά περιλαμβάνεται η τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ, κάτι του επιτρέπει στους οδηγούς να προσαρμόζονται στις εκάστοτε συνθήκες κίνησης.

Προηγμένες τεχνολογίες άνεσης

Άλλο ένα στοιχείο, με το οποίο πρωτοπορεί το Kuga είναι το ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect, ενώ θετικές εντυπώσεις αφήνει και ο νέος πίνακας οργάνων LCD 12,3’’. Διευκόλυνση στον οδηγό και υψηλά επίπεδα προστασίας στους επιβάτες, τέλος, προσφέρουν οι τεχνολογίες Lane Keeping System, Blind Spot Information System, Pre Collision Assist, Adaptive Cruise Control με Stop & Go, Lane Centring, Speed Sign Recognition και Head up display.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...