Ηλεκτρικό Renault Fluence

Έτοιμο για παραγωγή, άρχισαν οι παραγγελίες

  • -
  • -

Η Renault παρουσίασε την τελική μορφή του Fluence Z.E. (εκ του Zero Emissions), ανακοινώνοντας ταυτόχρονα πως οι πελάτες που επιθυμούν να είναι από τους πρώτους που θα κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια μπορούν να παραγγείλουν το νέο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο www.renault-ze.com.

Renault FluenceZ.E.

Σε συνέχεια του πρωτοτύπου Fluence Z.E. που αποκαλύφθηκε στο σαλόνι της Φρανκφούρτης το 2009, η Renault παρουσιάζει την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού μοντέλου που προορίζεται προς πώληση στο Ισραήλ, τη Δανία και την υπόλοιπη Ευρώπη από το 2011. Βασίζεται στη σεντάν έκδοση του νέου Megane, στο Fluence και έχει μήκος 4,75 m. Κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 70 kW και ροπής 226 Nm, έχει τελική ταχύτητα 135 km/h και αυτονομία 160 km. Η φόρτιση των μπαταριών γίνεται είτε από το οικιακό ηλεκτρικό δίκτυο (η πλήρης φόρτιση διακρεί 6-8 ώρες), είτε από το δίκτυο σταθμών ταχείας φόρτισης (από το 2012, διάρκεια πλήρους φόρτισης 30 λεπτά). Έναλλακτικά θα υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης των αποφορτισμένων μπαταριών με φορτισμένες εντός 3 λεπτών σε ειδικούς σταθμούς.

Όντας το πρώτο ηλεκτρικό μικρομεσαίο σεντάν της αγοράς, το Fluence ZE βάζει στόχο ιδιώτες και επιχειρήσεις που αναζητούν αυτοκίνητα με κύρος αλλά και που ταυτόχρονα είναι οικονομικά και σέβονται το περιβάλλον.

Οι παραγγελίες άρχισαν

Όσοι θέλουν να είναι μεταξύ των πρώτων ιδιοκτητών ενός εκ των ηλεκτρικών μοντέλων της Renault, μπορούν να «κρατήσουν θέση» στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.renault-ze.com. Η εγγραφή είναι δωρεάν και εξασφαλίζει στους υποψήφιους αγοραστές προτεραιότητα στην αγορά των ηλεκτρικών Renault. Στη συνέχεια η γαλλική εταιρεία θα επικοινωνεί μαζί τους ενημερώνοντάς τους για την ημερομηνία λανσαρίσματος του μοντέλου και ζητώντας τους επιβεβαίωση της κράτησης τους.

Η Renault υποστηρίζει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν το 10% της παγκόσμιας αγοράς μέχρι το 2020. Έτσι, ο όμιλος Renault-Nissan επενδύει 4 δισ. ευρώ στην εξέλιξη οχημάτων μηδενικών εκπομπών, με μια ομάδα 2.000 εργαζομένων (1.000 στη Renault και 1.000 στη Nissan) να απασχολείται ήδη στα ηλεκτρικά οχήματα.

Στην προσπάθειά της να γίνει ο νούμερο ένα Ευρωπαίος κατασκευαστής αυτοκινήτων με χαμηλές εκπομπές CO2, η Renault εργάζεται σε δύο βασικά μέτωπα:

1. εξέλιξη νέων τεχνολογιών για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα κιβώτια ταχυτήτων,

2. δέσμευση για όλους τους τύπους ηλεκτρικών οχημάτων.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...