A7 Sportback: Το νέο πρόσωπο της Audi (vid)

Το GOCAR μετέδωσε σε απευθείας σύνδεση την παρουσίαση του μεγάλου coupe

  • -
  • -

Με σαφή αναφορά στο πρωτότυπο Prologue, η νέα γενιά του A7 Sportback αποτελεί το πρώτο δείγμα γραφής από τη νέα σχεδιαστική εποχή της Audi. Το πεντάθυρο Gran Turismo έκανε πρεμιέρα στην έδρα της γερμανικής μάρκας, το Ingolstadt, εκδήλωση που μεταδόθηκε σε απευθείας σύνδεση από το GOCAR.

To coupe αμάξωμα πλησιάζει σε μήκος τα 5 μέτρα, έχει μεταξόνιο 2,93 μέτρα όμως το ύψος του – στοιχείο του sport χαρακτήρα του – είναι μόλις 1,42 μέτρα. Τα εντυπωσιακά φώτα (HD Matrix LED στην κορυφαία έκδοση) και οι μεγάλοι τροχοί των 21 ιντσών τονίζουν κι άλλο το δυναμισμό του νέου Audi. Στο πίσω μέρος υπάρχει ενεργή αεροτομή που εκτείνεται αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 120 km/h.

Άκρως εντυπωσιακό είναι το εσωτερικό του A7 Sportback. Πέρα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών, υπάρχουν δύο ακόμη οθόνες, που έχουν ως αποτέλεσμα να εξααφανιστούν οι διακόπτες από την κεντρική κονσόλα. Μέσω της πάνω οθόνης (10,1 ιντσών) ελέγχεται το σύστημα πολυμέσων, ενώ η κάτω (8,6 ιντσών) χρησιμεύει για το χειρισμό του κλιματισμού και άλλων ανέσεων.

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV), σκοπός του οποίου είναι να βελτιώνει τις επιδόσεις και να περιορίζει την κατανάλωση. Όπως και στην περίπτωση του Α8, χρησιμοποιεί ηλεκτρικό σύστημα 48V, με μία μίζα-εναλλάκτη (BAS) να συνεργάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου. Σε ταχύτητες ανάμεσα σε 55 και 160 km/h ο κινητήρας απενεργοποιείται και τίθεται πάλι σε ισχύ όταν οι συνθήκες το απαιτούν μέσω του BAS. Εκτιμάται ότι σε πραγματικές συνθήκες, η μέση κατανάλωση περιορίζεται έως 0,7 lt/100 km.

Αρχικά το Audi A7 Sportback θα λανσαριστεί με τον 3.0 V6 TFSI, 340 ίππων και 500 Nm ροπής (0-100 km/h σε 5,3 sec, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h). Ο V6 συνδυάζεται με επτατάχυτο κιβώτιο S tronic και τετρακίνηση quattro. Αργότερα θα προστεθούν στη γκάμα και άλλα 6κύλινδρα και 4κύλινδρα σύνολα (βενζίνης και diesel).

Και βέβαια, από ένα αυτοκίνητο όπως το μεγάλο γερμανικό coupe δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η τελευταία λέξη της τεχνολογίας στον τομέα της υποβοήθησης του οδηγού. Η λίστα με τον εξοπλισμό περιλαμβάνει αυτόνομη είσοδο και έξοδο από χώρους στάθμευσης.

Οι πωλήσεις του θα αρχίσουν από τη Γερμανία το Φεβρουάριο, σε τιμές από τα 67.800 ευρώ.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...