Τετρακύλινδρη F-Type; Γιατί όχι;

Η Jaguar τοποθετεί δίλιτρο turbo κινητήρα στο πισωκίνητο μοντέλο της

  • -
  • -

Ένα sport αυτοκίνητο πρέπει οπωσδήποτε να κρύβει στα... σωθικά του V6 ή V8 κινητήρα; Η Jaguar δημιουργεί νέα βασική έκδοση της πανέμορφης F-Type, η οποία είναι διαθέσιμη τόσο σε coupe όσο και σε convertible αμάξωμα. Την εφοδιάζει με το 2λιτρο βενζινοκινητήρα της οικογένειας Ingenium, ο οποίος αποδίδει με τη βοήθεια turbo 300 ίππους. Πρόκειται για τον ισχυρότερο 4κύλινδρο σύνολο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Jaguar παραγωγής.

Με αυτό τον τρόπο η βρετανική μάρκα ακολουθεί την τάση του downsizing, υποστηρίζοντας όμως ότι δεν χάνεται ο sport χαρακτήρας της F-Type. Ο 2.0 turbo στέλνει τη ροπή (η μέγιστη τιμή φθάνει τα 400Nm) στους πίσω τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Quickshift, 8 σχέσεων. Χωρίς να υστερεί σημαντικά σε επιδόσεις (τα 96 km/h έρχονται από στάση σε 5,4 sec, τελική ταχύτητα 250 km/h), είναι κατά 16% πιο οικονομικός σε κατανάλωση από τον 3.0 V6 των 340 ίππων (με εκπομπές C02 στα 163 g/km).

Οπτικά, η F-Type ξεχωρίζει από την κεντρικά τοποθετημένη μονή απόληξη της εξάτμισης, αλλά και τους τροχούς των 18 ιντσών. Οι τιμές αρχίζουν από τις 49.900 λίρες στη Μ. Βρετανία, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση SVR, με 5.0 V8 ισχύος 575 ίππων.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...