5 HOT INFO ΓΙΑ ΤΟ FORD FIESTA ST

Για πρώτη φορά η καυτή έκδοση του δημοφιλούς σουπερμίνι εφοδιάζεται με τρικύλινδρο κινητήρα

  • -
  • -

Σχεδόν ταυτόχρονα με το λανσάρισμα της έβδομης γενιάς του σουπερμίνι της, η Ford θα βγάλει στην παραγωγή και το Fiesta ST. Κίνηση χαρακτηριστική της σημασίας που δίνει η μάρκα στην εμπορική πορεία του sport μικρού. Το Fiesta ST θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του 2018, σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, με αρκετές καινοτομίες... πάνω του.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Η Ford επέλεξε μία προσεκτική προσέγγιση στη σχεδίαση του Fiesta ST, χωρίς ακραίο αεροδυναμικό πακέτο και... κραυγές. Η πρώτη εντύπωση που μας άφησε όταν το είδαμε από κοντά στη Γενεύη ήταν αρκετά ικανοποιητική. Οι αποκλειστικοί τροχοί των 18 ιντσών, η διπλή απόληξη της εξάτμισης και οι σκούρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα μας υπενθυμίζουν ότι έχουμε να κάνουμε με κάτι ιδιαίτερο.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Πιο ξεκάθαρη είναι η εικόνα στην καμπίνα των επιβατών. Τα μπάκετ καθίσματα της Recaro αγκαλιάζουν τα σώματα οδηγού-συνοδηγού, με τον πρώτο να κρατά το δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο το κάτω μέρος της στεφάνης. Η Ford δίνει πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, με διακοσμητικά στοιχεία που θα κάνουν το ένα ST να ξεχωρίζει από το άλλο.

ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Έχει περάσει ανεπιστρεπτί η εποχή όπου ο εξοπλισμός ενός sport αυτοκινήτου ήταν σπαρτιάτικος. Το Fiesta ST απευθύνεται σε νεανικό κοινό που έχει αυξημένες απαιτήσεις συνδεσιμότητας. Το SYNC τρίτης γενιάς επιτρέπει τη διασύνδεση του smartphone (συμβατό με τα πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto), ενώ οι λειτουργίες του ελέγχονται με φωνητικές εντολές. Η κορυφαία έκδοση συνδυάζεται με οθόνη 8 ιντσών.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Η Ford αλλάζει τα δεδομένα στην κατηγορία των hot σουπερμίνι, «κατεβαίνοντας» από τους 4 στους 3 κυλίνδρους. Ο νέος αλουμινένιος 1.5 EcoBoost αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής. Η σχεδίαση της τουρμπίνας υπόσχεται υψηλή ροπή από χαμηλά και περιορισμό της υστέρησης στην απόκριση. Τα 100 km/h έρχονται από στάση σε 6,7 sec, όσο και στην τωρινή ειδική έκδοση ST200. Σε συνθήκες μερικού φορτίου, ο ένας από τους τρεις κυλίνδρους απενεργοποιείται για εξοικονόμηση καυσίμου και περιορισμό των ρύπων (ο στόχος είναι 114 g/km).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

Για πρώτη φορά επίσης το Fiesta ST διαθέτει προγράμματα οδήγησης, τα οποία ανταπροκρίνονται στις συνθήκες του δρόμου και τη διάθεση του οδηγού. Τα τρία Drive Modes (Normal, Sport, Track) ρυθμίζουν τη χαρτογράφηση του κινητήρα, το ESP, το traction control, την αίσθηση από το τιμόνι και τον ήχο της εξάτμισης.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...