Ο 1.0 TSI κάτω από το καπό του Skoda Fabia

Αλλαγή κινητήρων στη γκάμα του Fabia κάνει η Skoda αντικαθιστώντας τον 1.2 TSI με τον μικρότερο 1.000άρη τούρμπο

  • -
  • -

Η αλλαγή στη γκάμα των κινητήρων θα συνοδευτεί με αναβάθμιση σε επίπεδο εξοπλισμού, αλλά χωρίς διαφορές σε σχεδιαστικό επίπεδο στην 5θυρη και πιο πρακτική έκδοση Combi. Πιο συγκεκριμένα ο 1.2 TSI δίνει τη θέση του στον νεότερο 1.0 TSI γνωστό μας και από το Rapid, με απόδοση 95 ίππων και 160 Nm ροπής στην ήπια εκδοχή του και 110 ίππους και 200 Nm στην ισχυρότερη.

Η μικρή θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, με αυτή των 110 ίππων να έχει 6άρι ή προαιρετικά 7άρι αυτόματο DSG. Ο νέος κινητήρας θα προσφέρει καλύτερες επιδόσεις, όπως και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Σε αυτή τη φάση το Skoda Fabia εφοδιάζεται και με το σύστημα πολυμέσων Connect Services που παρέχει τη δυνατότητα σύνδεσης εκτός δικτύου και πληροφορίες για την κίνηση στους δρόμους. Επιπλέον θα σας ενημερώνει για τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης, πρατήρια καυσίμων, ειδήσεις, ενώ θα στέλνει και σήμα σε περίπτωση κινδύνου.

Ανάλογα με την έκδοση το Skoda Fabia θα συνοδεύεται με σύστημα XDS+, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, ESC σύστημα ευστάθειας, αυτόματο φρενάρισμα, προσαρμοζόμενο cruise control, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα και αναγνώριση κούρασης του οδηγού. Η πρεμιέρα της συγκεκριμένης έκδοση του Skoda Fabia έγινε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...