C-Aircross Concept: Έρχεται το μικρό SUV της Citroen

Οι Γάλλοι δεν βγάζουν το... πόδι από το γκάζι και συνεχίζουν να επενδύουν στην πιο δημοφιλή κατηγορία

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το C4 Cactus ήταν μόνο η αρχή. Η Citroen ακολουθεί ένα στρατηγικό σχέδιο ανανέωσης της γκάμας της και παρουσίας σε νέες κατηγορίες. Έχοντας εξασφαλίσει την εμπορική επιτυχία του νέου C3, η γαλλική μάρκα στρέφει τώρα όλη της την προσοχή στην κατηγορία των SUV/Crossover. Το εικονιζόμενο C-Aircross Concept προαναγγέλλει την άφιξη ενός αστικού SUV, με τις στιλιστικές λεπτομέρειες που κάνουν τη Citroen να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές της.

Η παρουσίαση του μοντέλου έγινε στην έκθεση της Γενεύης. Το μήκος του είναι παραπλήσιο αυτού του C4 Cactus (4,15 m), όπως και το πλάτος (1,74 m), είναι όμως κατά 10 cm πιο ψηλό (1,63 m), στοιχείο που του προσδίδει περιπετειώδη χαρακτήρα. Το αυτοκίνητο παραγωγής θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με αυτή του Peugeot 2008 αλλά και του Opel Crossland X.

Εξωτερικά, το C-Aircross Concept δεν προσπαθεί να κρύψει τη συγγένειά του με το νέο C3. Η μακρόστενη μάσκα συνδέεται με τα φωτιστικά σώματα, τα πλαστικά προστατευτικά αγκαλιάζουν το αμάξωμα και η διχρωμία τονίζουν το fun χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ορισμένες βέβαια λεπτομέρειες δεν θα περάσουν στο μοντέλο παραγωγής, όπως οι κάμερες στη θέση των εξωτερικών καθρεπτών και οι αντίθετα ανοιγόμενες πίσω πόρτες χωρίς μεσαία κολώνα.

Στο C-Aircross Concept βλέπουμε την εξέλιξη του λιτού και λειτουργικού εσωτερικού που λάνσαρε η Citroen με το C4 Cactus. Πολύχρωμες υφασμάτινες επενδύσεις, λίγοι διακόπτες, μικρό τιμόνι, head up display αντί για συμβατικό πίνακα οργάνων και μεγάλη οθόνη αφής 12 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, συνθέτουν την καμπίνα των επιβατών που γοητεύει τους νέους.

Η παρουσία συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης του επιτρέπει να βγει από το αστικό περιβάλλον και να αναζητήσει την περιπέτεια. Μέσω του περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 προγράμματα: STANDARD (για κίνηση στην πόλη και σε αυτοκινητόδρομους), SAND (για σημεία με μαλακό έδαφος, όπως η άμμος), OFF-ROAD (για επιπλέον πρόσφυση σε λάσπη, γρασίδι, χαλίκι κλπ), SNOW (για κίνηση σε χιονισμένες επιφάνειες) και ESP OFF (για απενεργοποίηση του ESP σε ταχύτητες έως τα 50 km/h).

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...