Στα πράσα το νέο Civic Type R
Σε δοκιμές κόντρα σε ανταγωνιστικά Hot hatches
- -
- -
Στη Γερμανία παρέα με ένα Opel Astra OPC και ένα Ford Focus RS500 (2ης γενιάς) πιάστηκε στα
πράσα το νέο Civic Type R που αναμένεται να παρουσιαστεί
επίσημα το 2015. Από τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες που
κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, φαίνονται ξεκάθαρα η σχεδίαση του
εμπρός προφυλακτήρα, το intercooler του Turbo, οι κόκκινες δαγκάνες
των φρένων, οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης και η ευδιάκριτη
πίσω αεροτομή. Με δεδομένα α) την
ιπποδύναμη των Astra και Focus που είναι 280 PS και 350 ίππους
αντίστοιχα και β) ότι οι Ιάπωνες έχουν
βάλει στόχο το Type R να γίνει το ταχύτερο προσθιοκίνητο hatchback
στο Nurburgring (βλέπε το παραπάνω teaser-video), θα πρέπει να
θεωρούμε δεδομένο πως η ισχύς του νέου CTR θα είναι τουλάχιστον 300
ίπποι. Μεγάλο ερωτηματικό παραμένει ο κυβισμός του μοτέρ. Από τη
μια ο Yasuhisa Arai από το Honda R&D έχει δηλώσει παλιότερα πως τα 2.000 κυβικά
είναι αναγκαία για να ξεπεράσουν την ιπποδύναμη του Renault Megane
RS 265 (που αυτή τη στιγμή κατέχει το ρεκόρ της κατηγορίας στο
Nurburgring), από την άλλη νέες πληροφορίες κάνουν λόγο για 2,2
λίτρα. Πιθανότατα, η απορία μας αυτή να λυθεί επίσημα από τη Honda
στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Θυμίζουμε πως εκεί θα παρουσιαστεί το
Civic Tourer, το οποίο ωστόσο δεν θα αποκτήσει
έκδοση Type R.
Διάβασε εδώ τη δοκιμή του προηγούμενου Honda Civic
Type R
Πηγή: AutoExpress