F1 GP Αυστρίας: Γιατί η Red Bull έχασε τόσο εύκολα;

Αν και η Red Bull πήγε ως φαβορί στην Αυστρία, τελικά ήταν η Ferrari εκείνη που επικράτησε ολοκληρωτικά στον αγώνα. Όμως γιατί; Ποιος ήταν ο λόγος που οι «ταύροι» ήταν τόσο αργοί;

  • -
  • -

Τρεις φορές προσπέρασε ο Leclerc τον Verstappen εντός πίστας κατά τη διάρκεια του αγώνα της Κυριακής στην Αυστρία, με την κάθε προσπέραση να είναι πιο εύκολη από την προηγούμενη. Ξαφνικά η Ferrari έγινε τόσο γρήγορη ή έχασε ταχύτητα η Red Bull;

Ο λόγος που άλλαξαν οι ισορροπίες υπέρ της Ferrari

Η απάντηση είναι ότι δεν έγινε τίποτα από τα δύο. Ούτε η Ferrari μετατράπηκε ξαφνικά σε πύραυλο, ούτε στην Red Bull ξέχασαν πώς να είναι γρήγοροι. Το ζήτημα που άλλαξε τις ισορροπίες ήταν, όπως όλα δείχνουν, το βάρος, το οποίο οδήγησε σε αυξημένη φθορά τα ελαστικά των «ταύρων».

Η Red Bull έφερε κάποιες αναβαθμίσεις για την RB18, οι οποίες είχαν αποτέλεσμα να αυξηθεί το βάρος της. Το αυστριακό μονοθέσιο αντιμετώπιζε και στην αρχή της χρονιάς προβλήματα με το βάρος, τα οποία φαίνεται να επέστρεψαν, αν και σε μικρότερο βαθμό.

red-bull-f1-rb18-rb-18-max-verstappen

Το μέγεθος του προβλήματος της Red Bull

Οι κανονισμοί ορίζουν ότι ένα μονοθέσιο δεν μπορεί να ζυγίζει κάτω από 798 κιλά. Mε την αλλαγή των κανονισμών τα περισσότερα μονοθέσια βρέθηκαν να είναι υπέρβαρα, ειδικά στην αρχή της σεζόν. Σταδιακά οι ομάδες βρήκαν τρόπους να μειώσουν το βάρος και να μένουν εντός του ορίου, όμως τώρα το πρόβλημα η Red Bull είναι πάλι αντιμέτωπη με αυτό το πρόβλημα.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η ζυγαριά δείχνει σχεδόν 10 κιλά επιπλέον για την RB18. Αυτό σημαίνει ότι το αυστριακό μονοθέσιο καταπονεί περισσότερο τα ελαστικά του, οπότε οδηγεί και σε αυξημένη φθορά.

Δείτε ακόμα: Δείτε τι έπαθε η άσφαλτος στο Silverstone στο ατύχημα του Zhou

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι το πρόβλημα ήταν πιο έντονο στα πρώτα 2/3 του αγώνα, όταν το ρεζερβουάρ είχε περισσότερο καύσιμο, ενώ όσο το φορτίο μειωνόταν η φθορά γινόταν λιγότερο έντονη.

Αν σε αυτό προσθέσουμε το γεγονός ότι η θερμοκρασία την Κυριακή ήταν κάπως μειωμένη (η Red Bull δεν ζεσταίνει τα ελαστικά της όσο εύκολα το κάνει η Ferrari), αλλά και ότι έβρεξε τη νύχτα του Σαββάτου προς την Κυριακή ξεπλένοντας το οδόστρωμα και μειώνοντας την πρόσφυση, τότε η αυξημένη φθορά των ελαστικών του Verstappen βρίσκει την εξήγησή της.

ferrari-f1-75-f175-charles-leclerc-carlos-sainz-austria-austrian-gp

Σίγουρα στην Red Bull θα ψάξουν και θα βρουν τρόπους, ώστε να αφαιρέσουν αυτά τα επιπλέον κιλά από την RB18. Το θέμα είναι πόσο γρήγορα θα τα καταφέρουν. Θα προλάβουν να το κάνουν πριν από το καλοκαιρινό διάλειμμα ή όχι; Να υπενθυμίσουμε ότι απομένουν δύο αγώνες μέχρι την διακοπή του πρωταθλήματος. Ο ένας είναι στην Γαλλία το τριήμερο 22-24 Ιουλίου και ο δεύτερος στην Ουγγαρία 29-31 Ιουλίου. Η συνέχεια θα δοθεί στις 26-28 Αυγούστου στο Βέλγιο.

Περίμενες ότι η Red Bull θα χάσει τόσο εύκολα στην Αυστρία ή μήπως ήσουν σίγουρος ότι θα κάνει «περίπατο» μέσα στην έδρα της;

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...