Mercedes-Benz EQE: Γνωρίστε την αμιγώς ηλεκτροκίνητη E-Class

Έρχεται να σταθεί απέναντι στο αναγνωρισμένο Tesla Model S και το ανερχόμενο Audi A6 e-tron

  • -
  • -

Ακόμη ένα ηλεκτρικό μοντέλο που παρουσίασε η Mercedes-Benz στην Έκθεση του Μονάχου, η οποία άνοιξε σήμερα τις πύλες της, είναι η ηλεκτρική έκδοση της E-Class. Όντας έντονα επηρεασμένη από την σχεδιαστική φιλοσοφία της ηλεκτρικής ναυαρχίδας EQS, η EQE όπως ονομάζεται, αποτελεί ένα μεσαίου μεγέθους τετράθυρο sedan, το οποίο σκοπεύει να αναμετρηθεί με το αντίστοιχων διαστάσεων Tesla Model S και το Αudi A6 e-tron που αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως το 2022.

front

Ακολουθώντας μία πιο coupe αρχιτεκτονική σε σχέση με την E-Class, η EQE θα λέγαμε πως μοιάζει με μία μικρότερη EQS. Ένα φωτιστικό σώμα τεχνολογίας LED διανύει όλο το πλάτος του πίσω μέρους, ενώ στο εμπρός μέρος εκεί που σε μία συμβατική E-Class θα βρίσκαμε την μάσκα με την εισαγωγή αέρα, στην θέση της έχουμε μία κλειστή μαύρη γρίλια με το σήμα της γερμανικής εταιρείας, ενώ από πίσω κρύβεται πληθώρα αισθητήρων και καμερών.

Αν και η μοναδική έκδοση για την οποία έχουμε πληροφορίες αυτή τη στιγμή είναι η EQE 350, το προαιρετικό πακέτο AMG Line, το οποίο επίσης θα είναι διαθέσιμο από το λανσάρισμα του μοντέλου, προσφέρει νέους προφυλακτήρες, μεγαλύτερους τροχούς, αλλά και σπορ καθίσματα. Μεταξύ άλλων διαθέσιμη είναι και η επιλογή ξύλινων επιφανειών για το εσωτερικό, αλλά και λειτουργία μασάζ για τα καθίσματα. Στην καμπίνα, την παράσταση κλέβει βέβαια η προαιρετική MBUX Hyperscreen που γνωρίσαμε στην EQS, η οποία ενσωματώνει τρεις διαφορετικές οθόνες σε μία μονοκόμματη γυάλινη επιφάνεια, καλύπτοντας το ταμπλό από την μία άκρη μέχρι την άλλη.

side

Η σημαντική διαφοροποίηση μεταξύ των EQS και EQE έρχεται στο μέγεθος, με την δεύτερη να έχει μήκος οριακά κάτω από 5 μέτρα (4.946 mm), ενώ το μεταξόνιο της φτάνει τα 3,1 μέτρα. Αυτά τα νούμερα μεταφράζονται σε 430 λίτρα για τον χώρο αποσκευών, ενώ ο κύκλος στροφής μπορείς να περιοριστεί μέχρι και τα 10,7 μέτρα χάρη στην τετραδιεύθυνση που αγγίζει τις 10ο στους πίσω τροχούς. Διαθέσιμη είναι και ενεργή αερανάρτηση, αλλά όπως και το σύστημα τετραδιεύθυνσης, βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.

Κάτω από τα πάνελ του αμαξώματος κρύβεται μία μπαταρία 90,6 kWh η οποία παρέχει ενέργεια σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ 290 ίππων και 530 Nm ροπής, τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Η έκδοση 4MATIC η οποία προσθέτει και έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα θα γίνει διαθέσιμη αργότερα. Η αυτονομία της EQE αγγίζει τα 660 km σε κύκλο WLTP, ενώ μπορεί να πραγματοποιήσει φόρτιση από το 10% έως το 80% σε περίπου μισή ώρα με την χρήση ταχυφορτιστή.

Η παραγωγή του πολυτελούς ηλεκτρικού sedan θα ξεκινήσει στα μέσα του επόμενου έτους για το μοντέλο του 2023 στο εργοστάσιο της Mercedes στη Βρέμη, ενώ τα κομμάτια που θα προορίζονται για την αγορά της Κίνας, θα κατασκευάζονται τοπικά.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...