Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
L2 136hp (50KWh)49.000 € 13613,101.969
L3 136hp (50KWh)53.000 € 13613,102.102
VIP L2 136hp (50KWh)57.500 € 13613,101.969
L2 136hp (75KWh)57.700 € 13614,302.140
VIP L3 136hp (50KWh)58.800 € 13613,102.102
L3 136hp (75KWh)60.500 € 13614,302.264
VIP L2 136hp (75KWh)65.200 € 13614,302.140
VIP L3 136hp (75KWh)65.200 € 13614,302.264
Τιμή από 49.000 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCARL2 136hp (75KWh)

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες

Χρηματοδότηση

Δοκιμές

Δοκιμή Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8: Ο diesel ζει!

Δοκιμή Peugeot 308 1.5 BlueHDi 130 PS EAT8: Ο diesel ζει!

Ένας εξαιρετικός diesel κινητήρας, παρέα με ένα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο «κομμένο» στα μέτρα του, είναι σύνολο που έχει -και θα έχει για καιρό ακόμα- θέση στην αυτοκίνηση. Ειδικά αν συνδυάζεται με ένα από τα καλύτερα μικρομεσαία της αγοράς, το νέο Peugeot 308.

Δοκιμή: Peugeot 3008 1.5 BlueHDi - Χειρουργικές επεμβάσεις!

Δοκιμή: Peugeot 3008 1.5 BlueHDi - Χειρουργικές επεμβάσεις!

Με δεδομένο ότι πετυχημένη συνταγή δεν αλλάζει, στην Peugeot φρέσκαραν το 3008 με διακριτικές παρεμβάσεις και εμείς οδηγούμε τη νεότερη έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων.