• FORD
  • MONDEO 5d (2015)

Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.5 Trend 160PS25.227 € 1609,15,91341.505
1.5 Business 160PS26.750 € 1609,15,91341.505
1.5 ST-Line 160PS36.379 € 1609,15,91341.505
2.0D Titanium 180PS AUTO41.252 € 1808,65,01241.587
2.0D Titanium 180PS AWD AUTO43.398 € 1808,65,11341.607
2.0D ST-Line 180PS AUTO45.894 € 1808,65,01241.587
2.0D ST-Line 180PS AWD AUTO48.042 € 1808,65,11341.607
2.0D Vignale 180PS AUTO49.077 € 1808,65,01241.587
2.0D Vignale 180PS AWD AUTO51.232 € 1808,65,11341.607
Τιμή από 25.227 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.5 160PS
Euro NCAP

Ταυτότητα

Η ολοκαίνουργια, τέταρτη γενιά Ford Mondeo παρουσιάστηκε στη Ευρώπη τo 2014 κι έφτασε στην Ελλάδα τον Μάρτιο του 2015 σε 5θυρες, Wagon και Sedan εκδόσεις.

 

ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Το πρώτο που σε κερδίζει στο νέο Mondeo είναι η δυναμική αισθητική του. Η νέα, χαρακτηριστική πλέον μάσκα της Ford βρίσκει εδώ την καλύτερη εφαρμογή της και συνδυάζεται αρμονικά με τα στενόμακρα φώτα που φέρνουν λίγο σε Μustang και τις ακμές στο καπό και στο πλάι. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα και οι δύο απολήξεις της εξάτμισης δίνουν τον ανάλογο δυναμικό τόνο χωρίς να προκαλούν. Ειδικά στην πεντάθυρη έκδοση, το σχήμα θυμίζει περισσότερο κουπέ παρά χάτσμπακ χάρη στο αρμονικό τελείωμα της ουράς.

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Η αίσθηση που παίρνεις μπαίνοντας για πρώτη φορά στο οικογενειακό Ford είναι αυτή ενός ποιοτικού, καλοφτιαγμένου, ευρύχωρου αυτοκινήτου με πλούσιο εξοπλισμό τεχνολογίας. Τα υλικά σε ταμπλό και πόρτες είναι μαλακά, η κεντρική κονσόλα έχει λιτή premium εικόνα με λιγοστούς, εύχρηστους διακόπτες και το σύστημα SYNC 2 ελέγχεται εύκολα από την οθόνη αφής και φροντίζει για την ψυχαγωγία αλλά και την ασφάλεια. Ο οδηγός βολεύεται με ευκολία στη θέση οδήγησης, έχοντας εμπρός του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων στον οποίο μπορεί να βρει κάθε πληροφορία που τον αφορά και χρειάζεται: από τις κλασικές ενδείξεις αυτοκινήτου και trip computer μέχρι οδηγίες του συστήματος πλοήγησης. Οι χώροι βολεύουν έως και 5 ενήλικες και το πορτμπαγκάζ καταπίνει μέχρι και 550 λίτρα αποσκευών στην 5θυρη έκδοση (525 στο σεντάν και το Wagon - με κιτ επισκευής ελαστικού).

 

ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ

Η ανασχεδιασμένη ανάρτηση του νέου Mondeo λειτουργεί σαν μαγικό χαλί. Είναι μαλακή όπου πρέπει απορροφώντας ανωμαλίες και κακοτεχνίες, αλλά σφιχτή όπου χρειάζεται για να περιορίσει κλίσεις και να προσφέρει εξαιρετικό κράτημα και πληροφορία στον οδηγό. Το οικογενειακό Ford δεν είναι μόνο αποτελεσματικό, αλλά και πολύ ευχάριστο. Σου δίνει αυτοπεποίθηση και σε ωθεί να το πιέσεις. Και όσο το πιέζεις, τόσο αυτό ανταποκρίνεται με άνεση σε ότι του ζητήσεις.

 

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στο νέο Mondeo κάνει ντεμπούτο το σύστημα Inflatable Rear Seatbelts. Αφορά τις πίσω ζώνες ασφαλείας που έχουν ενσωματωμένους αερόσακους και σε περίπτωση ατυχήματος διογκώνονται σε 40 χιλιοστά του δευτερολέπτου για την κατανομή των δυνάμεων κρούσης στο σώμα του επιβάτη σε επιφάνεια πέντε φορές μεγαλύτερη από αυτήν μιας συμβατικής ζώνης. Φυσικά υπάρχουν άλλοι εννέα αερόσακοι, μεταξύ των οποίων αυτός για την προστασία γονάτων οδηγού. Πρωταγωνιστής στο εσωτερικό όμως είναι το SYNC 2, μέσω του οποίου μπορείς να ελέγχεις σημαντικά συστήματα του αυτοκινήτου με απλές φωνητικές εντολές ή από την έγχρωμη οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης 8 ιντσών. Για τη συνδεσιμότητα φροντίζει το Bluetooth και οι θύρες USB και SD card.

Το νέο Mondeo βοηθά τον οδηγό και στο παρκάρισμα. Μία προηγμένη έκδοση του Active Park Assist featuring Perpendicular Parking βοηθά στον εντοπισμό κατάλληλων χώρων στάθμευσης και στο αυτόματο παρκάρισμα με όπισθεν, παράλληλα με το δρόμο ή κάθετα με το δρόμο και παράλληλα με άλλα αυτοκίνητα. Το σύστημα αυτό συνοδεύεται από το Park-Out Assist, που βοηθά τον οδηγό να βγαίνει κάθετα από παράλληλους χώρους στάθμευσης και το Side Parking Aid, που προσφέρει μία οπτική απεικόνιση στην οθόνη και ηχητική προειδοποίηση για εμπόδια που βρίσκονται δίπλα, μπροστά και πίσω από τα οχήματα. Στην οδήγηση, οι προσαρμοζόμενοι προβολείς LED συνδυάζουν την διαύγεια του φωτός ημέρας των προβολέων LED με το Adaptive Front Lighting System της Ford για να προσαρμόζει τη γωνία δέσμης και την ένταση του προβολέα στο οδηγικό περιβάλλον.

Άλλα συστήματα που συναντάμε στο καινούργιο μοντέλο είναι το Lane Keeping Alert, το Torque Vectoring Control, το Traffic Sign Recognition, το MyKey, το Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection που μπορεί να ανιχνεύει πεζούς στο δρόμο ή που σκοπεύουν να περάσουν μπροστά από το όχημα και φρενάρει αυτόματα αν ο οδηγός δεν αντιδράσει στις προειδοποιήσεις και το Active City Stop που μειώνει τις επιπτώσεις ή αποφεύγει εντελώς μία σύγκρουση με προπορευόμενο όχημα σε ταχύτητες έως 40 km/h. Για την άνεση, τέλος, φροντίζουν και τα εμπρός καθίσματα Ford Multi-Contour Seats με λειτουργία Active Motion που ρυθμίζονται προς 10 κατευθύνσεις, ενσωματώνουν λειτουργίες θέρμανσης και ψύξης και χρησιμοποιούν ένα σύστημα 11 μαξιλαριών για μασάζ σε μηρούς, γλουτιαίους και μέση, για να μειώνουν την κόπωση στα μακρινά ταξίδια.

MONDEO HYBRID
Το νέο Mondeo Hybrid είναι το πρώτο υβριδικό Ford για την Ευρώπη. Αποκλειστικά 4θυρο, συνδυάζει έναν 2λιτρο βενζινοκινητήρα και 2 ηλεκτροκινητήρες: ο ένας υποστηρίζει το βενζινοκινητήρα και ο άλλος ανακτά ενέργεια στο φρενάρισμα για τη φόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 187 ίππους, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 4,2 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 99 g/km. Επίσης σημαντικό: το Mondeo Hybrid μπορεί να καλύψει 135 km/h μόνο με ηλεκτρική ενέργεια.

Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 3 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Ford Credit

• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: έως 60, Επιτόκιο: 7.8%

Δοκιμές

Δοκιμή Ford Puma ST 1.0 Powershift 170 PS: Εκδημοκρατισμένο rally-replica

Δοκιμή Ford Puma ST 1.0 Powershift 170 PS: Εκδημοκρατισμένο rally-replica

Το Puma ST θυσιάζει την συμμετοχικότητα που χαρίζει το χειροκίνητο κιβώτιο, στο βωμό της καθημερινής ευχρηστίας και οικονομίας. Είναι όμως το υβριδικό, 1.000άρι πλέον ST με το αυτόματο κιβώτιο το ίδιο καλό;

Δοκιμή Ford Mustang Mach-E RWD ER: Αναθεώρηση!

Δοκιμή Ford Mustang Mach-E RWD ER: Αναθεώρηση!

Η Ford Mustang Mach-E έχει σχεδιαστεί με στόχο να αποδείξει ότι ένα ηλεκτρικό μπορεί να είναι και οδηγικά ευχάριστο. Και επιπλέον στην περίπτωση της έκδοσης με τη μεγάλη μπαταρία να διακρίνεται με χιλιομετρική ελευθερία που θυμίζει… βενζινοκίνητο μοντέλο.