Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
1.2 Trend Plus8.845 €8.369 €6913,44,9115865
1.2 Ambiente8.995 € 6913,15,1119865
1.2 Collection9.165 €8.672 €6913,15,1119865
1.2 Titanium Plus10.075 €9.548 €6913,44,9115865
1.2 Metal Plus11.435 €10.834 €6913,44,9115865
1.2 Black & White(Black)12.005 €11.374 €6913,44,9115865
1.2 Black & White(White)12.005 €11.374 €6913,44,9115865
1.2 Titanium Plus12.365 €11.540 €6913,15,1119865
1.3 Diesel Trend Plus13.135 €12.258 €7513,14,2112980
Τιμή από 8.845 €
Τιμή με προσφορά από 8.369 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR1.3 Diesel
Euro NCAP

Ταυτότητα

Με στιλ, σύγχρονη προσωπικότητα και πολλά γονίδια από το «αδελφό» 500αράκι, η δεύτερη γενιά του Ka, κερδίζει τις εντυπώσεις.

Μετά από 12 χρόνια παρουσίας στην αγορά, η Ford άλλαξε ριζικά το Ka αναδεικνύοντας το, σε ένα από τα πλέον ανταγωνιστικά αυτοκίνητα στην κατηγορία. Προϊόν συνεργασίας της Fiat και της Ford, το Ka υιοθετεί το 80% των τμημάτων του 500, με το υπόλοιπο 20% να έχει να κάνει με τη διαφορετική σχεδίαση και ρύθμιση στην ανάρτηση.

Σχεδίαση-Χώροι
Μετά το πρώτο Ka που είχε προκαλέσει εκπλήξεις με την διαφορετικότητα του, η δεύτερη γενιά του μοντέλου, διαθέτει ένα πιο ορθολογικό σχεδιασμό, με νεανικότερη, πιο σύγχρονη και ελκυστική εικόνα. Το εμπρός τμήμα, θυμίζει έντονα αυτόν του Fiesta, με τον μεγάλο αεραγωγό να τονίζει τον δυναμισμό του αυτοκινήτου. Πίσω, ξεχωρίζουν τα μεγάλα και περίεργα σε σχεδίαση φώτα, με τα φουσκωμένα φτερά στο πλάι, να το κάνουν πιο μυώδη. Η νεανική εικόνα ακολουθείται και στο εσωτερικό, με την ιδιαίτερη κεντρική κονσόλα, την όμορφη χρωματική επένδυση και τους στρογγυλούς αεραγωγούς να κάνουν τη διαφορά. Ο πίνακας οργάνων με την γραμματοσειρά λευκού χρώματος και την μικρή ψηφιακή οθόνη, δίνει το στίγμα της διαφορετικότητας.

Η σχεδίαση του ταμπλό, μπροστά από τον συνοδηγό αφήνει περισσότερο χώρο για τα γόνατα του. Θετική εντύπωση κάνουν και οι χειρολαβές, όπως και τα καθίσματα με την πλούσια επιλογή χρωματικών επενδύσεων. Το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από σκληρά πλαστικά, με την συναρμογή και το φινίρισμα ωστόσο, να δίνουν θετική εντύπωση. Σε πολύ καλά επίπεδα είναι η πρακτικότητα με πολλές θήκες και ένα μεγάλο ντουλαπάκι στον συνοδηγό. Οι δύο εμπρός επιβαίνοντες δεν θα συναντήσουν προβλήματα χώρου, εκτός αν είναι αρκετά ψηλοί και εύσωμοι. Αντίθετα, οι πίσω πρέπει να κάνουν αρκετές παραχωρήσεις, με ένα τρίτο επιβάτη να χωρά με μεγάλη δυσκολία. Απ’ ότι φαίνεται οι σχεδιαστές της Ford, επέλεξαν να μεγαλώσουν το πορτμπαγκάζ (224 λίτρα) και να αφήσουν λιγότερο χώρο στην καμπίνα.

Τεχνολογία

Ο 8βάλβιδος 1.200αρης κινητήρας, γνώριμος από τα μοντέλα της Fiat είναι η μόνη επιλογή για το Ka. Αποδίδει 69 ίππους στις 5.500 rpm, με την λειτουργία του να είναι αρκετά πολιτισμένη. Στην πόλη είναι αρκετά ελαστικός και σπιρτόζικος, κινώντας με ικανοποιητικούς ρυθμούς το αυτοκίνητο. Σε αυτό βοηθά και το 5ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, με την σωστή κλιμάκωση και πολύ καλή αίσθηση. Σε ανοικτό δρόμο δείχνει τις περιορισμένες δυνατότητες του και ο οδηγός αναγκάζεται να κρατά ψηλα τις στροφές για να κινείται με ρυθμούς 120-130 km/h. Από την άλλη, η κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται σε αρκετά καλά επίπεδα, αφού ακόμα και υπό συνεχής πίεση δεν ξεπερνά τα 7-8 lt/100 km. Το πάτωμα και η ανάρτηση προέρχεται από το Fiat 500, έχοντας δεχτεί ορισμένες αλλαγές για ακόμα καλύτερη οδική συμπεριφορά. Έτσι, στον πίσω ημιάκαμπτο άξονα έχει προστεθεί αντιστρεπτική δοκός, τα ελαστικά παρεμβύσματα των αναρτήσεων έχουν ενισχυθεί, ενώ διαφορετικές ρυθμίσεις έχουν γίνει σε ελατήρια και αμορτισέρ.

Στο δρόμο

Το αποτέλεσμα των ρυθμίσεων στην ανάρτηση, φαίνεται από την πρώτη στιγμή. Η οποιαδήποτε κλίση στις στροφές έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ στην ευθεία παραμένει σταθερό, δίνοντας μια αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό. Σε περίπτωση πίεσης παραμένει ουδέτερο. Η μόνη παραφωνία έρχεται από τους αεροδυναμικούς θορύβους που περνούν στο εσωτερικό, στις μεγάλες ταχύτητες. Στα στενά της πόλης ελίσσεται γρήγορα και παρκάρει χωρίς πρόβλημα, χάρη στο γρήγορο τιμόνι και φυσικά, τις μικρές διαστάσεις του.  Η ανάρτηση παρά το ότι έχει σφιχτή ρύθμιση, δεν κουράζει τους επιβάτες και απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Συμπέρασμα

Γενικά, το νέο Ka αν και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως η πιο ολοκληρωμένη στην κατηγορία, είναι αξιόλογο αυτοκίνητο. Έχει δοθεί μεγάλη σημασία στην εμφάνιση, κάτι που φυσικά επιθυμούν όλοι οι νέοι σε ηλικία οδηγοί, στους οποίους απευθύνεται. Η ποιότητα κατασκευής και οι χώροι βρίσκονται σε καλά επίπεδα, όχι όμως και ο εξοπλισμός του.  Η χαμηλή τιμή αγοράς της βασικής έκδοσης, δεν διαθέτει ούτε καν μέτριο εξοπλισμό , οπότε αναγκαστικά ο πελάτης πάει στις πιο πλούσιες.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 2 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Ford Credit

• Προκαταβολή: 35%, Δόσεις: έως 60, Επιτόκιο: 8,60 %


Δοκιμές

Δοκιμή Ford Puma ST 1.0 Powershift 170 PS: Εκδημοκρατισμένο rally-replica

Δοκιμή Ford Puma ST 1.0 Powershift 170 PS: Εκδημοκρατισμένο rally-replica

Το Puma ST θυσιάζει την συμμετοχικότητα που χαρίζει το χειροκίνητο κιβώτιο, στο βωμό της καθημερινής ευχρηστίας και οικονομίας. Είναι όμως το υβριδικό, 1.000άρι πλέον ST με το αυτόματο κιβώτιο το ίδιο καλό;

Δοκιμή Ford Mustang Mach-E RWD ER: Αναθεώρηση!

Δοκιμή Ford Mustang Mach-E RWD ER: Αναθεώρηση!

Η Ford Mustang Mach-E έχει σχεδιαστεί με στόχο να αποδείξει ότι ένα ηλεκτρικό μπορεί να είναι και οδηγικά ευχάριστο. Και επιπλέον στην περίπτωση της έκδοσης με τη μεγάλη μπαταρία να διακρίνεται με χιλιομετρική ελευθερία που θυμίζει… βενζινοκίνητο μοντέλο.