- CADILLAC
- SRX (2009)
Τιμές - Εκδόσεις
(PS)Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)Μέση κατανάλωση
(lt/100km)Εκπομπές CO2
(gr/km)Βάρος
(kg)

Ταυτότητα
Στιλάτο με αμερικανικά γονίδια και διάθεση να ανταγωνιστεί τις ευρωπαϊκές προτάσεις το Cadillac SRX, αποτελεί ένα φιλόδοξο πολυτελές Crossover.
Με την προηγούμενη γενιά του SRX η οποία εμφανίστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά το 2004, η Cadillac προσπάθησε να ανταγωνιστεί καταξιωμένες προτάσεις της μεγάλης κατηγορίας των πολυτελών SUV. Με εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση και ασφάλτινο προορισμό το νέο SRX υπόσχεται να κοντράρει ακόμα πιο αποτελεσματικά των ανταγωνισμό, προσφέροντας αισθητικά στοιχεία της δύσης, συνδυασμένα με σύγχρονα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Σχεδίαση-Χώροι
Με χαρακτηριστικό του γνώρισμα την ιδιαίτερη και ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση, το νέο Cadillac SRX αποτελεί μια ακόμα πιο τολμηρή εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς. Το SRX, άλλωστε, «χτίστηκε» πάνω σε ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο (Theta Premium της GM) που είναι καινούργιο και πάνω εκεί θα βασίζεται και το Saab 9-4 X που θα παρουσιαστεί το 2010.
Χαρακτηριστικό του γνώρισμα πέρα από την εντυπωσιακή σε όψη εμπρός μάσκα και τα κάθετα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, είναι το καμπυλωτό τελείωμα του πίσω μέρους της οροφής, στην νέα γενιά. Το μήκος του νέου SRX φθάνει τα 4.833 mm, με μεταξόνιο 2.807 mm. Το εσωτερικό πλησιάζει αρκετά τα ευρωπαϊκά πρότυπα, με την πολυτέλεια και το πλούσιο εξοπλισμό να παίζουν βαρύνοντα ρόλο. Η καμπίνα των επιβατών έχει σχεδιαστεί, ώστε να φιλοξενεί με άνεση πέντε ενήλικους επιβάτες.
Τεχνολογία
Κινητήρια δύναμη του SRX είναι ένα νέος σύγχρονος V6 κινητήρας 3.0 lt. Με την βοήθεια άμεσου ψεκασμού παράγει 262 PS και 300 Nm ροπής στις 5.600 rpm. Συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο διαθέτει και χειροκίνητη σειριακή λειτουργία. Σημαντικό στοιχείο είναι η ύπαρξη του προγράμματος «eco mode» το οποίο αποσκοπεί στην μείωση της κατανάλωσης καύσιμου, συντονίζοντας κατάλληλα τις αλλαγές ταχύτητας του κιβωτίου. Αργότερα εικάζεται ότι θα χρησιμοποιηθεί και ένας υπερτροφοδοτούμενος V6 2.8 lt, απόδοσης 300 PS.
Η μόνιμη τετρακίνηση, αποτελείται από το τελευταίας γενιάς συμπλέκτη της Haldex και συνεργάζεται με ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (eLSD) για τον πίσω άξονα. Το τελευταίο είναι υπεύθυνο ώστε να μεταφέρεται μέχρι και το 100% στον πίσω τροχό που έχει την περισσότερη πρόσφυση. Μεγάλη σημασία έχει δοθεί στη παθητική ασφάλεια του νέου SRX. Με ένα πλήρες πακέτο αερόσακων και νέο άκαμπτο πλαίσιο, προσφέρει μέγιστη προστασία στους επιβάτες του.
Στο δρόμο
Με προορισμό την άνεση και τις πολυτελείς μετακινήσεις το νέο SRX φαίνεται να τα καταφέρνει περίφημα. Η ηχομόνωση της καμπίνας είναι εξαιρετική. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με σκοπό την άνεση και αυτό γίνεται αντιληπτό όταν προσπαθήσεις να αυξήσεις ρυθμό σε κλειστά κομμάτια. Η μοντέρνα τετρακίνηση λειτουργεί άψογα σε οποιεσδήποτε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Το σύστημα πέδησης είναι αισθητά βελτιωμένο. Το νέο SRX εξοπλίζεται με τροχούς 18 ή 20 ιντσών (προαιρετικά) .
Συμπέρασμα
Οι πωλήσεις του νέου SRX ξεκινούν στην ευρωπαϊκή αγορά στα τέλη του 2009. Αν η τιμή του κρατηθεί σε ανταγωνιστικά επίπεδα και η αισθητική του σας προσεγγίζει, σίγουρα αποτελεί μια ενδιαφέρουσα «εναλλακτική» πρόταση στην κατηγορία των μεγάλων πολυτελών SUV-Crossover. Δεν στοχεύει για εκτός δρόμου οδήγηση, ενώ οι τεχνολογίες που κουβαλάει το καθιστούν επίκαιρο, πράγμα που σπάνια συμβαίνει με κατασκευές προερχόμενες από τη δύση.
Χρηματοδότηση
• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: 6 έως 72, Επιτόκιο: 8,9%
• Χρηματοδοτικός οργανισμός: GMAC Bank
• Προκαταβολή: 0%,έως 35%, Δόσεις: έως 36, Επιτόκιο: 9,95%
• Προκαταβολή: 0%,έως 35%, Δόσεις: άνω των 36, Επιτόκιο: 9,45%
• Προκαταβολή: 35%, Δόσεις: έως 36, Επιτόκιο: 10,35%
• Προκαταβολή: 35%, Δόσεις: άνω 36, Επιτόκιο: 9,85%