Τα μικρά FIAT

FIAT: 10 εκατ. οχήματα η παραγωγή στην Πολωνία

FIAT: 10 εκατ. οχήματα η παραγωγή στην Πολωνία

Από το 1971 έως το 2012 - Από το FSO Syrena στα 500 & Panda

Το "δέκατο εκατομμυριοστό" όχημα κύλισε τους τροχούς του από τη γραμμή παραγωγής της Fiat στην Πολωνία, στις 11 Οκτωβρίου 2012. Οι δύο βιομηχανικές εγκαταστάσεις των Ιταλών στη χώρα, το πρώην FSM (Fabryka Samochodow Malolitrazowych) στην πόλη Bielsko-Biala (1971) και το ...
Fiat 500 «Topolino» (1936-1955)

Fiat 500 «Topolino» (1936-1955)

Το «ποντικάκι» ήταν το μεγαλύτερο όπλο που είχε η Ιταλία για την αναγέννησή της μετά τον δεύτερο μεγάλο πόλεμο. Ήταν το όχημα που έβαλε την Ιταλία σε τροχούς και την αναγέννησε. Και μπορεί ο αριθμός των 520.000 «ποντικιών» που τελικά ...
Fiat Multipla (1956-1965)

Fiat Multipla (1956-1965)

Ήταν μια καταπληκτική ιδέα. Με μεταξόνιο μόλις δύο μέτρων μπορούσε να χωρά έξη άτομα, χάρη στον οδηγό που τώρα κάθονταν… πάνω στους εμπρός τροχούς και τις τρείς σειρές καθισμάτων, με αποτέλεσμα ΚΑΙ η γιαγιά πλέον να μπορεί να ακολουθεί την ...
Fiat 850 (1964-1973)

Fiat 850 (1964-1973)

Μετά το αρχικό 600 που ήταν το πρωταρχικό οικογενειακό αυτοκίνητο και το 500 που αποτελεί το αρχέτυπο αυτοκίνητο πόλης, το 850 που ακολούθησε θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαν μια επιστροφή και πάλι στο οικογενειακό αυτοκίνητο, αυτή τη φορά όμως με ...
Fiat 127 (1971-1983)

Fiat 127 (1971-1983)

Ήταν πραγματικά ένα αυτοκίνητο της νέας εποχής. Μετά το 127 (και το 128) ποτέ το αυτοκίνητο δεν θα ήταν ίδιο. Διέθετε όλα τα τεχνολογικά και σχεδιαστικά στοιχεία όπως το ξέρουμε σήμερα. Κινητήρας εμπρός, εγκάρσια τοποθετημένος με το κιβώτιο παράκεντρα τοποθετημένο ...
Fiat Panda (1980-2003)

Fiat Panda (1980-2003)

Ήταν μέρες που πλέον τα αυτοκίνητα της Fiat εγκατέλειπαν τους αριθμούς και έπαιρναν ονόματα, με το Ritmo να κάνει την αρχή.Ήταν και αυτό μια επανάσταση, μια επανάσταση που μπορεί αρχικά να μην ήταν εμφανής με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ζήσει ...
Fiat Uno (1983-1995)

Fiat Uno (1983-1995)

Ένα αυτοκίνητο σταθμός, που όχι μόνο δημιούργησε τη νέα Fiat (τουλάχιστον όπως την ξέρουμε σήμερα), αλλά παράλληλα τολμούμε να πούμε ότι ξαναεφεύρε το μεσαίο αυτοκίνητο και γέννησε το super-mini! Ήταν ένα θαύμα αξιοποίησης χώρων και με μήκος στα 3,6 μέτρα ...
Fiat Punto (1993-2005)

Fiat Punto (1993-2005)

Τo Project 176 παρουσιάστηκε στα τέλη του 1993 για να αντικαταστήσει το Uno που είχε φάει τα ψωμιά του. Ακολούθησε την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, χωρίς να απομακρύνεται αισθητικά και κέρδισε αμέσως τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς το 1995.Ήταν ένα ...
Fiat Seicento (1997-2005)

Fiat Seicento (1997-2005)

Ο αντικαταστάτης του «500» ήταν φυσικό να μεγαλώσει σε «600» μεγαλώνοντας μάλιστα ελάχιστα, αλλά χωρίς να χάσει τίποτα από την πρακτικότητά του και τη νεανική του διάθεση. Και πάλι δεν απέκτησε περισσότερες από τρείς πόρτες και σαν Sporting και πάλι… ...
Fiat 500 (2007)

Fiat 500 (2007)

Ήταν πραγματικά μια αποκάλυψη, μια τεράστια εμπορική επιτυχία. Αγαπήθηκε από τη πρώτη στιγμή της παρουσίασής του και έβαλε και πάλι στο style στους τροχούς. Μοιάζει με το αρχικό πεντακοσαράκι, αλλά οι διαστάσεις του τώρα είναι αρκετά μεγαλύτερες και ο κινητήρας ...
Fiat Panda (2011)

Fiat Panda (2011)

Ένας αντικαταστάτης που κινείται στις ίδιες παραμέτρους με πέντε πόρτες, μήκος στα 3,650 μ. και μεταξόνιο στα 2,300. Η ποικιλία των κινητήρων είναι μεγάλη αρχίζοντας από τον ατμοσφαιρικό δικύλινδρο και ανεβαίνοντας στον turbodiesel των 1,3 λίτρων. Η συνταγή και εδώ ...