Κίνηση εμπρός: Μια βολική λύση.

PanhardDyna Χ & Z (1948 & 1954)

PanhardDyna Χ & Z (1948 & 1954)

Από τις πιο δυναμικές και προοδευτικές κατασκευές. Ξεκίνησε με το Dyna X το 1948 με κίνηση εμπρός και αλουμινένια υπερκατασκευή πάνω σε περιμετρικό πλαίσιο! Ο κινητήρας ήταν επίπεδος δικύλινδρος και αερόψυκτος, τετράχρονος με 610 κ.εκατ. αρχικά και φτάνοντας τα 850, ...
DKW F89 (1950)

DKW F89 (1950)

Μετά το τέλος του πολέμου η Auto Union προσπάθησε και πάλι να στήσει την παραγωγή της στην Δυτική Γερμανία, αφού οι εγκαταστάσεις της στο Zwickau βρίσκονταν πλέον στην Σοβιετική πλευρά. Η παραγωγή του F89 άρχισε στο ανανεωμένο εργοστάσιο του Rheinmetall-Borsig ...
Citroen DS (1955)

Citroen DS (1955)

Ένα αυτοκίνητο μια ιστορία από μόνο του, ένας πραγματικός σχεδιαστικός και τεχνολογικός ογκόλιθος. Σχεδιάστηκε από τον ιταλό γλύπτη και βιομηχανικό σχεδιαστή Flaminio Bertoni , ενώ την τεχνολογική πλευρά είχε αναλάβει ο γάλλος αεροναυπηγός Andre Lefebvre!Η DS όμως ήταν κάτι περισσότερο ...
Lancia Fulvia (1963)

Lancia Fulvia (1963)

Ο άλλος ιταλός κατασκευαστής έγραψε και αυτός τη δική του ιστορία στην κίνηση εμπρός παρουσιάζοντας μια σειρά από εντυπωσιακά αυτοκίνητα sport και coupe, όμως η Fulvia ήταν το βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο της εταιρείας. Παρουσιάστηκε ως «berlina» το 1963 σχεδιασμένο από ...
Autobianchi Primula (1964)

Autobianchi Primula (1964)

Οι αλλαγές ποτέ δεν είναι εύκολες. Είναι ρίσκο που κανείς δεν θέλει να πάρει. Πάρτε για παράδειγμα τη Fiat, θα μπορούσατε ποτέ να την αποσυνδέσετε από τη κίνηση εμπρός; Όχι, γιατί τα αυτοκίνητά της με τους εμπρός τροχούς κινητήριους έχουν ...
Subaru 1000 (1965)

Subaru 1000 (1965)

Ήταν το πρώτο πραγματικό αυτοκίνητο της Subaru, αφού μέχρι τότε κατασκεύαζε μικρο-αυτοκίνητα τύπου «kei» για την ιαπωνική αγορά. Βέβαια η Subaru είχε αρχίσει τη σχεδίαση ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου από το 1960 με αερόψυκτο τετρακύλινδρο επίπεδο κινητήρα στα 1,5 λίτρα, αλλά ...
Renault 16 (1965)

Renault 16 (1965)

Ήταν το πρώτο πραγματικό πεντάθυρο hatchback που ξανάγραψε την παγκόσμια ιστορία του αυτοκινήτου με άνετους χώρους και ακόμα πιο άνετες αναρτήσεις. Κατασκευάστηκε στο νέο τότε εργοστάσιο της Χάβρης και τελικά παρήχθησαν 1.845.959 αυτοκίνητα στα 15 χρόνια της ζωής του. Κέρδισε ...
Toyota Sports 800 (1965)

Toyota Sports 800 (1965)

Κανονικά δεν θα έπρεπε να το αναφέρουμε, γιατί εδώ ασχολούμαστε με τα οικογενειακά εμπροστοκίνητα αυτοκίνητα, αλλά καλό θα ήταν για χάρη της ιστορίας να αναφέρουμε και το εμπροστοκίνητο Toyota του 1965. Ήταν ένα μικρό σπορ διθέσιο αυτοκίνητο σχεδιασμένο από τον ...
Simca 1100 (1967)

Simca 1100 (1967)

Αν θέλετε το απόλυτα μοντέρνο εμπροστοκίνητο hatchback τότε μην ασχοληθείτε με κανένα άλλο αυτοκίνητο, γιατί το Simca 1100 του 1967 είναι όλα όσα αντιπροσωπεύει κάθε μοντέρνο οικογενειακό αυτοκίνητο σήμερα, τόσο σε φιλοσοφία, όσο και σε χώρους, όσο και σε τεχνολογικές ...
NSU Ro80 (1967)

NSU Ro80 (1967)

Ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα όλων των εποχών, απλά γιατί έθεσε τη βάση κάθε εμπροστοκίνητου οικογενειακού sedan έτσι τουλάχιστον όπως τα ξέρουμε σήμερα. Και μπορεί το Ro80 (το Ro για rotary) τελικά να ήταν μια εμπορική αποτυχία και ουσιαστικά ...
Alfa Romeo Alfasud (1971)

Alfa Romeo Alfasud (1971)

Ήταν το πρώτο εμπροστοκίνητο αυτοκίνητο της Alfa Romeo, αλλά και ένα από τα πιο επιτυχημένα της. Κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο του Pomigliano d’Arco στη Νότιο Ιταλία και γι’ αυτό άλλωστε ονομάστηκε και «Alfa του Νότου»! ήταν ένα εξαιρετικά καλοσχεδιασμένο αυτοκίνητο με ...