Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
5.0 V8 Coupe149.000 € 3855,511,22641.660
5.0 V8 Coupe Special Editon170.000 € 3855,511,22641.660
5.0R V8 Coupe173.500 € 5104,812,32921.755
Τιμή από 149.000 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR5.0R V8 Convertible

Ταυτότητα

Εμφάνιση που συναρπάζει, επιδόσεις αντίστοιχες των καλύτερων sports car και οδηγική απόλαυση που δεν επιδέχεται συμβιβασμούς.

H XK αναβιώνει το θρυλικό μοντέλο E-Type της δεκαετίας του ’60 και ’70. Οι έντονες καμπύλες του αμαξώματος, ο πολυτελής και σπορτίφ διάκοσμος στο εσωτερικό και η συμπεριφορά στο δρόμο, δεν πρόκειται να αφήσουν ασυγκίνητο κανένα. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με κινητήρα V8 5.0 λίτρων για την ΧΚ ή υπερτροφοδοτούμενο για την XKR. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξ' ολοκλήρου από αλουμίνιο νέας γενιάς, ενώ υπάρχει και έκδοση Convertible με μαλακή οροφή.

Σχεδίαση-Χώροι
Ελάχιστα αυτοκίνητα στον κόσμό μπορούν να εντυπωσιάσουν με την εμφάνιση τους. Η ΧΚ είναι ένα από αυτά, με τις απόλυτες καθαρές γραμμές του αμαξώματος, τις έντονες καμπύλες, το μυώδες πίσω τμήμα και το επιβλητικό στήσιμο της, να δίνουν μια επιθετική υπόσταση. Οι αναλογίες είναι μοναδικές, με την εξαιρετική μάσκα εμπρός, τους τεράστιους θόλους και τους πλαϊνούς αεραγωγούς να τονίζουν το σπορ ύφος του αυτοκινήτου. Η έκδοση XKR διαθέτει επιπρόσθετα χαρακτηριστικά που υποστηρίζουν τις επιδόσεις της, μεταξύ των οποίων είναι το αλουμινένιο περίγραμμα στη μάσκα του προφυλακτήρα, οι διπλές εισαγωγές αέρα στο καπό και οι τετραπλές απολήξεις στην εξάτμιση. Η XK προσφέρεται και στις δύο εκδόσεις κινητήρων και σε έκδοση Convertible, με μια ποιοτική υφασμάτινη οροφή, η οποία προσφέρει όλα τα πλαονεκτήματα ενός cabrio.

Η ίδια εικόνα μοντέρνα και όμορφα σχεδιασμένη εικόνα ακολουθείται και στο εσωτερικό, με την ποιότητα των υλικών στο ταμπλό να είναι κορυφαία. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν να επιλέξουν μεταξύ μιας πλειάδας δερμάτινων ταπετσαριών για το ταμπλό, τα καθίσματα, τις πόρτες και την οροφή. H καμπίνα εστιάζει στον οδηγό, ενσωματώνει υψηλή τεχνολογία και είναι λειτουργική. Τα καθίσματα διαθέτουν ειδικά ενισχυμένα πλαϊνά και είναι άνετα, με το τιμόνι και το μοχλό ταχυτήτων να είναι επενδυμένα από δέρμα. Η τούρμπο XKR, περιλαμβάνει πιο σπορ καθίσματα, αλουμινένια πεντάλ, με το σήμα “R” να απεικονίζεται στο ταχύμετρο, στο λεβιέ ταχυτήτων, στα προσκέφαλα και στο δερμάτινο τιμόνι. Αν και 2+2 θέσεων, δύσκολα θα μπορέσουν να βολευτούν δύο άτομα μεσαίου αναστήματος πίσω, αφού ο χώρος ειδικά για τα πόδια είναι περιορισμένος.

Τεχνολογία

Η XK είναι κατασκευασμένη εξ' ολοκλήρου από αλουμίνιο, με συμπαγές αμάξωμα κατασκευασμένο με την μέθοδο της συγκόλλησης με εποξική κόλλα και της συνένωσης με πριτσίνια που χρησιμοποιούνται κυρίως στην αεροναυπηγική τεχνολογία. Ο V8 κινητήρας αποδίδει 385 ίππους στην ατμοσφαιρική έκδοση και συνδυάζεται με αυτόματο-σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων, με ενσωματωμένα χειριστήρια στο τιμόνι. Μεταξύ των τεχνολογικά προηγμένων συστήματων, περιλαμβάνονται τα CATS, DSC, ACC, το σύστημα ενισχυμένου φωτισμού και έξυπνου κλειδώματος.

Η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση αποδίδει 510 ίππους και εμφανίζει μέγιστη ροπή 625 Nm. Τα 0-100 km/h έρχονται σε μόλις 4,8 sec με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Το turbo μοτέρ, προσφέρει υψηλά επίπεδα ισχύος και ροπής σε όλες τις στροφές, η απόκριση στο γκάζι είναι άμεση και οι επιταχύνσεις εντυπωσιακές.

Στο δρόμο

Η XK κινείται ιδιαίτερα σβέλτα στο δρόμο, με το άριστο στήσιμο και το στιβαρό πλαίσιο να εγγυώνται την απόλυτη σταθερότητα και ασφάλεια. Οι αεροδυναμικά μελετημένες καμπύλες του αμαξώματος εκμεταλλεύονται στο έπακρο τη ρύθμιση της ανάρτησης, προσδίδοντας στο αυτοκίνητο την καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές.

Στις ευθείες αρκεί ένα πάτημα του γκαζιού για να επιταχυνθεί με εξαιρετικούς ρυθμούς, με τις καμπές να αποτελούν θα λέγαμε συνέχεια των ευθειών, αφού η κλίση είναι μηδενική.  Το αυτόματο-σειριακό κιβώτιο είναι ομαλό στη λειτουργία του, ωστόσο στην λειτουργία "Sport" το αυτοκίνητο φαίνεται να αγριεύει, κρατώντας τις στροφές του κινητήρα ψηλά, χωρίς να ανεβάζει σχέσεις στις στροφές, ενώ πατώντας αποφασιστικά το γκάζι, το κατέβασμα είναι άμεσο, ακόμα και κοντά στα "κόκκινα". Τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ εξασφαλίζουν την τέλεια ρύθμιση, με τα φρένα να εντυπωσιάζουν με την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα τους.

Συμπέρασμα

Η Jaguar μπορεί να υπερηφανεύεται ότι δημιούργησε ένα από τα πιο όμορφα sports car, με μοναδική αεροδυναμική σχεδίαση και τέλειες καμπύλες. Ο εσωτερικός χώρος ξεχειλίζει από ποιότητα και πολυτέλειας, με την συμπεριφορά του στο δρόμο να είναι πραγματική απόλαυση.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: Alpha Bank

• Προκαταβολή: 0%, Δόσεις: 12 έως 36, Επιτόκιο: 8,1%

• Προκαταβολή: 20%, Δόσεις: 12 έως 36, Επιτόκιο: 7,6%


Δοκιμές

ΔΟΚΙΜΗ: Jaguar F-PACE 25d

ΔΟΚΙΜΗ: Jaguar F-PACE 25d

Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον. Τελικά κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί το κάλεσμα της αγοράς. Τα SUV αποτελούν το επόμενο γήπεδο στο οποίο θα παιχτεί το παιχνίδι και όλοι παίρνουν θέση. Η Jaguar δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση