Τιμές - Εκδόσεις

ΈκδοσηΤιμήΤιμή σε προσφοράΙσχύς
(PS)
Επιτάχυνση
0-100km/h
(sec)
Μέση κατανάλωση
(lt/100km)
Εκπομπές CO2
(gr/km)
Βάρος
(kg)
3.7 G3754.500 € 3205,810,42491.630
3.7 G37 GT56.550 € 3205,810,42491.630
3.7 G37 S59.700 € 3205,810,42491.630
Τιμή από 54.500 €
ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΚΔΟΣΗ
GOCAR3.7

Ταυτότητα

Έντονα δυναμικά χαρακτηριστικά, υψηλή τεχνολογία, πανίσχυρος κινητήρας και οδική συμπεριφορά που συναρπάζει, οδηγούν το G37 στην κορυφή.

Η Infiniti αποτελεί την πολυτελή μάρκα της Nissan, με το G37 να είναι το βασικό μοντέλο της γκάμας. Στην Ευρώπη μπορεί η Infiniti να εισήλθε σχετικά πρόσφατα, ωστόσο στις ΗΠΑ υφίσταται από το 1989. Το G37 ξεχειλίζει από σπορ DNA, ειδικά η έκδοση coupe, με την ποιότητα στο εσωτερικό να συγκρίνεται με τις δυτικές προτάσεις. Η ονομασία του οφείλεται στον V6 κινητήρα 3,7 λίτρων και 320 ίππων, με το οποίο τροφοδοτείται.

Σχεδίαση-Χώροι

Το sedan G37 είναι μια κλασική τετράθυρη μπερλίνα, με επιβλητική εμφάνιση, δυναμικές γραμμές και υψηλή αισθητική. Η σχεδίαση του δεν ενθουσιάζει έχοντας πιο λιτό προφίλ, ωστόσο δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο. Οι μυώδεις θόλοι των τροχών με τις ζάντες 18 ιντσών, το αλουμινένιο πλαίσιο γύρω από τα παράθυρα και το ιδιαίτερο πίσω τμήμα με τις δύο απολήξεις της εξάτμισης, προβάλλουν τον ενδιαφέρον χαρακτήρα του.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η πολυτέλεια, με την ποιότητα των υλικών και το φινίρισμα να κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα. Οι δερμάτινες επενδύσεις και το ξύλο, δίνουν αέρα limo στην καμπίνα, με την μεγάλη κεντρική κονσόλα, το τριάκτινο τιμόνι και τα αλουμινένια πεντάλ, να τραβούν αμέσως τα βλέμματα. Τα θερμαινόμενα και δερμάτινα καθίσματα έχουν προεκτάσεις μηρών για καλύτερη στήριξη, με του οδηγού να διαθέτει επιπλέον πλευρική και οσφυϊκή στήριξη. Ρυθμίζονται φυσικά ηλεκτρικά σε οκτώ διαφορετικές κατευθύνσεις, προσφέροντας την μέγιστη άνεση.

Η εργονομία είναι αρκετά καλή αν και θα χρειαστεί ένα μικρό διάστημα εξοικείωσης από την πλευρά του οδηγού μέχρι να μάθει όλες τις λειτουργίες των κουμπιών. Θέσεις για ποτήρια και αντικείμενα υπάρχουν τόσο ανάμεσα στους επιβάτες, όσο και στις πόρτες. Στο πίσω κάθισμα δύο επιβάτες δεν πρόκειται να συναντήσουν πρόβλημα, με ένα τρίτο να δημιουργεί ορισμένες παραχωρήσεις ως προς τους ώμους.

Το Coupe έχει πιο σπορ και σύγχρονο ύφος που τονίζεται από το μυώδες πίσω τμήμα, την έντονη γραμμή στο πλάι και το κυρτό πίσω τζάμι.  Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν διαφορές σε σχέση με το sedan όσον αφορά την σχεδίαση, ωστόσο στο πίσω κάθισμα μπορούν να φιλοξενηθούν αποκλειστικά δύο επιβάτες μεσαίου αναστήματος, έχοντας οριακό χώρο για το κεφάλι τους. Το πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 275 λίτρα, όντας πολύ μικρότερο από αυτό της τετραθέσιας έκδοσης που διαθέτει χωρητικότητα 450 λίτρων.

Τεχνολογία

Στην καρδιά του G37 βρίσκεται ένας 24βάλβιδος εξακύλινδρος κινητήρας με διπλούς εκκεντροφόρους, που παράγει 320 ίππους και μέγιστη ροπή που ξεπερνά τα 350Nm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο επτά, με δυνατότητα και σειριακή αλλαγής από το τιμόνι.

Το μοτέρ περιλαμβάνει και την τεχνολογία VVEL (Variable Valve Event&Lift), για την μέγιστη ισορροπία μεταξύ ισχύος, απόκρισης και κατανάλωσης. Είναι ιδιαίτερα γραμμικός χωρίς ξεσπάσματα ισχύος, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις και ακαριαίες επιταχύνσεις, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει.

Το εξατάχυτο κιβώτιο έχει πιο κοντές σχέσεις για πιο δυναμική οδήγηση, ενώ το αυτόματο Adaptive Shift Control (ASC), έχει πιο αραιή κλιμάκωση για καλύτερη κατανάλωση στον ανοικτό δρόμο. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη, με διπλά ψαλίδια εμπρός αγωνιστικού τύπου και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Τα αεριζόμενα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, συνοδεύονται από ένα τετρακάναλο ABS τεσσάρων αισθητήρων.

Στο δρόμο

Η έκδοση Sedan είναι προσανατολισμένη στην άνεση των επιβατών, με την ανάρτηση να έχει πιο μαλακή ρύθμιση και τα καθίσματα να κάνουν ακόμα και τις πολύωρες μετακινήσεις, απλή υπόθεση. Ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες η σταθερότητα του είναι υποδειγματική, δίνοντας μια αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό.

Το στιβαρό πλαίσιο και ο δυνατός κινητήρας, σε συνδυασμό με το πολύ καλό στήσιμο του αυτοκινήτου, δίνουν μια σπορ αίσθηση σε δρόμο με στροφές, παρά το γεγονός ότι η κλίση του αμαξώματος είναι λίγο μεγαλύτερη από αυτό που περιμένεις.

Το Coupe έχει πιο σπορτίφ χαρακτήρα με τους 320 ίππους και το μπλοέ διαφορικό, να κάνουν την οδήγηση πιο απολαυστική. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές κινείται γρήγορα και με απόλυτη κατεθυντικότητα, ενώ στις ευθείες ακόμα και πάνω από τα 160km/h, αρκεί ένα βαθύ πάτημα του γκαζιού για να επιταχυνθεί. Σε μεγάλες καμπές θαρρείς ότι μπορεί να πάει όλο και πιο γρήγορα, με την σφιχτή ανάρτηση να εξασφαλίζει την μέγιστη πρόσφυση. Το τιμόνι είναι γρήγορο και ακριβές, βαραίνοντας όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα.

Συμπέρασμα

Το G37 δεν αποτελεί απλά μια πρόταση στα premium αυτοκίνητα, αλλά ένα μοντέλο που μπορεί να κοιτάξει στα μάτια τις ευρωπαϊκες προτάσεις. Διαθέτει υψηλά επίπεδα πολυτέλειας, άνεσης και ποιότητας, έχει ένα πανίσχυρο κινητήρα 320 ίππων και η οδική του συμπεριφορά είναι κορυφαία. Το Coupe είναι πιο εντυπωσιακό, έχοντας πιο σπορτίφ εικόνα, ενώ και στο δρόμο είναι πιο απολαυστικό χωρίς να στερείται άνεσης.


Φωτό - Video 1 Φωτογραφίες 1 Video

Χρηματοδότηση

• Χρηματοδοτικός οργανισμός: —

• Προκαταβολή: — ,Δόσεις: —, Επιτόκιο: —