Δοκιμή Long Term: Nissan Micra 1.0T 100 PS (UPDATE 3)

Το δυναμικό Micra ενσωματώνεται στην οικογένεια του GOCAR και καταγράφουμε τη ζωή μαζί του

  • -
  • -
Ισχύς100 PS
Ροπή160 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h10,9 sec
Μέση κατανάλωση4,6 lt/100km
Εκπομπές CO2105 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

 

UPDATE 3

Τα επίσημα στοιχεία, όπως αυτά αντικατοπτρίζονται στους πίνακες πωλήσεων, θέλουν τα supermini να κυριαρχούν στις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού. Η τάση αυτή διαμορφώθηκε τα τελευταία χρόνια για δύο λόγους. Η κρίση περιόρισε την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, που αναγκάστηκαν να πέσουν μια κατηγορία, από τα μικρομεσαία στα supermini, ενώ παράλληλα και οι εταιρείες μεγάλωσαν τα… μικρά τους.

Έφτασαν τα τέσσερα μέτρα σε μήκος, ενώ παράλληλα έγινε και πιο σωστή διαχείριση των εσωτερικών χώρων. Έτσι, τα σημερινά supermini προσφέρουν χώρους ανάλογους ενός μικρομεσαίου μοντέλου της προηγούμενης δεκαετίας. Επιπλέον, βελτίωσαν τα δυναμικά χαρακτηριστικά τους και φρόντισαν κάτω από το καπό τους να βρίσκεται ένας μικρός, αλλά λόγω τούρμπο, εύρωστος κινητήρας, ικανός να εξυπηρετήσεις τις ανάγκες ακόμα και μιας οικογένειας.

Όλα τα παραπάνω έχουμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε αυτό το χρονικό διάστημα κατά τη συμβίωση μας με το supermini της Nissan, το δυναμικό -σε όλους τους τομείς- Micra. Χωράει τα πάντα, αλλά και όλα τα μέλη της οικογένειας μας, ενώ έχουμε εντυπωσιαστεί με την άλλη, κρυφή στη θεωρία πτυχή του. Την ταξιδιάρικη.

Με τον νέο 3κύλινδρο 1.000άρη τούρμπο κινητήρα των καταφέρνει να είναι, εκτός από οικονομικό, όπως ήδη έχουμε διαπιστώσει και καταγράψει, να μαζεύει χιλιόμετρα, άκοπα και παράλληλα ευχάριστα. Με την προθυμία του σε προκαλεί να ξεφύγεις, να αφήσεις πίσω σου τα στενά όρια της πόλης και να ταξιδέψεις.

Η ροπή είναι πλούσια, 160 Nm και διαθέσιμη από νωρίς, χαμηλά, λίγο πάνω από το ρελαντί. Τραβάει δυνατά και δεν διαμαρτύρεται ποτέ, με το μόνο που μαρτυρά τον χαμηλό του κυβισμό και την 3κύλινδρη φιλοσοφία του, να είναι αυτός ο ιδιαίτερος ήχος και αυτό μόνο πολύ χαμηλά, κοντά στο ρελαντί. Γιατί από εκεί και πάνω η βελόνα του στροφόμετρου ανεβαίνει γρήγορα και δίχως κομπιάσματα, παρασέρνοντας μαζί της και τη γειτονική που δείχνει την ταχύτητα.

Μια έκτη σχέση, στο καλό σε αίσθηση 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, θα μείωνε ακόμα περισσότερο τα ήδη χαμηλά επίπεδα θορύβου, αλλά και περεταίρω την κατανάλωση, η οποία κυμαίνεται κοντά στα 6 lt/km με σβέλτο ρυθμό, ενώ πέφτει ακόμα χαμηλότερα αν είσαι πιο…. Τρυφερός με το δεξί πεντάλ. Με αυτά και με τα άλλα το Λαύριο, από όπου και οι πιο πρόσφατες φωτογραφίες, έγινε ένα... τσιγάρο -απολαυστικός- δρόμος.


 

UPDATE 2

Οι μέρες κυλάνε όμορφα μαζί με το Nissan Micra που έχουμε για δοκιμή Long Term. Η συμβίωση μαζί του αποδεικνύεται απολαυστική και αυτό έχει κυκλοφορήσει έντονα στα γραφεία μας. Για το κλειδί ερίζουν πολλοί (όλοι) και αυτό το διάστημα, αυτός που κατάφερε να το βάλει στην τσέπη του είναι ο Σπύρος (Κανατάς), ο φωτογράφος μας.

Το ότι θα πάρουμε ωραίες φωτογραφίες ήταν δεδομένο, αυτό που δεν περιμέναμε και αποτελεί ευχάριστη έκπληξη, ήταν το κείμενο. Το να βάλεις τον Σπύρο πίσω από το πληκτρολόγιο δεν είναι εύκολο πράγμα και δεν το χρεώνω τόσο σε εμένα που κατάφερα να τον πείσω, αλλά στο Micra που του χάρισε στιγμές που ήθελε να αποτυπώσει με εικόνες, αλλά και με λέξεις. Διαβάστε παρακάτω…

«Είναι σαν να αιωρείται!» Χαρακτηριστική η ατάκα της συζύγου μου σε ένα κοντινό μας ταξίδι στην Εθνική οδό που περιγράφει με ακρίβεια την άνεση του Micra. Πιάνεις αρκετές φορές τον εαυτό σου να κινείσαι πάνω από τα όρια ταχύτητας αβίαστα αλλά ταυτόχρονα και με ελάχιστη κατανάλωση σαν να είσαι σε ιπτάμενο χαλί!

Την τελευταία εβδομάδα χρειάστηκε να κινηθώ αρκετά και σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο αναζητώντας νέα μέρη για την φωτογράφιση των δοκιμών μας. Δεν μου έλειψαν καθόλου οι χώροι για την μεταφορά του φωτογραφικού μου εξοπλισμού και γενικότερα η αίσθηση ότι οδηγώ αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας ήταν διάχυτη!

Στον επαρχιακό δρόμο επιλέγεις ένα χαλαρό ρυθμό με την ευελιξία που σου προσφέρει το ελαφρύ αλλά ακριβές τιμόνι και απολαμβάνεις τις εικόνες του φθινοπωρινού τοπίου! Γραμμικός και χωρίς ξέσπασμα ο 1000αρης κινητήρας είναι πραγματική απόλαυση όταν τον «κρατάς» στις μεσαίες στροφές λειτουργείας του. Τιμές κοντά στα 5,5 λίτρα/100 είναι ευκολάκι κι αν το προσέξεις λίγο περισσότερο βλέπεις και χαμηλότερες!

Περισσότερα στο προσεχές διάστημα από την ευχάριστη συμβίωση μας με το Nissan Micra και με πλούσιο φωτογραφικό υλικό!_ΣΚ


ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ

Το Nissan Micra είναι από τα ελκυστικά μοντέλα στη μικρή κατηγορία των supermini. Σε κερδίζει με την αισθητική την ποιότητα, την τεχνολογία του, αλλά και όταν το οδηγήσεις, με τον τρόπο που πατάει στο δρόμο. Οι εκδόσεις πολλές και για όλα τα γούστα. Μπορείς να διαμορφώσεις το δικό σου Micra σύμφωνα με τα γούστα σου επιλέγοντας ανάμεσα στους πολλούς διαθέσιμους χρωματισμούς, τόσο όσον αφορά το εξωτερικό, όσο και το εσωτερικό του ιαπωνικού supermini.

Οι αλλαγές που επέφερε η κρίση στην αγορά έφερε τα «μικρά» στο προσκήνιο, αφού τόσο που έχουν μεγαλώσει πλέον είναι ικανά να καλύψουν τις ανάγκες ακόμα και μια οικογένειας. Έτσι, τα supermini παίζουν δυνατά μπάλα στην αγορά, με το Micra να αποτελεί μια από τις ελκυστικότερες προτάσεις. Διαθέσιμο με σύγχρονους τούρμπο κινητήρες βενζίνης, χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρουν άνεση ή ακόμα και σπορτίφ αίσθηση, ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξεις.

Εμείς σε αυτή τη φάση καλωσορίζουμε στην οικογένεια του GOCAR το 1.0Τ με τους 100 ίππους και ξεκινάμε το ταξίδι μαζί του καταγράφοντας τις στιγμές, τόσο σε όμορφες εικόνες, όσο και σε λέξεις, σε μια δοκιμή Long Term που θα ανανεώνεται συνέχεια.

 

POLL

Τι ποσό θα δίνατε για να αγοράσετε ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Έως 20.000 ευρώ
  • 20.000-40.000 ευρώ
  • Δεν με απασχολεί το ποσό αλλά η αυτονομία
  • Χωρίς δίκτυο φόρτισης δεν σκοπεύω να αγοράσω ηλεκτρικό
71
GOCAR Magazine #71

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2019 (LIVE)

GOCAR TV

ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ 2019 (LIVE)