ΔΟΚΙΜΗ: Kia Picanto GT-Line 1.0 Turbo

Σπορ χαρακτήρας με την υπογραφή GT-Line και ανάλογες επιδόσεις από τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα των 100 ίππων

  • - views
  • - comments
Ισχύς100 PS
Ροπή172 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h10,1 sec
Μέση κατανάλωση4,8 lt/100km
Εκπομπές CO2110 gr/km
TOP STORIES
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Η τρίτη γενιά του KIA Picanto χαρακτηρίζεται από δυναμική σχεδίαση, οικονομία, ευελιξία και συμπεριφορά μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Στην έκδοση GT-Line με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1.000 κυβικών προσθέτει σπορ χαρακτήρα και οδική συμπεριφορά.

Βασικό στοιχείο του νέου Kia Picanto - και ένα από αυτά που σε κερδίζουν εξαρχής - είναι η δυναμική του εμφάνιση. Η οποία στην έκδοση GT-Line γίνεται ακόμη πιο επιθετική με ποδιές στα μαρσπιέ, ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μεγαλύτερους τροχούς και κόκκινες ενθέσεις που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του μικρού Kia. Το ρόλο αυτό στο εσωτερικό αναλαμβάνουν τα δερμάτινα καθίσματα, τα αλουμινένια πεντάλ, οι piano black επενδύσεις στις πόρτες και οι κόκκινες λεπτομέρειες.

Φυσικά, όπως σε κάθε Picanto η καμπίνα είναι μοντέρνα και σου δίνει την αίσθηση πως βρίσκεσαι σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Σε αυτό συνηγορούν στοιχεία όπως η μεγάλη οθόνη αφής 7'' με πρωτόκολλα Apple CarPlay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορίας και σύστημα πλοήγησης, το κεντρικό υποβραχιόνιο, τα αναπαυτικά καθίσματα και το μεγάλο εσωτερικό πλάτος. Εκτιμάς ακόμη τη βολική θέση οδήγησης, τη σωστή εργονομία και τον ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, όπως βέβαια και την κορυφαία για την κατηγορία ποιότητα κατασκευής.



Παρότι το εξωτερικό μήκος παρέμεινε ίδιο με του απερχόμενου μοντέλου (3.595 mm), οι χώροι εσωτερικά αυξήθηκαν τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές. Τέσσερις ενήλικες με ανάστημα μέχρι 1,80 m απολαμβάνουν μεγάλη ευρυχωρία, ενώ το πορτμπαγκάζ μεγάλωσε από τα 200 στα 255 λίτρα (1.010 με αναδιπλωμένο πίσω κάθισμα), τιμή κορυφαία αν εξαιρέσουμε το αρκετά μεγαλύτερο KA+.

Η καλή ορατότητα σε συνδυασμό με τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις και το τιμόνι που κόβει αρκετά δίνοντας μεγάλη ευελιξία, καθιστούν το Picanto ιδιαίτερα εύκολο στην οδήγηση, μέσα κι έξω από την πόλη. Εκεί, το μικρό Kia υπόσχεται σπορ εμπειρίες. Προσδοκίες που εκπληρώνονται χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και την πιο σφικτή ανάρτηση σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου - που είναι έτσι κι αλλιώς καλοστημένες. Το Picanto GT-Line κρατάει και φρενάρει πολύ καλά (έχει 4 δισκόφρενα με τα εμπρός αεριζόμενα), σου δίνει άριστη αίσθηση και εμπιστοσύνη να το πιέσεις σε δρόμο με στροφές, και στον αυτοκινητόδρομο προσφέρει σταθερότητα και αξιοθαύμαστη για την κατηγορία ηχομόνωση.



γλυκά
  • Εμφάνιση
  • Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα
  • Ευρυχωρία
  • Εξοπλισμός
  • 7ετής εγγύηση
ξινά
  • Τσιμπημένη τιμή

Στον αντίποδα, η άνεση δεν είναι το φόρτε του. Μπορεί η ανάρτηση (γόνατα MacPherson εμπρός - ημιάκαμπτος άξονας πίσω) να μην κοπανά σε κάθε ανωμαλία, αλλά στις μεγαλύτερες δεν μπορεί να προσφέρει την άριστη ποιότητα κύλισης των απλών Picanto. Κάτι που οφείλεται βέβαια και στα ελαστικά με το χαμηλό προφίλ (195/45 R16).

Πρωταγωνιστής όμως εδώ είναι ο κινητήρας. Ο τρικύλινδρος turbo 1.000άρης βενζίνης T-GDI αποδίδει 100 ίππους και 172 Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα καλό σε αίσθηση και κλιμάκωση κιβώτιο 5 σχέσεων. Χαμηλά είναι νωχελικός, αλλά μετά τις 1.800 rpm έχει νεύρο, τραβάει μέχρι ψηλά και δίνει πολύ καλές επιδόσεις: 0-100 km/h σε 10,1 sec και τελική ταχύτητα 180 km/h. Ταυτόχρονα διακρίνεται και σε οικονομία, με την ΚΙΑ να κάνει λόγο για μέση κατανάλωση 4,8 lt/100 km. Στην πράξη, αν καταφέρεις να μην παρασυρθείς από τον σπιρτόζικο χαρακτήρα του GT-Line, θα δεις στο trip computer νούμερα κοντά στα 7 lt/100 km, εντός κι εκτός πόλης.

συμπέρασμα

Αν το απλό Picanto θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, στην έκδοση GT-Line με τον 1.000άρη τούρμπο των 100 ίππων πάει ακόμη παραπέρα, προσφέροντας σπορ χαρακτήρα που σπάνια συναντάμε σε αυτή την κατηγορία. Όσο για την σχετικά τσιμπημένη του τιμή, αυτή αντισταθμίζεται από την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση. Έτσι, μπορείς να απολαμβάνεις το σπιρτόζικο μικρό της Kia και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο…


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΕΥΗ ΠΕΡΡΑΚΗ


GOCAR NEWSLETTER

Σου άρεσε το θέμα που διάβασες; Συμπλήρωσε το e-mail σου για να σου στέλνουμε κάθε εβδομάδα τα καλύτερα!

  • Kia Picanto 2017 Promotional Video
    CATEGORYKia Picanto 2017 Promotional Video
POLL

Κάθε πότε κάνετε σέρβις στο αυτοκίνητό σας;

  • Όποτε προβλέπει ο κατασκευαστής
  • Μία φορά το χρόνο τουλάχιστον
  • Πριν κάνω μεγάλο ταξίδι
  • Πριν το πουλήσω
  • Σέρβις;
magazine57

GOCAR Magazine #57

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID
 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ