Nissan Note 1.5 dCi

Η Nissan επιστρέφει στα supermini με αυτοκίνητο που αιχμαλωτίζει πλεονεκτήματα.

  • -
  • -
Ισχύς90 PS
Ροπή200 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h11,9 sec
Μέση κατανάλωση3,6 lt/100km
Εκπομπές CO292 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά
Δεύτερη γενιά Note με εμφανώς πιο δυναμική και μοντέρνα εμφάνιση, κολακευτική τιμή και εξοπλισμό και τον 1.5 dCi που γοητεύει συνολικά.

Ψάχνοντας το ιδανικό αυτοκίνητο που κουμπώνει στην εποχή και στις ανάγκες και με προϋπόθεση οι τελευταίες να μην στοχεύουν σε ιδιαιτερότητες  και ειδικευμένες απαιτήσεις, καταλήγεις κατόπιν ρεαλιστικής σκέψης σε κάτι σαν το Nissan Note. Μοντέρνο και επίκαιρο μια και μόλις εμφανίστηκε στην αγορά, με βαρύ οπλισμό του τους χώρους και την πρακτικότητα που εγκλωβίζει σε μόλις 4.100 mm μήκους και προίκα τον πετρελαιοκινητήρα της Renault για να ταιριάζει με τον καλύτερο τρόπο το σύνθετο κομμάτι της οικονομίας και της απόδοσης, η 2ηγενιά Note έχει πολλά επιχειρήματα με το μέρος του για να σε πείσει. Μέσα σε αυτά ο εξοπλισμός από την βάση του και η κρατημένη σε χαμηλά επίπεδα για ότι προσφέρει τιμή και αν δεν φτάνουν ούτε αυτά για να λυγίσεις προς το μονοπάτι της λογικής, το κερασάκι έρχεται από τα μηδενικά (για την ώρα τουλάχιστον) τέλη κυκλοφορίας!

γλυκά
  • Σχεδίαση
  • Απόδοση κινητήρα
  • Επιδόσεις
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ευρυχωρία
  • Πρακτικότητα
  • Κατανάλωση
  • Εξοπλισμός
  • Τιμή
ξυνά
  • Σκληρά πλαστικά
  • Ευελιξία 

 

Αιχμηρό και μοντέρνο

Επιστρέφοντας στη νέα εικόνα της 2ηςγενιάς Note, η σχεδιαστική πένα κινήθηκε σε πιο δυναμικές γραμμές στις λεπτομέρειες ώστε να αποκτήσει τον χαρακτήρα που του έλειπε, αλλά και να εναρμονιστεί με το στιλ των σύγχρονων Nissan. Φούσκωσε ελαφρώς κέρδισε κάποια νεύρα στο κορμί του, νέους προφυλακτήρες, φώτα και μάσκα, διατήρησε το μήκος περιόρισε το ύψος και τώρα μπορεί να υποστηρίζει πιο εύστοχα την κόμπακτ και δυναμική αισθητική του. Έτσι η ψευδοπολυμορφική ταμπέλα ανήκει στο παρελθόν και το Note πορεύεται ως ένα πρακτικό και εύπεπτο στο μάτι supermini ώστε μαζί με το Micra να συμπληρώσει τις ανάγκες του κοινού στην κλάση. Το καλό στην υπόθεση είναι ότι με τους ακροβολισμένους τροχούς και το μεταξόνιο των 2.600 mm προσφέρει ανώτερους χώρους και απ’ότι θα συναντήσει κανείς σε μικρομεσαίες προτάσεις της αγοράς και με τον τρόπο αυτό η Nissan καλύπτει και το κενό στην γκάμα της μέχρι το εναλλακτικό της κλάσης C, Qashqai. Στο σαλόνι του Note η εικόνα είναι χαρούμενη και ο σχεδιασμός μοντέρνος παρά τις σκούρες αποχρώσεις. Καλοφινιρισμένα σκληρά πλαστικά που μπορεί να μην ξεφεύγουν πολύ από την λογική του Micra, όμως δείχνουν σωστά συναρμολογημένα και δεν επηρεάζουν το επίπεδο της ποιότητας, ενώ το φιλόξενο και εργονομικό στιλ, οι άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα(ποτηροθήκες,  δύο ντουλαπάκια συνοδηγού, κ.ά) και το επίπεδο εξοπλισμού κερδίζουν τις εντυπώσεις. Εκτός από τους έξι αερόσακους, το ESP, Start&Stop, Cruise Control, κλιματισμό, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι και υποδοχή USB, καθώς και βασικές ηλεκτρικές ευκολίες σε παράθυρα, κλειδαριές, καθρέφτες το Note προσφέρει στάνταρ την επιλογή «Eco» την οποία ενεργοποιείς από μπουτόν στην βάση της κονσόλας. Ο πίνακας οργάνων αποκτά αποχρώσεις του μπλε και πράσινου ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης. Φυσικά όσο περισσότερο πράσινο επικρατεί τόσο πιο οικολογικός και ο τρόπος οδήγησης που σημαίνει εκτός από την χαμηλή κατανάλωση και CO2:92 gr/km.

 

Γενναιόδωρη ψυχή

Με λίγα λόγια το Note δεν θα σε απογοητεύσει, όπως και αν επιλέξεις να του φερθείς. Οι χώροι κάνουν μεγαλύτερα αυτοκίνητα να ντρέπονται, οι πίσω μπορούν άνετα να ταξιδεύουν σταυροπόδι ακόμα και αν είναι αθλητές του μπάσκετ και η περιφερειακή ορατότητα δεν θα δυσαρεστήσει κανέναν. Πίσω τους τα 295 lt αρκούν για αποσκευές όλης της παρέας, ενώ προαιρετικά υπάρχει συρόμενο κάθισμα που προσφέρει έως 411 lt. Με πλήρη αναδίπλωση καθισμάτων αποκτά 2.212 lt και οι μετακομίσεις είναι στο χέρι σας.
Μέσα «στα όλα καλά και όλα ωραία», το Note προσφέρει και εξαιρετικό οδηγικό επίπεδο. Για να το καταφέρει αυτό συμβάλει και ο 1.5 dCi που με 90 ίππους και 200 Nm ροπή προσφέρει καλές επιδόσεις στο σχεδόν 1.200 κιλών αμάξωμα. Παρά τις απλωμένες σχέσεις στο καλό σε αίσθηση και κούμπωμα 5άρι κιβώτιο, το «μικρό» Nissan αφήνει εξαιρετικές εντυπώσεις τόσο σε επίπεδο επιδόσεων όσο και στην ισορροπία του με το θέμα της κατανάλωσης. Τα 11,9’’ για τα πρώτα 100 km/h και τα 179 km/h τελικής ταχύτητας δεν εντυπωσιάζουν τόσο όσο οι ρεπρίζ και ο τρόπος που λειτουργεί και αποδίδει συνολικά το μοτέρ. Επιταχύνει από το πουθενά και προσφέρει ικανό εύρος για να απολαύσεις τράβηγμα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η περίπτωση με 3 άτομα και γεμάτο ρεζερβουάρ σε ανηφορική φουρκέτα της Πάρνηθας, όπου με 3η και 750 rpm στο στροφόμετρο δεν ένιωσε μειονεκτικά. Αργά αλλά σταθερά έφτασε λίγο πάνω από τις στροφές του ρελαντί και η επιτάχυνση ήρθε γενναία.
Γρήγορα αντιλαμβάνεσαι ότι και η αίσθηση που σου μεταφέρει είναι ζωντανή ώστε ακόμα και στο ορεινό απαιτητικό στροφιλίκι δεν χρειάζεται να συμβιβάσεις τον ρυθμό σου. Ευχάριστο, υπάκουο στις εντολές και αποτελεσματικό, χωρίς η ανάρτηση να υπερβάλει σε κλίσεις το Note ακολουθεί την λογική του καλοστημένου supermini. Σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση ώστε να ελέγχει το αμάξωμα και να μην ταλαιπωρεί επιβάτες, ικανοποιητικά φρένα και κεντρική ιδέα φιλικότητας, ευκολίας, ουσίας και ασφάλειας το χαρακτηρίζουν. Ο μικρός κύκλος στροφής μόνο θα περιορίσει την ευελιξία του και ευτυχώς που υπάρχει και κάτι για να παραπονεθείς!
Με τις στροφές να μην το τρομάζουν και τις ευθείες να τις διεκπεραιώνει σβέλτα,ξεκούραστα και ήσυχα το πετρελαιοκίνητο Note κρύβει έναν ικανό ταξιδευτή. Με λιγότερο από 5 lt/100km χωρίς προσπάθεια εξασφαλίζεις παραπάνω από 800 km με ένα ρεζερβουάρ, ενώ με συνετό ρυθμό, ελαφρύ πόδι και υπομονή μπορείς να ξεπεράσεις και τα 1.100 km! Ενδεικτικά η χαμηλότερη κατανάλωση που έδειξε το trip computer ακόμα και μέσα στην πόλη ήταν 3,5 lt/100 km, ενώ η ανώτερη στον τόπο φωτογράφησης πλησίασε τα 7 λίτρα. Εν τέλει το Note ενσωματώνει χαρίσματα που αναζητά ο σύγχρονος αγοραστής και αυτό του δίνει bonus για το άμεσο αγοραστικό του παρόν και μέλλον.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΝΑΤΑΣ
test_nissan_note

συμπέρασμα

Τελικά στην αναζήτηση για ένα που τα κάνει σχεδόν όλα, χαρισματικό σε κάθε τομέα αξιολόγησης και λογικό στην απόκτηση και χρήση το νέο Note κάνει σινιάλο. Φρέσκο και ευρύχωρο, ευχάριστο να το ζεις, να το φορτώνεις και να το οδηγείς, δραστήριο σε απόδοση και ταπεινά οικονομικό στην χρήση. Σαφώς και δεν ευελπιστεί να ακυρώσει τα απόλυτα οικογενειακά, τα ξεκούραστα μεσαία και τα σπορ μικρομεσαία, όμως οι δυνατότητες του είναι μεγάλες και αυτό φαίνεται άμεσα. Και όλα αυτά χωρίς να τσιγκλάει το υπουργείο οικονομικών και χωρίς να σου ζητάει ένα καράβι λεφτά για να το αποκτήσεις.

Nissan_Note_TEST_DRIVE_GOCAR_2013

NISSAN NOTE 2013

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
65
GOCAR Magazine #65

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...