Toyota Rav4 2.0

Γεμάτη πλεονεκτήματα η τέταρτη γενιά του Toyota RAV4, μπαίνει και πάλι σε τροχιά κορυφής

  • -
  • -
Ισχύς151 PS
Ροπή195 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h9,9 sec
Μέση κατανάλωση7,2 lt/100km
Εκπομπές CO2167 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

To πετυχημένο Rav4, προσφέρει περισσότερους χώρους και άνεση από ποτέ!

γλυκά
  • Χώροι
  • Πρακτικότητα
  • Απόδοση Κινητήρα
  • Άνεση
  • Ηχομόνωση
  • Κατανάλωση στο ταξίδι
ξiνά
  • Κυβισμός 2 λίτρων
  • Έντονη παρέμβαση VSC

Το RAV4 θεωρείται ο βασικός παίκτης της κατηγορίας των μεσαίων SUV, αποτελώντας όλα τα προηγούμενα χρόνια το σημείο αναφοράς. Εστιασμένο στην πρακτικότητα και την αξιοπιστία, αποτελεί μια σίγουρη λύση για ένα πολυσυλλεκτικό τετρακίνητο όχημα, ιδανικό να καλύψει πολλαπλές, πολλές φορές και αντικρουόμενες ανάγκες. Σήμερα, η νέα γενιά έχει μεγαλώσει και εκπροσωπείται με νέα εμφάνιση και πολλές καινούργιες τεχνολογίες που το διατηρούν σε τροχιά κορυφής στα μεσαία SUV.

Χ-Large

Το νέο Rav4 ενστερνίζεται πλήρως τη νέα σχεδιαστική άποψη της Toyota. Ακολουθεί φρέσκιες σχεδιαστικές νόρμες με τις ευθείες γραμμές, τη χαρακτηριστική μάσκα, τους αεροδυναμικούς καθρέπτες και τα επίπεδα φανάρια. Προσεγμένο και στον τομέα της αεροδυναμικής (συντελεστής Cd 0,31), δημιουργεί ένα νέο σχεδιαστικό δόγμα, πάνω στο οποίο η Toyota ποντάρει να κερδίσει αγοραστές. Με οικογενειακό προσανατολισμό, η σχεδίαση του νέου RAV4 φροντίζει να λειτουργήσει υπέρ της πρακτικότητας και το καταφέρνει. Οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν μεγαλώσει σημαντικά, με το μήκος φτάνει πλέον τα 4,570 mm, αλλά το κλειδί της επιτυχίας ανήκει στο αυξημένο μεταξόνιο των 2,660 mm, το οποίο πριμοδοτεί απλόχερα την ευρυχωρία του RAV4.

Ευρύχωρο κι άνετο το σαλόνι του RAV4, μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση πέντε ενήλικες επιβάτες. Οι χώροι για τους πίσω είναι αριστοκρατικοί, χωρίς περιορισμούς στον διαθέσιμο αέρα για τα γόνατα ή το ύψος για τα κεφάλια των επιβατών. Σωστά μελετημένη και η θέση οδήγησης, προσφέρει εξαιρετική ορατότητα και μαζί με τους ευμεγέθης εξωτερικούς καθρέπτες βοηθούν τον οδηγό να ελέγχει με ευκολία το μακρύ αμάξωμα. Το ταμπλό έχει μεταλλαχθεί πλήρως σχεδιαστικά σε σχέση με αυτό της προηγούμενης γενιάς. Διαθέτει μοντέρνο σχήμα, μεγάλα και πρακτικά χειριστήρια, με την εργονομία να είναι προσηλωμένη στην ουσία και όχι σε επιφανειακές εντυπώσεις, ενώ σε περίοπτη θέση βρίσκεται η οθόνη του συστήματος πολυμέσων Toyota Touch. Αντίστοιχα προσεγμένη και η ποιότητα κατασκευής, με σκληρά αλλά ανθεκτικά στην όψη πλαστικά στο επάνω μέρος και επένδυση δέρματος χαμηλότερα (στην έκδοση Style). Ακολουθώντας πλήρως τη φιλοσοφία του νέου RAV4, ο χώρος αποσκευών, με ηλεκτρικά ανοιγόμενη πίσω πόρτα (στο Style), διαθέτει χωρητικότητα 547 lt.

Ηλεκτρονική διακυβέρνηση

Συνδεδεμένη άρρηκτα με τα ατμοσφαιρικά μοτέρ βενζίνης, η Toyota δεν αλλάζει τα πιστεύω της ούτε στο νέο RAV4. Η 4η γενιά χρησιμοποιεί τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 2,0 λίτρων, που αποδίδει 151 ίππους και 195 Nm και συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο με σωστή λειτουργία και κλιμάκωση που κλείνει το μάτι αναμφίβολα στη χρήση εντός δρόμου. Οι επιδόσεις μπορεί να απέχουν από την κορυφή της κατηγορίας και τους μοντέρνους turbo - downsized κινητήρες του ανταγωνισμού, και πάλι όμως είναι αξιοπρεπέστατες, με τα 100 km/h από στάση να έρχονται σε 9,9 sec. Γραμμικός σε λειτουργία και με το απαραίτητο νεύρο, ο 2λιτρος VVTi διαπρέπει σε οικονομία καυσίμου. Παρά την απουσία συστήματος Start&Stop, η κατανάλωση κυμαίνεται κατά μέσο όρο κοντά στα 10 lt/100km, νούμερο που αν το επιδιώξεις πέφτει αισθητά στο ταξίδι, σε τιμές ακόμη και κάτω από 7,5 lt/100km.

Εντός και εκτός δρόμου, την “ηλεκτρονική διακυβέρνηση” της συμπεριφοράς του νέου RAV4 αναλαμβάνει το Integrated Dynamic Drive System (IDDS) της Toyota. Στην κανονική οδήγηση, η ροπή περνά στον εμπρός άξονα, με τους πίσω τροχούς να μπαίνουν στο παιχνίδι όταν χρειαστεί, υπό την έντονη σε πολλές περιπτώσεις καθοδήγηση του VSC. Η ροπή φτάνει έως και 50% στον πίσω άξονα, ενώ για τα δύσκολα υπάρχει και επιλογή κλειδώματος στο 50:50 μέχρι τα 40 km/h. Η προέκταση του συστήματος αφορά την λειτουργία Cornering Control που αλλάζει το ποσοστό της ροπής στον πίσω άξονα ανάλογα με την θέση του αυτοκινήτου μέσα στη στροφή. Δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές στη δομή της ανάρτησης του νέου μοντέλου (γόνατα McPherson εμπρός, διπλά ψαλίδια πίσω), με την Toyota να έχει επικεντρωθεί στην αναβάθμιση της άνεσης και της ποιότητας κύλισης. Σε συνάρτηση με το ήσυχο μοτέρ, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά θετικό, αφού το RAV4 παρουσιάζει αποτελεσματική συμπεριφορά και καλή άνεση. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι σε λογικό επίπεδο, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεση του ένα θετικό σύστημα διεύθυνσης που ενισχύει την ευελιξία στην καθημερινή οδήγηση. Σε βατό χωματόδρομο, η ανάρτηση εκτελεί σωστά το καθήκον της, με τα ηλεκτρονικά να συμβάλλουν στο δύσκολο off-road έργο, όταν αυτό απαιτηθεί.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΣΠΥΡΟΣ ΚΑΝΑΤΑΣ

συμπέρασμα

Ολοκληρωμένο και σημαντικά αναβαθμισμένο σαν σύνολο, το νέο RAV4 σκοντάφτει επί της ουσίας μόνον στον κυβισμό των δύο λίτρων που αποτελεί τη βάση της γκάμας του. Πλούσιο σε χώρους, πρακτικό, αποτελεί ιδανικό όχημα για τις ανάγκες μιας οικογένειας, χωρίς να ξεχνά παράλληλα την περιπέτεια και τις light εκτός δρόμου εξορμήσεις. Η τιμή της βασικής έκδοσης βενζίνης των 2,0 λίτρων, είναι ανταγωνιστική, το ίδιο ισχύει και για την απόδοση και κατανάλωση του κινητήρα των 151 ίππων, που παρά την ατμοσφαιρική του υπόσταση, κολακεύει το νέο Rav4.

Toyota RAV4 2.0 2013 GOCAR TEST DRIVE

POLL

Τι θα αγόραζες σήμερα; Υβριδικό ή diesel;

  • Υβριδικό. Καλύτερη τεχνολογία, αντίστοιχη οικονομία
  • Diesel λόγω περισσότερων επιλογών
  • Δύσκολη επιλογή. Θέλει σκέψη...
66
GOCAR Magazine #66

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...