Off Road KTM-Husqvarna-GasGas ΜΥ 2022 - Χωματουργικές εργασίες τα 3 αδέρφια

Λασπωνόμαστε στο οροπέδιο του χιονοδρομικού Ζήρειας για χάρη των νέων Off Road μοντέλων KTM, Husqvarna και GasGas που θα φορεθούν το 2022.

  • -
  • -
με μια ματιά

Η τεχνολογία αιχμής διατηρεί την Off Road γκάμα του ΚΤΜ Group σε ηγετικό ρόλο, με την προσθήκη GasGas να δίνει έξτρα φτερά στον όμιλο

Αν ψάχνεις ένα καλό λόγο για να εμπλακείς στην Off Road οδήγηση με δυο τροχούς, η K-Motors South East Europe SA προσφέρει τις λύσεις. Μέχρι πρότινος οι μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ και Husqvarna ήταν η προσφορά της στο χωμάτινο κοινό, τόσο στον χώρο του enduro όσο και στο motocross, ενώ φέτος η εξίσωση περιλαμβάνει ένα ακόμα ισχυρό brand που συνδέθηκε στον όμιλο του ΚΤΜ group και αφορά τις μοτοσυκλέτες της GasGas. Μια συμφωνία που επιτεύχθηκε τον Νοέμβριο του 2019 στην EICMA, ενσωματώθηκε στον όμιλο με 420 dealers σε όλο τον κόσμο και οι 12.500 μονάδες πωλήσεων που καταγράφηκαν το 2020, είναι ένα ενθαρρυντικό νούμερο για τη συνέχεια.

Με την παράδοση να έχει την Ισπανική εταιρεία συνδεδεμένη στο trial, η GasGas σήμερα θεωρείται η πιο πλήρης off road φίρμα, με την γκάμα της να περιλαμβάνει μια ποικιλία 12 ποδηλάτων βουνού, 8 trial μοτοσυκλετών με κάποιες από αυτές να είναι street legal και φυσικά την γκάμα Motocross και Enduro που περιλαμβάνει 5 και 4 μοτοσυκλέτες αντίστοιχα σε κάθε κατηγορία. Φυσικά και οι μικροί φίλοι της GasGas θα βρούνε μια από τις 4 επιλογές που θα γοητεύσουν τα όνειρά τους με μια εισαγωγή στα χώματα. 

Η επένδυση του ομίλου στην ηλεκτροκίνηση είναι υπαρκτή με το ΚΤΜ SX-E 5 και το Husqvarna EE 5. Για αναβάτες από 4 έως 10 ετών, με 6 διαφορετικά riding modes, και 6 διαφορετικά ύψη σέλας, από 560mm έως 665mm. Φορτίζει σε μια ώρα και εξασφαλίζει 2ωρη οδήγηση στον αρχάριο πιτσιρικά ή 25λεπτο δράσης στον μυημένο.

Η ετήσια ανάλυση της αγοράς και οι παρουσιάσεις έδωσαν τα πρώτα δεδομένα, με την K-Motors South East Europe να παραμένει ηγέτης στον χωμάτινο εγχώριο κόσμο. Διαχρονικά ως KTM, δυνάμωσε ακόμα περισσότερο με την προσθήκη της ιστορικής φίρμας Husqvarna από το 2013 που έγινε «Αυστριακό» κομμάτι και πρόσφατα με την Gas Gas που μπήκε ως νέος παίχτης στο Group.

Με τρεις πλέον μάρκες διατηρεί το μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας στην αγορά χωμάτινων μοτοσυκλετών, ενώ η αυξητική τάση θυμίζει τις πωλήσεις προ κρίσης του 2009. Ενημερωτικά, για το πρώτο οχτάμηνο του 2021, η K-Motors South East Europe παρουσιάζει συνολική αύξηση πωλήσεων 40% σε σχέση με το 2020. Και όλα αυτά με την πανδημία Covid-19 να έχει παίξει το ρόλο της στην περιορισμένη διαθεσιμότητα των μοτοσυκλετών. Παρόλα αυτά η παγκοσμίως αυξημένη ζήτηση για χωμάτινες, πρόσφερε ένα γρήγορο sold out των 48 ΚΤΜ που ήρθαν στα τέλη του 2020 στην Ελλάδα και έφεραν μια αύξηση 600% στο πρώτο τρίμηνο του 2021 για την Husqvarna, η οποία διπλασίασε τις πωλήσεις της. Στην ανάπτυξη των πωλήσεων, φυσικά βοήθησε και η προσθήκη της GasGas με λίγες μονάδες, αλλά έδειξε ότι και αυτή με τη σειρά της θα έχει γρήγορη ενσωμάτωση.

 

Εντουρόκαιρος

Ίσως λίγο παραπάνω από το ιδανικό, με τα πυκνά σύννεφα να έχουν κεράσει για τα καλά με υγρό στοιχείο το γνωστό λιβάδι που εκτελεί χρέη πίστας. Φέτος η φορά ήταν δεξιόστροφη με πρόσθετο κομμάτι έναν βραχόκηπο και μια τεχνική περιοχή με βρεγμένους κορμούς δέντρων. Και φυσικά η λάσπη υπαρκτή και παραγωγική σε κάθε πέρασμα των μοτοσυκλετών.  

Όπως και πέρυσι, ο τεχνικός διευθυντής στην Ελλάδα, Κώστας Καλατζόπουλος ανάλαβε το ρόλο πλοηγού ενώ στο γενικό πρόσταγμα ο Sales & Marketing Manager Αργύρης Παπαγιαννακόπουλος έπαιζε πετυχημένα tetris με ανθρώπους και μηχανές, ώστε όλοι να οδηγήσουν όλα. Οι μοτοσυκλέτες της KTM, Husqvarna και GasGas ήταν αρκετές και δέκα χωμάτινα μοντέλα μπορούσαν ταυτόχρονα να γυρνούν το ενδιαφέρον πιστάκι. Συγκεκριμένα τέσσερα KTM (250 EXC TPI SIX DAYS, 250 EXC-F SixDays, 300 EXC TPI και 350 EXC-F), άλλα τόσα Husqvarna μοιρασμένα σε motocross και enduro (FC250, FC450, TE300i, FE350) και δυο enduro μοτοσυκλέτες της GasGas (EC250, EC350F) ήταν το μοτοσυκλετιστικό μπουφέ της ημέρας.



Έναρξη με το μικρό τετράχρονο της πορτοκαλί παρέας, που είναι λίρα εκατό για την πορεία ενασχόλησης ενός ανθρώπου με το enduro. Κάνεις τα πρώτα σου βήματα, σε κούρασαν τα πανίσχυρα κυβικά, έπαθες και έμαθες, νιώθεις την ανάγκη για κάτι ελαφρύ και δραστήριο; Αν απαντάς σε όλα αυτά ναι και ψάχνεις για το ιδανικό, το βλέπεις στο EXC-F 250 που στην έκδοση SixDays έχει όλα τα έξτρα καλούδια για να θεωρηθεί ακόμα πιο πλήρες. Χαρακτηριστική η έντονη πορτοκαλί απόχρωση σε πλαίσιο, αλλά και CNC πλάκες τιμονιού. Μαλακό σε σχέση με τα MX, αλλά εύστοχο για να μην σε κουράζει και να χτίσεις σχέση εμπιστοσύνης μαζί του. Εδώ ένιωσα ότι πραγματικά δεν έχω λόγο να κλείνω το γκάζι. Μόνο η λάσπη λειτουργούσε ανασταλτικά, όμως και πάλι ήταν ότι καλύτερο για να την διαχειριστεί. Κεφάτο το μοτέρ χαμηλά, ζωντανό στις μεσαίες και αν ψάχνεις το παραπάνω, η ευστροφία σε επιβραβεύει με ωφέλιμους καλπασμούς. Δεν απευθύνεται μόνο στον αρχάριο αλλά και στον συνειδητοποιημένο που αναγνωρίζει ότι στο μονοπάτι δεν σου χρειάζεται ούτε το ιππικό ούτε η αδράνεια που το συνοδεύει.

Αν το λέει η ψυχή σου θα το ξεζουμίσεις και θα δεις και χρόνους, κινούμενος αέρινα με την ποιοτική ανάρτηση της WP (XPLOR πιρούνι 48 mm εμπρός και XPLOR αμορτισέρ πίσω) να διαβάζει το τερέν και σε συνεργασία με το στιβαρό πλαίσιο να ολοκληρώνει ένα σύνολο έτοιμο για όλους και για όλα. Στην προοδευτικότητα του μοχλικού των Husky και GasGas το PDS της KTM απαντά με πιο στακάτη αντίδραση, που γίνεται αντιληπτή κυρίως όταν ρίξεις ρυθμό ή στα ξερά και βραχώδη σημεία. Παρόλα αυτά το μικρό τετράχρονο enduro της KTM σε πείθει να του στραγγίξεις τη γκαζιέρα, να σε εκπαιδεύσει και να το απολαύσεις.

Με το όμοιο σε κυβισμό και ταμπέλα EXC 250 SixDays αλλά σε δίχρονη TPI βερσιόν τα πράγματα έρχονται πιο εκρηκτικά, αλλά εξίσου αποτελεσματικά. Οποιαδήποτε αρνητική εντύπωση για τα δίχρονα βάλτε τη καλά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας από τη στιγμή που το Group (μετράει ήδη 5ετία)  πέταξε τα καρμπυρατέρ από οτιδήποτε είχε ταμπέλα enduro και πέρασε στον ψεκασμό. Η ανάλαφρη αίσθηση και ο πολιτισμός είναι κτήμα του δίχρονου κινητήρα με το καλημέρα. Μιζιά και ρελαντί σταθερό από ένα ποιοτικά κομψό σύνολο δίχως ελλείψεις. Μπροστά σου ένα μινιμαλ ψηφιακό όργανο όπως και σε όλα τα εντούρο της συνολικής γκάμας, με την απαραίτητη ενημέρωση (κοντέρ χιλιομετρητές, ώρα, ωρόμετρο, χρονόμετρο, λαμπάκι ψεκασμού κινητήρα και χαμηλής ένδειξης καυσίμου - λαδιού καύσης) που αναζητά ο σύγχρονος αναβάτης. Το 250άρι βγάζει τη δύναμή του από τις μεσαίες με ήρεμο σκαλοπάτι μέχρι το ξύπνημα εκτός αν χρησιμοποιήσεις τον συμπλέκτη.  Στροφάρει με διάθεση σχεδόν άοσμο και χωρίς ίχνος χαρακτηριστικού καπνού από το τελικό του. Ο ψεκασμός εξαφανίζει κραδασμούς και μπουκώματα, ενώ το σύμπτωμα της απρόβλεπτης δίχρονης κλωτσιάς μόλις βρει ροπή στις μεσαίες, δεν είναι έντονο και ο λόγος είναι στον καταμερισμό της από χαμηλά. Εκτός βέβαια αν δεν έχεις υπολογίσει τη λάσπη…



Αν βέβαια το επιθυμείς παίζεις με το συμπλέκτη, δίχρονος παραμένει! Αν πάλι θέλεις πιο ήπια χαρτογράφηση υπάρχει διακόπτης αριστερά στο τιμόνι, προνόμιο των Six Days (αλλά και των Husqvarna). Αν ο μεγάλος εχθρός του δίχρονου κινητήρα είναι το υψόμετρο, ο ψεκασμός έχει τις άμυνές του. Μια σειρά από αισθητήρες ενημερώνουν την μονάδα EMS και αυτή με τη σειρά της δίνει τις κατάλληλες εντολές (μέσω χαρτογράφησης) για αυτόματη προσαρμογή στις περιβαλλοντικές και υψομετρικές συνθήκες. Και οι συνθήκες που είχαμε στη Ζήρεια είναι η καλύτερη απόδειξη.

Με τον μεγάλο δίχρονο αδερφό του EXC 300 διαπιστώνεις ότι το ελαστικό και πληθωρικά γεμάτο ροπή μοτέρ δεν σε πουλάει αν ξεχαστείς με μια, δυο σχέσεις παραπάνω, ακόμα και αν βρεθείς στους πρόποδες ανηφοριάς με στόχο την κορυφή της. Βγάζει τη δύναμή του από χαμηλά με πολιτισμένο τρόπο, αλλά δεν ξεχνά παράλληλα ότι είναι δίχρονο που οφείλει να μην αστειεύεται όσο μένει ανοιχτό το γκάζι. Εδώ η απρόβλεπτη κλωτσιά απουσιάζει γιατί η ροπή υπάρχει από το μηδέν. Ένα γενναίο ωφέλιμο τράβηγμα είναι διαθέσιμο μιμούμενο το τετράχρονο δούλεμα, όμως δεν παύει ως δίχρονο να θέλει τον σεβασμό του.

Σημασία έχει ότι το σταθερό γκάζι και η πολιτισμένη λειτουργία σε καθαρόαιμο δίχρονο εντούρο είναι πιο εφικτό από ποτέ, σε βαθμό που δεν το περιορίζει στην βόλτα από και προς τα μονοπάτια των γειτονικών βουνών. Μυρωδιά και μπλε καπνός σπανίζουν από την εξάτμιση, ενώ μπουκώματα, αρρυθμίες, ξεσπάσματα και κραδασμοί ανήκουν στην ιστορία. Ακόμα και το εκδρομικό enduro που μέχρι πρότινος ήταν προνόμιο των τετράχρονων, είναι στο ρεπερτόριο του σύγχρονου δίχρονου ψεκαστού με την ανεξάρτητη μίξη.

Αν πάλι ψάχνεις το κάτι παραπάνω το EXC-F 350 θα σε κάνει να χαμογελάσεις με την πληθωρικότερη ροπή του που σου επιτρέπει να ξεχαστείς και με μια σχέση παραπάνω βρε αδερφέ στο κιβώτιο! Ένα μεγαλωμένο 250άρι σε αίσθηση, ιδανικό για χομπίστικες βόλτες στο βουνό σουλατσάροντας σε ανηφοριές και μονοπάτια. Από την άλλη δεν θα σου αρνηθεί ορμητικό πέρασμα με ελεγχόμενες και όχι τρομακτικές πλαγιολισθήσεις αν του ζητήσεις επέλαση στα ανοιχτά κομμάτια. Σφιχτό και στιβαρό ώστε να μην σε προδίδει αν του φερθείς επιθετικά, αλλά και φιλικό συνάμα για να μη χρειάζεται να το οδηγείς με την ταυτότητα στο στόμα. Η ανάρτηση της WP διαβάζει και διατηρεί ποιοτικό πάτημα για να σε πείσει ότι μπορείς να μείνεις με το γκάζι ανοιχτό ενώ υπάρχει και traction control που επεμβαίνει διακριτικά. Αποτελεί την χρυσή τομή στην τετράχρονη γκάμα EXC.



Στο ψυχογράφημα της KTM διακρίνεις την πιο πλήρη χωμάτινη γκάμα με 7 διαφορετικούς κυβισμούς και 16 διαφορετικές εκδόσεις! Οι αναβαθμισμένες Special εκδόσεις (SixDays, 300 EXC TPI Erzbergrodeo και 350 EXC F Factory), είναι πιο εμπορικές από κάθε άλλη φορά, με αποτέλεσμα να είναι όλες προπουλημένες. Διατηρεί την PDS ανάρτηση πίσω χωρίς μοχλικό στην Enduro γκάμα, ενώ είναι προνόμιο της τα φρένα της Brembo.   

Επόμενος σταθμός, η Σουηδική κορώνα και με το FC450 να βγαίνει από την εξίσωση σαν ιατρική συμβουλή στην επικονδυλίτιδα που δοκιμάζει το δεξί μου χέρι, το μικρό motocross μας κάνει σεφτέ. Το τετράχρονο motocross με τα παραδοσιακά μπλε και κίτρινα σχέδια, FC 250 παραμένει φιλικότατο αν και με 46 ίππους. Σε κάνει να εξελιχτείς ανάλογα με το χρόνο που θα αφιερώσεις. Ζυγισμένο, καλοστημένο και αέρινο στα άλματα, θα σε ξεψαρώσει με τον τρόπο που διαβάζουν οι σφιχτές αναρτήσεις του να χουφτώνεις γερά τη γκαζιέρα. Στροφάρει χαρούμενα, δύναμη δεν του λείπει και φυσικά λόγω ελαστικών ανταποκρίνεται καλύτερα στη λάσπη σε σχέση με τα οικολογικά ελαστικά των enduro. Tο μόνο που ζητάει είναι προπόνηση και φυσική κατάσταση, κάτι που φυσικά απαιτεί σε υπερθετικό βαθμό ο μεγάλος του αδερφός.

Μετάβαση στην enduro γειτονιά της Husqvarna, με το TE 300i να μας υποδέχεται αρχοντικά. Τα Husky εχουν το δικό τους στιλ και ύφος, διακοσμημένα με γκρι φινετσάτες και όχι κραυγαλέες αποχρώσεις, ενώ γίνεται σαφές ότι και οι προμηθευτές περιφερειακών είναι top class. Από φέτος τα υδραυλικά της Magura είναι παρελθόν και στη θέση τους υπάρχουν αυτά της ισπανικής Braktec (ανήκει στην Brembo) με δίσκους της GSK. Μια premium πρόταση, που ισχύει και για το FE που έπεται και προκύπτει από άριστη εργονομία της θέσης οδήγησης, πλάκες CNC, το Pro Taper τιμόνι της Answer με τα γκριπ της ODI, carbon composite υποπλαίσιο, το ακριβές κιβώτιο ταχυτήτων της Pankl Racing, ζάντες της DID και άλλες μικρές ποιοτικές λεπτομέρειες που δικαιολογούν την τιμή. Πρακτικά ανακαλύπτεις τα χαρίσματα ενός TPI 300 με πλούσια ροπή, διάρκεια απόδοσης και σύγχρονης δίχρονης έκφρασης. Δεν παύει να είναι θηρίο, δεν παύει να σε τεντώνει, αλλά τώρα θα το βρεις στην πιο εξημερωμένη του μορφή. Η σούζα είναι τρόπος έκφρασης, η σκαπτική του ικανότητα δεν απαιτεί πολλές στροφές στο μοτέρ και η ανάγκη για φρένα θα νιώσεις συχνά ότι είναι επιβεβλημένη, αλλά επιτυχώς αναλαμβάνουν τα Braktec το σκοπό τους. 



Ένα από τα θεωρητικά πλεονεκτήματα των Husqvarna σε σχέση με τον ενδοοικογενειακό ανταγωνισμό των KTM, είναι το μοχλικό στην πίσω ανάρτηση σε αντίθεση με το PDS των πορτοκαλί μοτοσυκλετών. Στη σύντομη γνωριμία βέβαια διαπιστώνεις ότι και οι δυο περιπτώσεις δουλεύουν εξαιρετικά με την προοδευτικότητα στις ανωμαλίες βέβαια να αναζητούν μοχλικό σύστημα. Είναι άλλωστε και ο εύστοχος συνδυασμός της απόσβεσης με παράλληλη προσφορά πρόσφυσης ανεξάρτητα από το έδαφος, με τίμημα το βάρος. Μικρό το κακό εκεί χαμηλά που βρίσκεται!

Οι σπέσιαλ εκδόσεις για λογαριασμό της Husqvarna, που αμφότερες προσφέρουν factory αύρα σε εμφάνιση και εξοπλισμό, είναι οι Rockstar Editions, που αφορούν τα TE 300i και FE 350i.

Το τετράχρονο enduro FE 350i είναι ότι καλύτερο μπορεί να σου τύχει για να αλωνίζεις μια μέρα στο βουνό χωρίς πρόγραμμα. Είτε βρεθείς σε φάση περιήγησης σε …μονοπατάδα, εύκολη ή δύσκολη, είτε ανηφορίζεις πλαγιές, ακόμα περισσότερο αν βρεθεί ένα πιστάκι στους τροχούς σου! Κουμπώνει παντού, είναι φιλικό, χωρίς να του λείπει ψυχή με το FE 350i να φαντάζει ιδανική επιλογή για τα πάντα. Αφθονία απόδοσης με ροπή από χαμηλά και δυναμικό ανέβασμα ψηλά, μοιράζει χαμόγελα και υλοποιήσιμες υποσχέσεις. Σου επιτρέπει να ξεχαστείς και με μια σχέση παραπάνω στο κιβώτιο ρε αδερφέ και ταυτόχρονα δεν σε κουράζει!



Για την ισπανική GasGas δυο μοτοσυκλέτες ήταν διαθέσιμες από την γκάμα enduro, η μικρότερη δίχρονη και η μεγαλύτερη τετράχρονη. Με την EC250 νιώθεις οικεία από την πρώτη στιγμή. Λίγο πιο αφράτη σέλα, λίγο πιο χαμηλά το Neken τιμόνι, γενικά δείχνει φιλόξενη στον χομπίστα κάτι που διαπιστώνεις και με την ενδοτικότητα των αναρτήσεων. Δεν νοιώθεις ότι είσαι επάνω σε κάτι άκαμπτο, κούτσουρο και κουραστικό που θέλει κάποιον «παγκόσμιο» για να την οδηγήσει. Από την άλλη έχει τις ρυθμίσεις, ακόμα και αν είσαι κάποιος από αυτούς, ώστε να την κάνεις πολεμική. Η ελαφριά αίσθηση του δίνει εύστοχο, αέρινο και φιλικό πάτημα στις ποιοτικές WP που συναντάς και σε μια Husky μια και οι δυο εταιρείες χρησιμοποιούν μοχλικό πίσω. Κατά τα άλλα η δύναμη από τον ψεκαστό κινητήρα έρχεται πολύ ομαλά στις χαμηλές και μετά τις μεσαίες δείχνει τα δόντια του. Η ελαστικότητα είναι υπαρκτή και χαρακτηρίζει τους TPI του ομίλου, ώστε ακόμα και αν ξεχάσεις μια επάνω στο 6άρι κιβωτιο δεν θα κρεμάσει και δεν θα σε «πουλήσει». Είναι στο χέρι σου αν θα το απολαύσεις υστερικά ή γραμμικά βασιζόμενος στην πολιτισμένη του λειτουργία και στην αποδοτικότητά του σε εύρος στροφών. Η ερυθρόλευκη δίχρονη GasGas δεν γνωρίζει εκπτώσεις στις παροχές της, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα αδέρφια της και μόνο στις λεπτομεριες μπορείς να βρεις στοιχεία διαφοροποίησης. Ένα δίχρονο σχεδόν τετράχρονο στον τρόπο έκφρασης του κινητήρα, απαλλαγμένο όμως από ιδιοτροπίες, αλλά και με πιο ελαφριά αίσθηση σε σχέση με ένα αντίστοιχο 300άρι. Ταχύτερο σε συμπεριφορά ιδίως σε κλειστές στροφές και αυτό γιατί απουσιάζει η αδράνεια του μεγαλύτερου κινητήρα που θα σε βρει με πιο ανοιχτή τροχιά. Η ουσία είναι ότι τα σύγχρονα δίχρονα αποκτούν πρεσβευτές και μετα τα KTM και Husqvarna μπορείς να συμπεριλάβεις και τις μοτοσυκλέτες της GasGas στις ποιοτικές προτάσεις.



Από την άλλη υπάρχει και η τετράχρονη επιλογή του EC 350F, ώστε να ανοίγεις το γκάζι και να ανακάμπτεις πανηγυρικά και θεαματικά, χωρίς να σε απασχολεί ιδιαίτερα η σχέση στο κιβώτιο! Η χρυσή τομή όπως αποκαλείται κάθε μοτοσυκλέτα αυτού του κυβισμού και το Group κερδίζει άλλη μια στο στόλο της. Ευκολία από 250άρι με δύναμη από 450μιση, ευπροσάρμοστη συμπεριφορά σε όλες τις συνθήκες και τρόπο απόδοσης όπως σε μια EXC-F ή FE 350 που είναι και η άμεσοι συγγενείς. Και εδώ όπως και στην δίχρονη αδερφή της που προηγήθηκε, οι αναρτήσεις (ανάποδο XPLOR και αμορτισέρ XACT) έρχονται αυτούσιες από ένα Husqvarna με ρυθμίσεις που δείχνουν αρμονικές για κάθε χρήση. Η νέα πρόταση στο χώρο του enduro που ακούει στο όνομα Braktec και αναφερθήκαμε και νωρίτερα αναλαμβάνει τα υδραυλικά (φρένα, συμπλέκτη) σε κάθε GasGas και κάνουν την δουλειά αποδοτικά και απροβλημάτιστα όπως οφείλει μια μοτοσυκλέτα τέτοιας χρήσης.

   

 

Λογαριασμό παρακαλώ!

Πρακτικά αν το δεις και αν εξαιρέσεις την ισχυρότερη motocross FE 450 με το υπερβολικό για άμαθους - απροπόνητους γκάζι, όλες οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του event πρόσφεραν μια γλυκιά σύγχυση. Απ’ όποια και αν κατέβαινες μετά από μια χορταστική βόλτα έβρισκες ένα καλό λόγο για να της προσάψεις. Είτε 250άρι δίχρονο είτε 300, η «ψεκαστή» εποχή τους είναι σύγχρονη σε όλα και γοητευτική. Από την άλλη τα τετράχρονα σε 250 ή 350 κυβικά αποτελούν ότι καλύτερο για μια long term βόλτα στο χώμα περιήγησης ή αφηνιασμένης οδήγησης. Εσείς απλά διαλέξτε τρόπο! Από την mainstream Αυστριακή ΚΤΜ με την ηγετική θέση στο χώρο, την premium σε όλα της εμβληματική Σουηδική κορώνα της Husqvarna ή την χομπίστικη αλλά χαρισματικά ικανή προσθήκη του Ισπανικού ταμπεραμέντου της GasGas. Ένα «τριεθνές» απόλαυσης σας περιμένει!

 




ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑΚΗΣ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΒΟΛ
OΠΟΥΛΟΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...