ΟΔΗΓΟΥΜΕ το νέο Range Rover Evoque στην Ελλάδα

Το baby Range σε εντυπωσιάζει με κάθε του πτυχή, είτε το βλέπεις είτε το οδηγείς!

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

5.800 δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο θα επισκεφθούν την Ελλάδα μέχρι τις αρχές Απριλίου για να οδηγήσουν το νέο Range Rover Evoque. Η παγκόσμια παρουσίαση του μοντέλου γίνεται στη χώρα μας και άρχισε με τους εκπροσώπους των ελληνικών Μέσων. Ήμασταν εκεί και εντυπωσιαστήκαμε οδηγώντας το νέο Evoque σε άσφαλτο και χώμα, σε εθνική οδό και Ακροπολικές διαδρομές της Αττικής, σε light λάσπη και ποτάμια, ακόμη και στη γέφυρα της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής, περνώντας τον Ισθμό της Κορίνθου!

Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2011 και εντυπωσιάζει ακόμη και σήμερα με την αισθητική της. Μια έντονα δυναμική σιλουέτα με ξεχωριστές λεπτομέρειες. Οι Άγγλοι της Land Rover γνωρίζουν καλά πως ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Έτσι, παρότι η πλατφόρμα είναι εντελώς καινούρια, στο νέο (αποκλειστικά 5θυρο) μοντέλο διατήρησαν την ίδια σχεδιαστική λογική, με απλούστερες γραμμές και περισσότερη κομψότητα και φινέτσα.



Το Evoque κεντρίζει τη ματιά σου στο πέρασμά του. Κι αν το βρεις σταματημένο, το βλέμμα σου πλανιέται στις όμορφες λεπτομέρειές του. Η οροφή έχει την ίδια ‘κουπέ’ λογική με έντονη κλίση προς τα πίσω, τα φώτα είναι απλώς εντυπωσιακά, οι τροχοί φτάνουν τις 21 ίντσες σε διάμετρο, και η μάσκα και οι χειρολαβές που κρύβονται αυτόματα στις πόρτες έχουν μια ‘εσάνς’ από Velar. Το σύνολο ισορροπεί ιδανικά ανάμεσα στην εκλεπτυσμένη και τη δυναμική σχεδίαση, ενώ οι κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4.371 mm) εξασφαλίζουν ευελιξία στην πόλη αλλά και στην εκτός δρόμου οδήγηση.

Κόμπακτ εξωτερικά, αλλά με ευρύχωρο εσωτερικό! Οι πίσω επιβάτες του νέου Evoque απολαμβάνουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι τους ακόμη και στις εκδόσεις με πανοραμική ηλιοροφή. Αντίστοιχα, το πορτμπαγκάζ ικανοποιεί με τη χωρητικότητα (591 λίτρα μέχρι την οροφή) και το σχήμα του, ενώ μπορεί να μεγαλώσει στα 1.383 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.



Τα στοιχεία που εντυπωσιάζουν ωστόσο στην καμπίνα του baby Range, είναι η εικόνα, η αύρα, η άνεση και η πολυτέλεια. Τα υλικά είναι ποιοτικά παντού, ο διάκοσμος νεανικός, σπορ κι ευχάριστος, τα καθίσματα αναπαυτικά και με καλή στήριξη και η εργονομία αψεγάδιαστη. Αναλόγως της έκδοσης, πίσω από το τιμόνι υπάρχει ένας όμορφος συνδυασμός αναλογικών οργάνων και ψηφιακής κεντρικής οθόνης, ή ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών. Διαθέσιμο είναι και έγχρωμο head-up display. Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η κεντρική κονσόλα που θυμίζει ψηφιακό πιλοτήριο, με τις δύο μεγάλες οθόνες αφής 10 ιντσών του infotainment Touch Pro Duo. Η επάνω φροντίζει για ενημέρωση, συνδεσιμότητα (μέσω Apple CarPlay και Android Auto), πλοήγηση και ψυχαγωγία, ενώ στην κάτω ο οδηγός ελέγχει τα υποσυστήματα (όπως ο κλιματισμός) και τα προγράμματα οδήγησης. Αμφότερες διακρίνονται σε ευκρίνεια, ανάλυση και ευκολία χειρισμού, ενώ προσφέρουν και έξτρα δυνατότητες όπως η σύνδεση έως 8 συσκευών στο 4G WiFi hotspot.



Ένα ακόμη στοιχείο που εντυπωσιάζει, είναι ο κεντρικός καθρέπτης που αν θες, γίνεται οθόνη που προβάλλει την εικόνα πίσω από το αυτοκίνητο. Όσο για την κάμερα που καταγράφει την εικόνα, βρίσκεται στο πίσω μέρος της οροφής, στη θέση της κεραίας.

Φυσικά, το τεχνολογικό ρεπερτόριο του Evoque είναι πλούσιο και σε συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Ανάμεσά τους η Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης, η Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας, η Υποβοήθηση Στάθμευσης και η Παρακολούθηση Κίνησης Πίσω. Αυτό που ξεχωρίζει όμως, είναι το καινοτόμο σύστημα ClearSight Ground View που χρησιμοποιεί κάμερες στη μάσκα και τους καθρέπτες για να προβάλλει στην οθόνη του infotainment και σε εύρος 180 μοιρών, την περιοχή εμπρός και κάτω από το καπό! Έτσι έχεις άριστη εικόνα και μπορείς να υπολογίσεις ακριβώς που θα πατήσει κάθε τροχός έτσι ώστε να κατευθύνεις το αυτοκίνητο σε δύσκολα off road περάσματα και εμπόδια!



Τεχνολογικό διαμάντι είναι και το σύστημα Terrain Response 2ης γενιάς. Είναι στάνταρ στις εκδόσεις με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο και αναλαμβάνει την αυτόματη ρύθμιση της ανάρτησης και της μετάδοσης ανάλογα με το τερέν και τις καιρικές συνθήκες. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις, είναι να επιλέξεις το ιδανικό mode οδήγησης. Με όπλα το αποτελεσματικό Terrain Response 2, τα 212 mm απόστασης από το έδαφος, τις ικανές γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης (25ο και 30,6ο αντίστοιχα), το στιβαρό πλαίσιο και την ικανότητα διάσχισης υδάτινου κωλύματος βάθους 600 mm, κινηθήκαμε γρήγορα και απολαυστικά σε πατημένο χώμα, περάσαμε απροβλημάτιστα από λασπωμένους χωματόδρομους και βουτήξαμε σε ένα μικρό ποτάμι που κυλούσε ανάμεσα σε βράχια και πέτρες. Το αγγλικό SUV δεν βρήκε κάτω, δεν έτριξε, δεν δυσκολεύτηκε και δεν δυσανασχέτησε πουθενά! Η στιβαρότητα του πλαισίου, η άνεση από την ανάρτηση και οι δυνατότητες των μηχανικών μερών σου δίνουν την αίσθηση πως οδηγείς άρμα. Range Rover με τα όλα του…



Αντίστοιχα εκπληκτικό όμως είναι και στο δρόμο. Άνετο και καλοστημένο, ταξιδεύει με περίσσεια αίσθηση ασφάλειας στον αυτοκινητόδρομο και στρίβει με αυτοπεποίθηση σε δρόμο με συνεχείς στροφές. Ακόμη και με υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα, μεταφέρει τους επιβάτες του ευχάριστα και ξεκούραστα. Εντύπωση μας έκανε και η ποιοτική λειτουργία των κινητήρων της οικογένειας Ingenium. Τόσο ο 2.0 turbodiesel των 240 ίππων όσο και ο επίσης 2λιτρος turbo βενζίνης με τους 250 ίππους που οδηγήσαμε, συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων και 48-βολτο ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid) και διακρίνονται σε επιδόσεις! Ένα μικρό προβάδισμα έχει ο βενζινοκινητήρας σε εύρος και διάρκεια απόδοσης (0-100 km/h σε 7,5’’ έναντι 7,7’’), με τον diesel να υπερτερεί σε κατανάλωση καυσίμου (6,2 lt/100 km έναντι 7,9). Θετικές οι εντυπώσεις και από το 9άρι κιβώτιο που αλλάζει ομαλά και σβέλτα σχέσεις, είτε αυτόματα είτε χειροκίνητα.



Η γκάμα περιλαμβάνει άλλες δύο εκδοχές του turbodiesel με 150 και 180 ίππους και άλλες δύο του turbo βενζίνης με 200 και 300 PS. Μέσα στη χρονιά αναμένονται ακόμη ένας τρικύλινδρος 1.5 και μια plug-in υβριδική έκδοση με έμφαση στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Το καλοκαίρι θα προστεθεί επίσης μια νέα βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση, με 2λιτρο Turbodiesel που θα αποδίδει 150 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το νέο Range Rover Evoque είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμές που ξεκινούν από 55.100 €. Δεν το λες ευκαιρία, ωστόσο αξίζει τη διαφορά από τον ανταγωνισμό καθότι ξεχωρίζει, τόσο σε εμφάνιση όσο και σε συνδυασμό δυνατοτήτων, εντός κι εκτός δρόμου.

συμπέρασμα

Προκαλεί θαυμασμό με την αισθητική, την πολυτέλεια και τον δραστήριο χαρακτήρα του που είναι αντάξιος του ονόματος Range Rover. Κινείται με την ίδια ευκολία στους δρόμους της πόλης αλλά και σε δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές και χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του μπορεί να φτάσει σε οποιοδήποτε προορισμό με άνεση και ασφάλεια. Το νέο Evoque είναι ένα premium SUV που συναρπάζει με κάθε του πτυχή και είναι ικανό για όλα.

Range Rover Evoque 2019

POLL

Τι περιμένετε για να αγοράσετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

  • Να υποχωρήσουν οι τιμές τους
  • Να αυξηθεί η αυτονομία τους
  • Να πληθύνουν οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης
68
GOCAR Magazine #68

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...