Fiat 500L 1.4 Turbo & Beats Edition

Η Large έκδοση κερδίζει τις εντυπώσεις με προσθήκες στην γκάμα

  • -
  • -
Ισχύς120 PS
Ροπή320 Nm
Επιτάχυνση 0-100 km/h11,5 sec
Μέση κατανάλωση4,0 lt/100km
Εκπομπές CO2114 gr/km
Euro NCAP
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ
με μια ματιά

Η Fiat διευρύνει την γκάμα του 500L με την ειδική έκδοση Beats Edition, γαρνίρει συνολικά με το απαραίτητη φρεσκάδα στην αισθητική και σερβίρει έναν επιπλέον κινητήρα για ζωηρότερες βενζινοκίνητες στιγμές. 

γλυκά
  • Σχεδίαση
  • Ευρυχωρία
  • Πρακτικές λύσεις
  • Ορατότητα
  • Άνεση και ποιότητα κύλισης
  • Premium αισθητική
  • Χαρακτήρας
  • Ηχοσύστημα(Beats Edition)
ξυνά
  • Βάρος

Σκοπός της Fiat να εξιτάρει τις αισθήσεις με την πρόσφατη ενασχόληση με την υπόθεση 500L. Αυτή η συμπαθητική προσέγγιση του Fiat 500 σε πιο ευρύχωρη και πρακτική εκδοχή, βρήκε την ανάλογη απήχηση στο κοινό ώστε η Fiat να ακολουθεί ζεστά το προτζεκτ, ώστε να μην ξεθωριάσει η έως τώρα επιτυχία του. Το 500L, σε λιγότερο από δυο χρόνια παρουσίας στην αγορά καταφερε να αποσπάσει το 17,2% του μεριδίου στην κατηγορία του πανευρωπαϊκά και το 40,9% στην αγορά της Ιταλίας! Ο στόχος να κερδίσει αγοραστές από την κλάση C (μικρομεσαία), και τα τύπου MPV της κλάσης Β (σουπερμίνι) προσφέροντας γενναιόδωρη χωροταξική μελέτη με πρακτικές λύσεις για την σύγχρονη οικογένεια αλλά και τους ανθρώπους της δραστηριότητας, τελικά δεν ήταν απλά φιλόδοξος, αλλά απόλυτα εφικτός! Το επιβεβαιωμένο στιλ μέσα και έξω συνδυάζεται με λογικό κόστος, ποιοτική αύρα και τεχνολογικό ρεπερτόριο στο πνεύμα της εποχής και το timing της εμφάνισής του κρίνεται εύστοχο για την Fiat.
Τώρα, τα φώτα της δημοσιότητας ξαναγύρισαν προς το μέρος του, όχι γιατί άλλαξε αλλά γιατί δέχτηκε προσθήκες, ουσιαστικές και αισθητικές. Ουσιαστικότερη αυτή του υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.4 T-Jet που ήρθε να συμπληρώσει τον δικύλινδρο TwinAir των 875 cc και τους πετρελαιοκινητήρες Multilet II των 1,3 και 1,6 λίτρων. Ο νέος κινητήρας της οικογένειας FIRE, ήρθε να καλύψει το κενό προσφέροντας τις απαιτούμενες επιδόσεις που έλειπαν στην γκάμα. Με 120 ίππους στις 5.000 rpm και 215 Nm ροπής από τις 2.500 rpm, το αμάξωμα του 500L αποκτά λόγους να υπερνικήσει το βάρος και να προσφέρει κολακευτικές επιδόσεις όπως υποστηρίζουν και τα νούμερα: 0-100 km/h σε 10,2’’ και τελική ταχύτητα 189 km/h.

 

Ρυθμικό και μπιτάτο…

Η ειδική έκδοση Fiat 500L Beats Edition που με ξεχωριστό στιλ και χαρακτήρα κάνει ντεμπούτο στην γκάμα δίνει έμφαση στην τεχνολογία και πιο συγκεκριμένα στον ήχο. Πριν όμως το διαπιστώσεις, διακρίνεις την λογική εκμοντερνισμού που τονίζεται στην εξωτερική και εσωτερική εμφάνιση. Διχρωμίες σε συνδυασμό με χρωμιωμένες λεπτομέρειες και κόκκινες πινελιές σε καθρέφτες και δαγκάνες φρένων και στοιχεία από την Trekking έκδοση όπως τα χειμερινά ελαστικά (M+S) και το Traction Plus που εξασφαλίζει επιβεβαιωμένη πρόσφυση τύπου μπλοκέ (ηλεκτρονικά), ενώ και στα ενδότερα επικρατεί ανάλογο στιλ. Περιβάλλον "total black" με το ύφασμα και οικολογικό μαύρο δέρμα να παντρεύεται με κόκκινες ραφές που ταιριάζουν με τα ιδίου χρώματος λογότυπα της beats.
Το ηχοσύστημα με το οποίο εξοπλίζεται υπόσχεται μια ανεπανάληπτη μουσική εμπειρία και αποτελεί καρπό συνεργασίας των μηχανικών ήχου του Fiat Group με τον καλλιτέχνη και παραγωγό δίσκων Dr. Dre και τον πρόεδρο της Interscope Geffen A&M Records, Jimmy Iovine. Πιο συγκεκριμένα, το BeatsAudio system διαθέτει συνολική ισχύ 520 W, διαιρούμενη μεταξύ δύο ηχείων mid-woofer 80 W (Ø 165 mm) που είναι τοποθετημένα στο χαμηλότερο σημείο των εμπρός θυρών, δυο tweeter 40 W (Ø 38 mm) τοποθετημένα στο πάνω μέρος των θυρών, δυο full-range 60 W (Ø 165 mm) ηχεία στις πίσω πόρτες και ενός subwoofer 80 + 80 W (Ø 165 mm) στο πορτμπαγκάζ -τοποθετημένο στη θέση της ρεζέρβας. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με τη Fiat, είναι ένα σύστημα που εξασφαλίζει μία ακουστική εμπειρία με ήχο υψηλής ποιότητας, που μόνο ειδικοί της μουσικής θα μπορούσαν να πετύχουν και στην πράξη διαπιστώνεις ότι το αποτέλεσμα θα το ενέκρινε και ο πιο απαιτητικός χαιφιντελίστας.
Στην Ελληνική αγορά το Beats Edition θα διατίθεται αποκλειστικά με τον κινητήρα πετρελαίου 1.6 MTJ των 105 ίππων, ενώ για τον 1.4 T-Jet η σύντομη οδηγική εμπειρία άφησε καλές εντυπώσεις που ολοκληρώνουν το αυτοκίνητο. Μπορεί σε αίσθηση να έλειπε η σπιρτάδα που περιμένεις από έναν υπερτροφοδοτούμενο 120 ίππων όμως η βελόνα στο ταχύμετρο είχε άλλη άποψη. Στα θετικά του T-Jet η χαμηλή κατανάλωση που σύμφωνα με την εταιρεία δεν ξεπερνά τα 4,6 lt/100km και τα μακρά διαστήματα service (30.000 km), ενώ πέρα από το γεγονός ότι πληροί προδιαγραφές Euro6 μελλοντικά θα τον δούμε και σε LPG έκδοση. Παράλληλα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της συμπεριφοράς του στον δρόμο παραμένουν σε ιταλική εκτέλεση, ενώ συνολικά στο κομμάτι της αισθητικής που ανέκαθεν έπειθε με την μοντέρνα εικόνα, προστέθηκαν νέα χρώματα καθώς και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Το βέβαιο είναι ότι το 500L βρίσκεται σε δημιουργική φόρμα. 

συμπέρασμα

Σταδιακά η γκάμα του 500L αποκτά ακόμα πιο δελεαστικούς λόγους για να βρεις πιο σου ταιριάζει. Τα Living και Trekking προηγήθηκαν και τώρα η Fiat προσφέρει πιο πλήρη γκάμα από ποτέ. Με την Beats Edition θα κερδίσει χαιφιντελίστες και μη με το προηγμένο ηχοσύστημα και την προχωρημένη αισθητική του, το χρωματολόγιο της γκάμας πλούτισε όπως και οι αισθητικές παρεμβάσεις εξατομίκευσης, ενώ ο υπετροφοδοτούμενος 1.4 T-Jet είναι ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσεις τις επιδόσεις χωρίς να καείς στην κατανάλωση. Τελικά το 500L διανύει περίοδο δημιουργικότητας, ενώ ο κωδικός cinquecento δείχνει συνδεδεμένος με την επιτυχία για την Fiat. 

POLL

Θεωρείτε αρκετή την κρατική επιδότηση για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου;

  • Ναι, ίσως μάλιστα αγοράσω ένα.
  • Όχι, είναι μικρή η επιδότηση.
  • Τα κίνητρα είναι αρκετά αλλά τα ηλεκτρικά παραμένουν ακριβά.
  • Θα έπρεπε να επιδοτούνται και τα plug-in υβριδικά.
83
GOCAR Magazine #83

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ IPAD ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ANDROID

ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΔΩΡΕΑΝ
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...