Η Ford είναι έτοιμη να σε ηλεκτρίσει!

Το 2020 μας φέρνει τα συναρπαστικά υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας με το μπλε οβάλ σήμα

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Ford μπαίνει στην πρίζα προκειμένου να χαρίσει έντονες συγκινήσεις οδηγικής απόλαυσης, προστατεύοντας παράλληλα το περιβάλλον. Εξελίσσοντας κάθε μορφή «πράσινης» τεχνολογίας, εφοδιάζει τη γκάμα των μοντέλων της με συστήματα mild hybrid, hybrid, plug-in hybrid και battery electric.

Ford Puma Hybrid

Η αρχή στην ελληνική αγορά γίνεται με το Puma, το νέο compact SUV που παίρνει άριστα στους τομείς της πρακτικότητας και της αποδοτικότητας. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt του προσφέρει χαμηλή κατανάλωση, χωρίς να υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά ρις επιδόσεις. Ο πολυβραβευμένος τρικύλινδρος 1.000άρης βενζινοκινητήρας EcoBoost από το ήπιας υβριδικής τεχνολογίας σύστημα 48V. Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το 48βολτο υβριδικό σύστημα του νέου Puma παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας.

Η ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11,5 kW παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα και αντικαθιστά τον εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα του αυτοκινήτου σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt. Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον 1.000άρη EcoBoost, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Στην λειτουργία «Υποκατάσταση ροπής», το σύστημα προσφέρει ροπή έως 50 Nm μειώνοντας το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Επιτυγχάνεται έτσι εξοικονόμηση  καυσίμου έως 9%, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Κατά την «Υποβοήθηση ροπής» αξιοποιείται η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο του βενζινοκινητήρα, ενώ προσφέρεται μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές – για καλύτερες επιδόσεις.

Ford Mustang Mach-E

Το θρυλικό όνομα της Mustang αποτελεί το καλύτερο «διαβατήριο» για το πέρασμα στην απολαυστική εποχή της ηλεκτροκίνησης. Διαθέσιμη τόσο σε πισωκίνητη όσο και τετρακίνητη έκδοση, η Mustang Mach-E εντυπωσιάζει με τη σχεδίαση και ενθουσιάζει με τις επιδόσεις της: 0-100 km/h σε λιγότερο από 5 sec. Η στάνταρ έκδοση φέρει μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 75,7 kWh, ενώ η κορυφαία μπαταρία 98,8 kWh. Στη δεύτερη περίπτωση και σε συνδυασμό με την κίνηση στους πίσω τροχούς, η αυτονομία φθάνει τα 600 km, σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP. Τα ηλεκτρικά μοτέρ του μηδενικών ρύπων SUV αποδίδουν 337 ίππους στην τετρακίνητη έκδοση, ενώ η Mustang Mach-E GT φθάνει σε ισχύ τους 465 ίππους.

Η Ford θα προσφέρει Wallbox για φόρτιση στο σπίτι, πέντε φορές πιο γρήγορα απ’ ό,τι σε μία συμβατική πρίζα (θα προσφέρει 62 km ανά ώρα φόρτισης). Σε ταχυφορτιστή 150 kW, η πισωκίνητη Mustang Mach-E με την μπαταρία των 98,8 kWh αποκτά 93 km αυτονομίας εντός 10 λεπτών (η στάνταρ Mustang Mach‑E φορτίζει από το 10% στο 80% εντός μόλις 38 λεπτών).

Ford Kuga Hybrid

Στην τρίτη του γενιά, το μεσαίο SUV της Ford αποτελεί μοντέλο-σταθμό στη στρατηγική της Ford για εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Και αυτό διότι είναι το πρώτο που προσφέρεται σε τρεις υβριδικές εκδόσεις: EcoBlue Hybrid (ήπιο υβριδικό), Kuga Hybrid (πλήρως υβριδικό), Plug-In Hybrid (επαναφορτιζόμενο υβριδικό).

Το Kuga EcoBlue Hybrid συνδυάζει τον 2.0 EcoBlue diesel 150 ίππων με την ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) και την μπαταρία ιόντων λιθίου 48V. Ως αποτέλεσμα, οι εκπομπές CO2 ανέρχονται σε 132 g/km και η μέση κατανάλωση σε μόλις 5 lt/100 km.

Το Kuga Hybrid φέρει τεχνολογία που φορτίζει αυτόματα τις μπαταρίες, χωρίς να χρειάζεται εξωτερική πηγή ενέργειας. Το υβριδικό του σύστημα αποτελείται από τον 2.5 βενζίνης, γεννήτρια, μπαταρία ιόντων λιθίου και αυτόματη μετάδοση. Διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή στην τετρακίνητη έκδοση Intelligent All-Wheel Drive, εμφανίζει κατανάλωση από 5,6 lt/100 km και εκπομπές CO2 από 130 g/km.

Στην έκδοση Plug-In Hybrid, το Kuga προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για αποστάσεις άνω των 50 km και την μεγάλη αυτονομία που χαρίζει ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης. Ο 2.5 βενζινοκινητήρας συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα που λαμβάνει ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου 14,4 kWh και γεννήτρια. Από την μία απολαμβάνεις την ισχύ των 225 ίππων και από την άλλη κερδίζεις σε χαμηλή κατανάλωση (1,2 lt/100 km) και ρύπους (29 g/km).


Ford Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid


Το ήπιο 48βολτο υβριδικό σύστημα συνδυάζεται με τον 1.000άρη EcoBoost, προσφέροντας χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές CO2, αλλά και υψηλότερη ισχύ που φτάνει τους 155 ίππους. Και αυτό διότι η ροπή που προσφέρει στις χαμηλές στροφές το υβριδικό σύστημα επέτρεψε την τοποθέτηση μεγαλύτερου turbo για αυξημένη απόδοση ψηλά, χωρίς υστέρηση (turbo-lag) χαμηλά. Τα Focus και Fiesta Hybrid θα παρουσιαστούν το 2020, με μέση κατανάλωση 4,7 lt/100 km και 4,9 lt/100 km αντίστοιχα.

Ford Mondeo Hybrid


Το γνωρίζαμε ως sedan και πλέον θα είναι διαθέσιμο και ως Wagon. Η αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία του Mondeo Hybrid προσφέρει δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης για αθόρυβες μετακινήσεις στην πόλη σε κυκλοφοριακές συνθήκες με συχνές στάσεις/εκκινήσεις. Το σύστημα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, 2λιτρο κινητήρα βενζίνης και μπαταρία 1,4 kWh. Το Mondeo Hybrid Wagon προβλέπεται να έχει εκπομπές CO2 από 101 g/km και κατανάλωση καυσίμου από 4,4 lt/100 km.

Ford Explorer Plug-in Hybrid


Το 7θέσιο SUV φέρει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που αποτελείται από 3λιτρο βενζινοκινητήρα EcoBoost 350 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 100 ίππων και μπαταρία ιόντων λιθίου, με συνδυαστική ισχύ 450 ίππων και ροπή 840 Nm. Διαθέτει 7 διαφορετικά προφίλ οδήγησης (Drive Modes), αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και τετρακίνηση Intelligent All-Wheel drive. Το Explorer Plug-In Hybrid εκτιμάται ότι θα έχει εκπομπές CO2 78 g/km, μέση κατανάλωση 3,4 lt/100 km και αυτονομία 40 km για οδήγηση στην πόλη με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.

Ford Transit & Tourneo Custom EcoBlue Hybrid


Τόσο τα van Transit και Transit Custom όσο και το όχημα μεταφοράς προσωπικού Tourneo Custom με 8-9 θέσεις, θα προσφέρονται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48‑volt. Το σύστημα χαρακτηρίζεται από τη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου έως και 6% (από 6,7 lt/100 km) που συνεπάγεται μειωμένο λειτουργικό κόστος. Ακόμη, ο πετρελαιοκινητήρας 2.0 EcoBlue αποκτά μία νέα, ισχυρότερη έκδοση 185 ίππων και 415 Nm ροπής. Στα της συνδεσιμότητας, το ενσωματωμένο modem FordPass Connect μετατρέπει το Tourneo Custom σε Wi-Fi hotspot επιτρέποντας τη σύνδεση έως και 10 συσκευών!

Ford Transit & Tourneo Custom Plug-in Hybrid


Στις υβριδικές εκδόσεις του van και του 8θέσιου μοντέλου οι εμπρός τροχοί κινούνται αποκλειστικά μέσω ηλεκτροκινητήρα, με ενέργεια που προέρχεται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου. Ο 1.000άρης βενζινοκινητήρας EcoBoost λειτουργεί αποκλειστικά ως range extender για επέκταση της αυτονομίας, και δεν έχει καμία σύνδεση με τους τροχούς. Στόχος της Ford είναι το υβριδικό σύστημα να εξασφαλίζει αυτονομία 50 km με χρήση μόνο της μπαταρίας ή σε 500 km με χρήση του range extender. Η κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται στα 3,3 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 75 g/km.

Ford Transit BEV


Η Ford ανακοίνωσε την έλευση του αμιγώς ηλεκτροκίνητου Ford Transit το 2021. Θα διατίθεται σε πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος, με ανταγωνιστικό ωφέλιμο φορτίο και ενσωματωμένα συστήματα συνδεσιμότητας. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει επαρκή αυτονομία για καθημερινές αστικές διανομές/μεταφορές, η οποία διατηρείται αναλλοίωτη σε όλες τις καιρικές συνθήκες σε όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος. Προπομπός του είναι το Transit Smart Energy Concept, το 10θέσιο ηλεκτρικό minibus με έξυπνους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...