Κινητήρας χωρίς εκκεντροφόρους από την Koenigsegg

Πρεμιέρα στην Έκθεση Guangzhou έκανε ο πρωτοποριακός κινητήρας της σουηδικής εταιρείας

  • -
  • -

Πριν λίγο καιρό η Koenigsegg FreeValve είχε ανακοινώσει την εξέλιξη ενός κινητήρα χωρίς εκκεντροφόρους σε συνεργασία με την κινεζική Qoros Auto. Ένα φιλόδοξο πλάνο το οποίο σήμερα παίρνει σάρκα και οστά, αφού εφαρμόζεται σε αυτοκίνητο παραγωγής και κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Guangzhou Motor Show 2016, πάνω στο Qoros 3 hatchback.

Για τη λειτουργία του χρησιμοποιεί αυτόνομες βαλβίδες οι οποίες ανοίγουν με πεπιεσμένο αέρα με τη βοήθεια πνευματικών ενεργοποιητών και κλείνουν κάνοντας χρήση ελατηρίων. Σύμφωνα με την εταιρεία ο 1.6 τούρμπο αποδίδει 230 ίππους και 320 Nm ροπής προσφέροντας 47% περισσότερη δύναμη και 45% μεγαλύτερη ροπή, ενώ παράλληλα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 15%, σε σχέση με τους συμβατικούς κινητήρες αυτής της κατηγορίας. Επιπλέον, είναι 20 κιλά πιο ελαφρύς, με πιο συμπαγείς διαστάσεις, αφού κάνει «οικονομία» και στα εξαρτήματα.

«Η τεχνολογία FreeValve μας πήρε πολλά χρόνια δοκιμών για να την εξελίξουμε, αλλά τα αποτελέσματα είναι άκρως ικανοποιητικά. Αυτό ο κινητήρας παραγωγής προσφέρει στο Qoros μεγάλη οικονομία σε εκπομπές ρύπων, κόστος και βάρος. Επιπλέον, προσφέρει στο ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου πλεονέκτημα όσον αφορά τη δύναμη και τη ροπή, οι οποίες παρουσιάζονται σχεδόν 50% βελτιωμένες, αλλά και την κατανάλωση με σημαντικά χαμηλότερη τιμή» δήλωσε ο Urban Carlson CEO της FreeValve.



ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...