Ferrari, LaFerrari

Το νέο ιταλικό supercar στο μικροσκόπιο με 5 αναλυτικά video & πολλές φωτογραφίες - Νέα εποχή, ξυπνά απόλυτες επιδόσεις

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

LaFerrari ονομάζεται η αντικαταστάτρια της θρυλικής Enzo που παρουσιάστηκε στη Γενεύη και είναι εξελιγμένη με τον κωδικό F150. Μπορεί το όνομα να μοιάζει απλό και λιτό, κάτι τέτοιο δεν ισχύει για το νέο υψηλής τεχνολογίας δημιούργημα της Ferrari. Η πρώτη υβριδική Ferrari κοιτάει κατευθείαν κορυφή και παρά το υψηλό κόστος, έχει τυλίξει ήδη στα δίχτυα της, τους 499 αγοραστές που μπορεί να ικανοποιήσει.  Στοιχεία F1 παντού, με αντίστοιχη αισθητική και χαρακτηριστικά που απογειώνουν λογική και συναίσθημα.

Το «σωληνωτό» πλαίσιο από ανθρακονήματα, έχει εξελιχθεί στη λογική της F1 και συγκρατεί το βάρος της LaFerrari στα πλαίσια της Enzo, περίπου 1255 kg. Η κατανομή βάρους είναι 41/59 (εμπρός/πίσω) και το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 35 mm. Μηχανικοί των ομάδων F1 και GT δούλεψαν μαζί και με την καθοδήγηση του Rory Byrne σχεδίασαν το μοναδικό πλαίσιο. Διαφορετικοί τύποι συνθετικών υλικών έχουν χρησιμοποιηθεί με μέθοδο, ανάλογα με τα σημεία του πλαισίου και του αμαξώματος που αναλαμβάνουν να υποστηρίξουν.


Δεν παίζουν με τις επιδόσεις στη Ferrari και αυτό γίνεται εξαρχής κατανοητό. Play maker της υβριδικής διάταξης HY-KERS είναι ο V12 των 6,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 800 ίππους.  Η συνολική ροπή φτάνει τα 900 Nm, ενώ στις εποχές που οι εκπομπές CO2 έχουν αποτελούν σπαζοκεφαλιά ακόμα και για αυτοκίνητα «όνειρα», έρχονται και επιπλέον 163 ίπποι από δύο ηλεκτροκινητήρες, δεδομένο που απογειώνει την ιπποδύναμη στους 963 ίππους. Ο ένας ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει να προσφέρει έργο στους τροχούς, ενώ ο άλλος συνδράμει στις υπόλοιπες λειτουργίες του αυτοκινήτου.  Η λειτουργία ανάκτησης, δημιουργεί ηλεκτρική ενέργεια η οποία αποθηκεύεται σε μπαταρίες, οι οποίες ζυγίζουν 60 kg. Πολύτιμος συνεργάτης το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο είναι συνδεδεμένο με τον ένα ηλεκτροκινητήρα.

 
Εντυπωσιακά νούμερα για τις επιδόσεις με 0-100 km/h σε λιγότερα από 3 sec, 0-200 km/h κάτω από 7 sec, 0-300 km/h σε 15,5 sec , με την τελική ταχύτητα να υπολογίζεται περί τα 350 km/h. Τροχοί με ελαστικά 265/30 R19 εμπρός και 345/30 R20 πίσω, με κεραμικά φρένα 398 mm εμπρός και 380 mm πίσω, αναλαμβάνουν να τιθασεύσουν το απόλυτο κρεσέντο της δύναμης.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...