Lamborghini SC20: Παραγγελία ενός πελάτη!

Ούτε καν περιορισμένης παραγωγής! Η Lamborghini SC20 είναι αυτό που ονομάζουμε: «Μία και μοναδική» για έναν συγκεκριμένο κάτοχο

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δεν πρόκειται για μία δημιουργία που θα παραχθεί έστω σε περιορισμένα κομμάτια. Η SC20 είναι μία κατασκευή που προέκυψε μετά από σχεδίαση και εξέλιξη του αγωνιστικού τμήματος Lamborghini Squadra Corse. Αποτελεί το μοναδικό δείγμα, ενός ανοικτού αυτοκινήτου που μπορεί να οδηγηθεί στην πίστα, αλλά και το δρόμο. Μετά την SC18 Alston, η SC20 είναι το δεύτερο μοντέλο που βγαίνει από τη γραμμή της Squadra Corse. Σχεδιάστηκε από το Centro Stile στη Sant’ Agata και κατασκευάστηκε από τους τεχνικούς της αγωνιστικής ομάδας σύμφωνα με τις επιθυμίες ενός πελάτη! Ο τυχερός ιδιοκτήτης της, τον οποίο φυσικά η ιταλική εταιρεία δεν γνωστοποίησε, ήταν παρών σε όλη τη διαδικασία του project βλέποντας τους ανθρώπους της ιταλικής εταιρείας να κάνουν τις επιθυμίες του πραγματικότητα. Όσο απίθανο και αν σας ακούγεται, η βασική ιδέα προέρχεται από την Diablo VT Roadster και το αποτέλεσμα είναι ένας συνδυασμός δημιουργικότητας και αγωνιστικών γονιδίων.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΕΚΡΗΚΤΙΚΗΣ LAMBORGHINI ESSENZA SCV12

Το αμάξωμα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τη βέλτιστη αεροδυναμική, τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, αλλά και την άνεση όσων βρίσκονται στο εσωτερικό του ανοικτού μοντέλου, και μάλιστα με υψηλές ταχύτητες. Τα εμπρός αεροδυναμικά βοηθήματα, τα πτερύγια, οι εισαγωγές  και το splitter είναι δανεισμένα από την Ηuracan GT3 EVO, με τη σχεδίαση του πλαϊνού μέρους να υιοθετεί λύσεις από την Essenza SCV12. Το εντυπωσιακό πίσω μέρος ξεχωρίζει για τη μεγάλη πίσω αεροτομή, η οποία μάλιστα ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις. Το λευκό και μπλε χρώμα είναι επιλογή του ιδιοκτήτη, με το κάρμπον να κυριαρχεί στα περισσότερα σημεία του εσωτερικού.  

Ο κινητήρας που τοποθετήθηκε στην SC20 είναι ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.498 cc των 770 ίππων και των 720 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων και μετάδοση της κίνησης και τους τέσσερις τροχούς με κεντρικό ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό. Τα ελαστικά είναι τα Pirelli PZero Corsa, τα φρένα κεραμικά, ενώ οι ζάντες αλουμινίου έχουν διάσταση 20 ιντσών εμπρός και 21 πίσω. Φυσικά, δεν γνωστοποιήθηκε το κόστος κατασκευής του αυτοκινήτου και το ποσό που χρειάστηκε να καταβάλλει ο ιδιαίτερος και μάλλον απαιτητικός πελάτης στη Lamborghini. Αλλά σίγουρα θα είναι σημαντικά μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα μοντέλα της ιταλικής εταιρείας.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...