Μία 911 για τον Tom Krinstensen, και όχι μόνο

Ο οίκος Kalmar από τη Δανία προστίθεται σε αυτούς που αναλαμβάνουν την ανακατασκευή μοντέλων της Porsche

  • -
  • -

Οι οίκοι που αναλαμβάνουν την ανακατασκευή μοντέλων της Porsche πληθαίνουν το τελευταίο διάστημα! Μέχρι σήμερα, κορυφαίος θεωρείται ο Singer στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, αλλά μία εταιρεία από τη Δανία στοχεύει να το αλλάξει αυτό. Η Kalmar Automotive κάνει την είσοδο της στην αγορά και παρουσίασε τρία διαφορετικά μοντέλα. Η πιο εντυπωσιακή είναι η Kalmar 7-97, η οποία ανακατασκευάστηκε για τον Δανό εννιά φορές νικητή του Le Mans, Tom Krinstensen. Το όνομα μου μοντέλου, το οποίο θα είναι διαθέσιμο προς πώληση και σε όποιον πελάτη επιθυμεί, προέρχεται από τη χρονολογία της πρώτης νίκης του Krinstensen στο Le Mans (1997) και τον αριθμό του αυτοκινήτου που οδηγούσε σε εκείνο τον αγώνα (7).

Η 7-97 βασίζεται στο πάτωμα της 964, ενώ διαθέτει το εσωτερικό της 993. Όμως, το αμάξωμα είναι δανεισμένο από τις 911 της δεκαετίας ’70. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μία σειρά από κινητήρες, όπως τους εξακύλινδρους των 3,8 και 4,3 λίτρων, με την ιπποδύναμη να μπορεί να φτάσει έως και τους 400 ίππους. Μάλιστα, για όσους επιθυμούν να έχουν ακόμα μεγαλύτερη αγωνιστική αίσθηση, η Kalmar προσφέρει την 7-97 και με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων!

Η Kalmar RS είναι εμπνευσμένη από τις 911 που συμμετείχαν στους αγώνες Ράλι. Εξωτερικά, μπορεί να μοιάζει με τη γενιά της 964, αλλά έχει δεχθεί μία σειρά από σημαντικές ενισχύσεις για να μπορεί να ανταπεξέλθει σε χωμάτινες επιφάνειες. Ιδιαίτερη πινελιά αποτελεί η τοποθέτηση της ρεζέρβας στην οροφή του αυτοκινήτου, κάτι που έκαναν οι 911 όταν συμμετείχαν στο Ράλι Σαφάρι και έπρεπε να έχουν μαζί τους περισσότερες από μία ρεζέρβα. Μάλιστα, στο πίσω μέρος διαθέτει κλωβό ασφαλείας, ενώ αν οι πελάτες επιθυμούν μπορούν να προσθέσουν μπάκετ καθίσματα της Recaro, αλλά και τον εξοπλισμό ασφαλείας ενώ αγωνιστικού αυτοκινήτου. Και όλα αυτά ενώ διαθέτει ανέσεις όπως αυτόματο κλιματισμό! Ο κινητήρας είναι εξακύλινδρος των 3.600 cc και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ή πέντε σχέσεων.

Με δεδομένο ότι οι περισσότεροι οίκοι ανακατασκευής και βελτιώσεων δίνουν έμφαση στις 911, ο Kalmar αποφάσισε να πρωτοτυπήσει προσφέροντας και μία αναβαθμισμένη εκδοχή της Cayenne! Το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος είναι ίδιο, με εξαίρεση την οροφή που έχουν τοποθετηθεί ράγες, προσφέροντας της εκδρομικό χαρακτήρα. Η ανάρτηση είναι καινούργια, προσφέροντας 10 cm μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ενώ καινούργια είναι τα ελαστικά που της επιτρέπουν να κινηθεί με άνεση εκτός δρόμου. Βέβαια, όλα αυτά είναι σχετικά, αφού ο οίκος Kalmar προσφέρει μεγάλο εύρος εξατομίκευσης, με τον πελάτη να μπορεί να διαμορφώσει το αυτοκίνητο μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια, ανάλογα με τις επιθυμίες του.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...