Bugatti Bolide: Με αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξεως του 0,67! (video)

H Bugatti παρουσίασε ένα hypercar τελικής 500 km/h αποκλειστικά για την πίστα και το αποκάλεσε Bolida

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δεν είναι γνωστό αν πρόκειται για ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής ή απλά για ένα one-off κομμάτι. Σίγουρα όμως αποτελεί μία δημιουργία με την οποία η Bugatti πραγματοποιεί επίδειξη υψηλής τεχνογνωσίας. Οι τεχνικοί της γαλλικής εταιρείας συγκεντρώθηκαν σε ένα τραπέζι, σχεδίασαν-δημιούργησαν μία κατασκευή σύμφωνη με τους κανονισμούς της FIA και απάντησαν στο ερώτημα τι θα γινόταν αν τοποθετούσαν τον 8λιτρο W16 σε ένα αμάξωμα με χαμηλό βάρος. Και το αποτέλεσμα είναι η Bolide.


Το hypercar της Bugatti προορίζεται για αποκλειστική χρήση στην πίστα και θεωρείται ό,τι πιο ακραίο έχει κατασκευάσει η γαλλική εταιρεία. Ο κινητήρας των 1.850 ίππων εκτοξεύει το αμάξωμα των 1.240 κιλών, χαρίζοντας του παράλληλα απίστευτη αναλογία κιλών ανά ίππο της τάξεως του 0,67! Οι άνθρωποι της Bugatti ισχυρίζονται ότι οι επιδόσεις της είναι αντίστοιχες με αυτές ενός μονοθεσίου της Formula 1, ενώ η τελική της ταχύτητα ξεπερνάει τα 500 km/h! Μάλιστα, όπως αναφέρει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, χρειάστηκε 3:07.1 για να καλύψει ένα γύρο στο Le Mans και 5:23.1 στο Nurbugring!


O W16 των 8.000 cc και των 1.850 ίππων, προσφέρει επίσης ροπή της τάξεως των 1.820 Nm σε ένα εύρος από τις 2.000 έως και τις 7.025 rpm. Διαθέτει τέσσερις υπερσυμπιεστές, με τα πρώτα 100 km από στάση να έρχονται μόλις σε 2,17 sec. Σε μόλις 4,36 sec ο οδηγός θα δει 200 km στο κοντέρ, ενώ για τα 300 km, 400 km και 500 km χρειάζονται 7,37, 12,08 και 20,08 sec, αντίστοιχα.

Τα 1.240 κιλά έχουν προκύψει μετά από αυστηρή δίαιτα και συγκεκριμένα με τη χρήση αλουμινίου και ανθρακονήματος στο μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος. Ακόμα και οι σφυρήλατες ζάντες έχουν βάρος μόλις 7,4 kg εμπρός και 8,4 kg πίσω, ενώ φυσικά τα φρένα είναι κεραμικά. Όσον αφορά την αεροδυναμική και τα σχετικά βοηθήματα, διαθέτει μία ειδικά διαμορφωμένη εισαγωγή αέρα στην οροφή που βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα, ενώ η νέα πίσω πτέρυγα παράγει στα 320 km/h κάθετη δύναμη που αγγίζει τα 1.800 kg, την ώρα που η αντίστοιχη εμπρός είναι 800 kg.

Ακόμα δεν έχει αποφασιστεί αν πρόκειται για ένα και μοναδικό κομμάτι ή αν η Bolide θα περάσει τη γραμμή παραγωγής. Έστω και ως ειδικό μοντέλο περιορισμένης έκδοσης. Όσοι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού, σίγουρα θα ήθελαν να συνδέσουν αυτή την κίνηση της Bugatti και με το ενδεχόμενο συμμετοχής στους αγώνες Le Mans, αφού δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι κανονισμοί στο θεσμό αλλάζουν και στην κορυφαία κατηγορία θα μπορούν να λάβουν μέρος hypercar. Δύσκολο, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...