Ford Fiesta τώρα και με ήπια υβριδική τεχνολογία

Με 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1.0 EcoBoost 48V έρχεται το Fiesta

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το Fiesta είναι το επόμενο στη σειρά μοντέλο της γκάμας της Ford που εξηλεκτρίζεται. Έτσι, το Fiesta εφοδιάζεται πλέον με τους κινητήρες ήπιας υβριδικής τεχνολογίας, EcoBoost Hybrid, γνωστούς από το μεγαλύτερο Ford Puma. Παράλληλα, είναι διαθέσιμο με πλουσιότερη τεχνολογία, ενώ είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξώματος, με τρεις ή πέντε πόρτες και σε εκδόσεις, Trend, Titanium, Active, ST-Line και Vignale.

Μέσα στη χρονιά το Fiesta EcoBoost Hybrid θα είναι διαθέσιμο με τον 1.000άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 125 (δεν θα έρθει στην Ελλάδα) και 155 ίππων που έχει ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντί του στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα του οχήματος σε μία αερόψυκτη μπαταρία Lithium-Ion των 48-volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης, μέχρι +24 Nm ροπής (240 Nm συνδυαστική στην έκδοση 155 PS) και 50% περισσότερη στις χαμηλές στροφές, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Επιπλέον, το σύστημα BISG επέτρεψε στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης και να χρησιμοποιήσουν μεγαλύτερο τούρμπο για περισσότερη ισχύ, χωρίς όμως να παρουσιάζεται υστέρηση στο γκάζι.

Θετικά είναι τα αποτελέσματα και όσον αφορά την απόδοση, με τις εκπομπές CO2 τώρα να είναι 91 gr/km και την κατανάλωση 4,0 lt/100 km, που μεταφράζεται σε 5% βελτίωση σε σχέση με τον “απλό” 125άρι EcoBoost σε κανονικές συνθήκες και 10% όσον αφορά την κίνηση μέσα στην πόλη, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία.

Το Fiesta σε αυτή τη φάση αποκτά και περισσότερη τεχνολογία, όπως το Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition, που ελέγχει την επιτάχυνση και επιβράδυνση του αυτοκινήτου, διατηρώντας σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και τα νόμιμα όρια ταχύτητας. Το σύστημα συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.

Επιπλέον, αναβαθμισμένο παρουσιάζεται το σύστημα πολυμέσων SYNC 3, προσφέροντας ευκολία στη χρήση, με καλύτερα γραφικά στην οθόνη αφής οκτώ ιντσών. Παρέχεται επίσης και δυνατότητα ασύρματης φόρτισης των smartphones. Στις διαθέσιμες τεχνολογίες υπάρχει και το αυτόματο παρκάρισμα Active Park Assist, το Cross Traffic Alert με Active Braking, ειδοποίηση για αποφυγή τρακαρίσματος κατά την έξοδο από κάθετη θέση πάρκινγκ και αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης.

Στην πιο περιπετειώδη έκδοση Active είναι διαθέσιμα δυο επιπλέον mode, το Sport και το Trail, τα οποία συμπληρώνουν τα ήδη γνωστά Normal, Eco και Slippery. Στο κορυφαίο σύστημα ήχου της B&O τώρα το sub-woofer είναι τοποθετημένο σε καλύτερη θέση έτσι ώστε να απελευθερωθεί χώρος για τις αποσκευές.

Τέλος, διαθέσιμο είναι και το FordPass Connect, με το οποίο μπορείς να κλειδώσεις και ξεκλειδώσεις το αυτοκίνητο, να βρεις που το έχεις παρκάρει, να ελέγξεις τα στοιχεία της τελευταίας σου διαδρομής, να βεβαιωθείς ότι έχει αρκετά καύσιμα για την επόμενη διαδρομή σου και όλα αυτά από το smartphone σου. Το Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid αναμένεται στην Ελλάδα τον Σεπτέμβριο.

 

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...