AUDI R8 V10 RWD: Mε 540 ίππους στους πίσω τροχούς!

Η πισωκίνητη εκδοχή του Audi R8 αποτελεί πλέον μοντέλο ευρείας παραγωγής!

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

To 2017 η Audi είχε παρουσίασε μία πισωκίνητη εκδοχή του R8, η οποία και συνοδευόταν από τον κωδικό RWS. Η συγκεκριμένη έκδοση παράχθηκε μόλις σε 999 κομμάτια, τα οποία και εξαφανίστηκαν εν ριπή οφθαλμού. Σημειώστε, ότι παραδοσιακά το R8 χρησιμοποιεί σύστημα μετάδοσης της ισχύς και στους τέσσερις τροχούς. Κάτι που πλέον θα αλλάξει. Στην ανανεωμένη γκάμα του R8 θα υφίσταται η έκδοση RWD, με την κίνηση να μεταφέρεται στο δρόμο αποκλειστικά από τους πίσω τροχούς μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού. Δεν θα πρόκειται για μία ειδική εκδοχή γερμανικού supercar, αλλά για ένα μοντέλο ευρείας παραγωγής.

Το πισωκίνητο R8 έχει διαφορετική και ανανεωμένη σχεδίαση, με την εμπρός μάσκα να είναι πιο φαρδιά με τις εισαγωγές αέρα να έχουν έντονα συγγενικά στοιχεία με αυτές των εκδόσεων RS. Μικρές αλλαγές έχει υποστεί και o πίσω διαχύτης, με τις δύο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης να έχουν τοποθετηθεί ελαφρώς πιο ψηλά. Στο χώρο του κινητήρα, το φίλτρο αέρα έχει καινούργιο κάλυμμα, το οποίο είναι διαθέσιμο είτε σε πλαστικό, είτε σε ανθρακόνημα. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι το R8 RWD θα προσφέρεται στο κουπέ αμάξωμα, αλλά και στην ανοικτή έκδοση Spyder.

Στο κέντρο του αμαξώματος τοποθετημένος βρίσκεται ο ατμοσφαιρικός V10 των 5.200 κ.εκ., ο οποίος και αποδίδει 540 ίππους στις 6.500 σ.α.λ., με τη ροπή να αγγίζει τα 540 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, αποκλειστικά μέσω του αυτόματου κιβωτίου Stronic επτά σχέσεων και ενός μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Όπως είναι απολύτως φυσιολογικό, οι επιδόσεις του είναι καταιγιστικές, με τα πρώτα 100 χλμ. από στάση για την κουπέ έκδοση να έρχονται σε 3,7 δευτερόλεπτα και τη τελική του ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.

Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι το R8 V10 RWD απευθύνεται στους λάτρεις της πλαγιολίσθησης. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η Audi έχει εξελίξει το πρόγραμμα Sport με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας να προσφέρει τη δυνατότητα για ελεγχόμενο ντριφτ, με τα ηλεκτρονικά να καιροφυλαχτούν. Φυσικά, για όσους ενδιαφέρονται και κάνουν όνειρα για το κορυφαίο Audi, θα πρέπει να έχουν στο μυαλό τους ότι η κουπέ έκδοση θα κοστίζει 144.000 ευρώ, ενώ το Spyder θα ξεκινάει από τα 157.000 ευρώ στη Γερμανία.

Σημειώστε, ότι μαζί με το νέο Audi R8 V10 RWD, η γερμανική εταιρία παρουσίασε και την αγωνιστική του εκδοχή, σύμφωνη με τις προδιαγραφές της κατηγορίας GT4. Το R8 LMS διαθέτει κατά 60% κοινά μηχανικά μέρη με την έκδοση παραγωγής και απευθύνεται αποκλειστικά σε ομάδες και ιδιώτες οδηγούς. Από το 2018, το R8 GT4 έχει κερδίσει συνολικά 17 τίτλους, επιτυχία που αναμένεται να συνεχιστεί με την νεότερη έκδοση. Η ισχύς δεν έχει διαφοροποιηθεί ελέω κανονισμών, παραμένοντας στους 495 ίππους, αλλά έχει βελτιωθεί σημαντικά στον νευραλγικό τομέα της ανάρτησης.

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...