Νέο υβριδικό Honda CR-Z coupe

Παγκόσμια πρεμιέρα στο Ντιτρόιτ

  • -
  • -

Είναι το πρώτο coupe 2+2 που συνδυάζει το παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA και τα σπορ χαρακτηριστικά που ζητούν οι πελάτες της κατηγορίας.

Αν και η Ευρωπαϊκή του εκδοχή θα παρουσιαστεί φέτος στην άνοιξη στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η έκδοση που παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Ντιτρόιτ μας δίνει μια γενναία πρόγευση για το μοντέλο που θα δούμε να κυκλοφορεί και στην Ελλάδα.

 

Με μια ματιά

Πρώτο υβριδικό με 6τάχυτο κιβώτιο

3 προγράμματα οδήγησης

Κινητήρας VTEC 1.5 λίτρων

Διάταξη 2+2

Η εξωτερική σχεδίαση βασίζεται στη σχεδιαστική φιλοσοφία «one-motion wedge» της Honda και συνδυάζει γνώριμα στυλιστικά στοιχεία όπως το διαιρούμενο πίσω παρμπρίζ και την ιδιαίτερα χαμηλή γραμμή οροφής που παραπέμπει στα θρυλικά CR-X. Το CR-Z έχει μικρότερο μεταξόνιο κατά 115mm και μικρότερο μήκος κατά 295mm και 45 κιλά μικρότερο απόβαρο από το Insight.

Είναι η πρώτη φορά που υιοθετείται 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο σε παράλληλοy τύπου υβριδικό σύστημα. Η διάταξη ΙΜΑ συνδυάζει έναν 4-κύλινδρο κινητήρα 1.5 λίτρων, που είναι νέος για την Ευρώπη και έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 14ps που δίνουν επιπλέον 78Nm ροπής στους κινητήριους τροχούς. Συνολικά ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ισχύ 124 ίππων και ροπή 174 Nm, παρόμοια με τη αυτή που αποδίδει ο κινητήρας 1.8 του Civic αλλά με 35 g/km λιγότερες εκπομπές CO2, δηλαδή μόλις 117 g/km.

Για μεγιστοποίηση των επιλογών του οδηγού και αύξηση της καθημερινής πρακτικότητας, το CR-Z εφοδιάζεται με ένα 3-Mode Drive System που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης, μεταβάλλοντας την απόκριση του γκαζιού, του τιμονιού, του χρόνου σβησίματος στο ρελαντί, του ελέγχου κλιματισμού και του βαθμού υποστήριξης του συστήματος ΙΜΑ.

Κι επειδή το CR-Z δημιουργήθηκε για να έχει σπορ οδηγικό χαρακτήρα, το πλαίσιο μοιράζεται μεν κάποια μηχανικά μέρη με το Insight, αλλά το μεταξόνιο, το μετατρόχιο και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης είναι ειδικά επιλεγμένες για το νέο υβριδικό. Για παράδειγμα τα γόνατα MacPherson του CR-Z είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο για μείωση του βάρους και αύξηση της αντοχής, ενώ στο Insight τα αντίστοιχα είναι από το πρεσαριστό ατσάλι.

Η συνέχεια επί Ευρωπαϊκού εδάφους στη Γενεύη.

 

 

 

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...