F1: Αυτό είναι το νέο αυτοκίνητο ασφαλείας των 656 ίππων

Ακόμη πιο εξελιγμένο από την έκδοση δρόμου και με προηγμένη αεροδυναμική η οποία έχει επηρεάσει ακόμη και το σχήμα του φάρου στην οροφή.

  • -
  • -

Με την είσοδο της στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Aston Martin θέλησε να σπάσει ένα μονοπώλιο δεκαετιών της Mercedes-Benz, καθώς έγινε ο πρώτος κατασκευαστής μετά από πολλά χρόνια που παρέχει δικά του μοντέλα σε ρόλο αυτοκινήτου ασφαλείας και Medical Car. Η προηγούμενης γενιάς Vantage δέχθηκε αυστηρή κριτική ακόμη και από τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή Max Verstappen, για τον αργό της ρυθμό συγκριτικά με την Mercedes-AMG GT Black Series των 720 ίππων, που καλύπτει τον αντίστοιχο ρόλο στα υπόλοιπα Gran Prix. Η Aston Martin λοιπόν αποφάσισε να απαντήσει στα εν λόγω παράπονα με την ανανεωμένη εκδοχή του «εισαγωγικού» της sportscar, το οποίο τυγχάνει να έχει και 153 περισσότερους ίππους, φτάνοντας πλέον τους 656! Πολύ πιο ταιριαστό μοντέλο στο εξίσου εξωφρενικά γρήγορο Medical Car της μάρκας. Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά η κορυφαία DBX707.

1

Σε σύγκριση με την έκδοση παραγωγής της νέας Vantage που παρουσιάστηκε τον περασμένο μήνα, η προσαρμοσμένη έκδοση σε ρόλο αυτοκινήτου ασφαλείας επωφελείται από μεγαλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα όπως οι εμπρός και πίσω αεροτομές. Αυτά τα στοιχεία αποτελούν μέρος ενός πιο ολοκληρωμένου αεροδυναμικού πακέτου που περιλαμβάνει επίσης ένα τροποποιημένο πάτωμα για καλύτερη ροή του αέρα. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι ακόμη και ο φάρος που είναι τοποθετημένος στην οροφή έχει αναδιαμορφωθεί για καλύτερη αεροδυναμική. Κάτω από το καπό έχουμε το twin-turbo 4λιτρο V8 μοτέρ της Mercedes, το οποίο όπως είπαμε και παραπάνω πλέον αποδίδει 656 ίππους και 800 Nm ροπή. Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο το οποίο του επιτρέπει να επιταχύνει έως τα πρώτα 100 km/h από στάση σε 3,4 sec, ενώ η τελική ξεπερνά τα 320 km/h.

2

Η καμπίνα έχει υποστεί και αυτή κάποιες αλλαγές. Για παράδειγμα, τα στάνταρ καθίσματα έχουν αντικατασταθεί από ένα ζευγάρι μπάκετ καθισμάτων της Recaro με αγωνιστικές ζώνες για τον οδηγό Bernd Maylander και τον συνοδηγό του. Η Aston Martin επίσης τροποποίησε την κεντρική κονσόλα ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει τα υποχρεωτικά συστήματα της FIA.

3

Δείτε ακόμη: F1: Γιατί τα δύο πρώτα GP του 2024 είναι Σάββατο;

Υπάρχουν επίσης δύο οθόνες στην πλευρά του συνοδηγού που δείχνουν πού βρίσκονται όλα τα μονοθέσια στην πίστα, μαζί με τα γυρολόγια σε πραγματικό χρόνο και μια κάμερας οπισθοπορίας. Η επένδυση Lime Essence που χρησιμοποιείται σε όλη την καμπίνα είναι αποκλειστική για το Vantage F1 Safety Car. Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του νέου αυτοκινήτου ασφαλείας θα γίνει στον αγώνα αυτής της εβδομάδας, στην πίστα της Σαουδικής Αραβίας.

AYTO TO ΔΙΑΒΑΣΕΣ

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ. ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...