7 θρυλικά Jeep στο Camp Jeep 2019

Κλασικά μοντέλα από τις δεκαετίες του 60 και του 70

  • -
  • -

Στο Camp Jeep 2019 είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε από κοντά 7 “κλασικά κομμάτια”, μοντέλα θρύλους από τις δεκαετίες του 60 και του 70. Μοντέλα που έχουν βάλει το λιθαράκι τους για να χτιστεί ο μύθος του ονόματος Jeep! Ανάμεσά τους και δύο “Gladiator Thriftside”, ένα σε πολύ καλή κατάσταση κι ένα μάχιμο, με τη σκουριά του και όλη την εμπειρία των χρόνων του… Δείτε τα παρακάτω και στη συνέχεια ψηφίστε στο poll που ακολουθεί ποιο από αυτά θα θέλατε στο γκαράζ των ονείρων σας.

 

Jeep CJ5 “Renegade I” (1970)


Πρόκειται για την πρώτη εμφάνιση του ονόματος "Renegade" στην ιστορία της Jeep. Με λιγότερες από 250 μονάδες να περνούν τη γραμμή παραγωγής το1970, το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελούσε την έκδοση του CJ5 για όσους ήθελαν ένα αυτοκίνητο για εξορμήσεις. Η συγκεκριμένη έκδοση ήταν διαθέσιμη σε συνεχή βάση για τα μοντέλα CJ5 και CJ7 μέχρι το 1986. Το όνομα έγινε θρυλικό για την Jeep και η χρήση του συνεχίστηκε και σε επόμενα μοντέλα της μάρκας.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: V6 Buick 225 cu. in (3.687 κ.εκ.)

Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων

Σύστημα τετρακίνησης: Dana 20

 

Jeep CJ5 “Super Jeep” (1973)

Το CJ-5 “Super Jeep” αποτελεί ένα από τα πιο σπάνια μοντέλα της μάρκας, έχοντας κατασκευαστεί σε πολύ περιορισμένο αριθμό κατά την περίοδο Μάιου – Ιουλίου του 1973, αποτελώντας μια εναλλακτική του "Renegade Package" που δεν ήταν πλέον διαθέσιμο. Χάρη στα αξεσουάρ από χρώμιο, τους εντυπωσιακούς τροχούς, τις χρωματιστές λωρίδες στο αμάξωμα και βέβαια τη σπανιότητα του, το “Super Jeep” αποτελεί αγαπημένο μοντέλο για τους συλλέκτες.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: V8 American Motor 304 cu. in (4.982 κ.εκ.)

Μετάδοση: Αυτόματο 3 σχέσεων T15 A

Σύστημα τετρακίνησης: Dana 20

 

Jeep CJ7 “Golden Eagle” (1978)

Η έκδοση Golden Eagle παρουσιάστηκε το 1977 και αρχικά δημιουργήθηκαν 2.000 μονάδες αποκλειστικά για την αγορά της Καλιφόρνια. Αποτελούσε ένα πακέτο αναβάθμισης το οποίο κόστιζε 200 δολάρια ακριβότερα από την έκδοση Renegade. Τα κύρια χαρακτηριστικά του ήταν τα φαρδύτερα προστατευτικά των τροχών, οι μεγαλύτεροι τροχοί και βέβαια ο χρυσός αετός στο καπό. Η μεγάλη εμπορική επιτυχία του μοντέλου οδήγησε την εταιρεία να το διατηρήσει στην αγορά μέχρι το 1983.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: V8 AMC 304 cu. in (4.982 κ.εκ.)

Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων GM TH400

Σύστημα τετρακίνησης: Quadra Trac

 

Jeep Super Wagoneer (1967)

Το Jeep Wagoneer που παρουσιάστηκε το 1963 ήταν ένα εντελώς νέο μοντέλο. Ήταν το πρώτο τετρακίνητο όχημα που διάθετε αυτόματο κιβώτιο και προσέφερε όλες τις ανέσεις ενός πολυτελούς μοντέλου. Το Super Wagoneer ήταν αναβαθμισμένο, αλλά είχε μικρή παραγωγή λόγω της διπλάσιας τιμής του σε σχέση με την απλή έκδοση. Αποτελούσε τον προπομπό των σύγχρονων πολυτελών SUV.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: V8 American Motor 327 cu. in (5.359 κ.εκ.)

Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων Warner AS 8F

Σύστημα τετρακίνησης: Spicer 20

 

Jeep Cherokee Chief Levis” (1978)

Το συναίσθημα ήταν ένα από τους βασικούς παράγοντες για την εμπορική επιτυχία της Jeep τη δεκαετία του 70. Μία από τις πιο ξεχωριστές συνεργασίες ήταν αυτή με την Levi Strauss από το 1975 έως το 1978. Όλα τα μοντέλα εκείνης της εποχής – τα CJ, SJ και το J Truck – μπορούσαν να εφοδιαστούν με κουμπιά της Levi’s, υφάσματα τζιν και λογότυπα της διάσημης φίρμας στα φτερά. Το αυτοκίνητο που εκτίθεται είναι ένα Cherokee χρώματος ‘Captain Blue metallic’ με εσωτερικό από ύφασμα τζιν. Μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς προσέφερε μια ξεχωριστή λύση για όσους αναζητούσαν να συνδυάσουν την περιπέτεια με την άνεση και το στιλ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: V8 AMC 360 cu. in (5.900 κ.εκ.) 190 hp

Μετάδοση: Αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων GM TH 400

Σύστημα τετρακίνησης: Quadra Trac

 

Jeep J300 “Gladiator Thriftside” (1963)

Το Gladiator παρουσιάστηκε το 1962, την πρώτη χρονιά παραγωγής στης σειράς "J". Βασιζόταν στο τετρακίνητο station wagon Jeep Wagoneer και ήταν ένα εντελώς νέο μοντέλο. Αποτελούσε το πρώτο τετρακίνητο Pick-up που ήταν διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο, ενώ το όνομα Gladiator αντικαταστάθηκε μετά το 1971 -στη 2η γενιά- από το απλό “J Series”. Το μοντέλο ήταν διαθέσιμο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις μέχρι το 1988.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: 6-230 OHC Tornado Continental 230 cu. in (3.769.7 κ.εκ.)

Μετάδοση: Μηχανικό κιβώτιο 3 σχέσεων T89

Σύστημα τετρακίνησης: Spicer 20

 

Jeep J3000 “Gladiator Thriftside” (1967)

Τα Gladiator ήταν διαθέσιμα σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις και προαιρετικά με διπλούς πίσω τροχούς. Μία πρωτοπορία ήταν η δυνατότητα επιλογής ανεξάρτητης εμπρός ανάρτησης (αντί άκαμπτου άξονα) στις τετρακίνητες εκδόσεις.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας: V8 American Motor 327 cu. in (5.359 κ.εκ.)

Μετάδοση: Μηχανικό κιβώτιο 3 σχέσεων T90

Σύστημα τετρακίνησης: Spicer 20