ΝΕΟ Ford Puma: Ήρθε. Και είναι HYBRID!

Με 48volt υβριδικό σύστημα και έως 155 ίππους, το νέο SUV δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα για τον εξηλεκτρισμό της Ford. Καν’ το τώρα δικό σου με τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα Ford Finance

  • -
  • -
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ο εξηλεκτρισμός της Ford στην ελληνική αγορά ξεκινά με το Puma που προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου χάρη στην τεχνολογία EcoBoost Hybrid. Το νέο SUV είναι το πρώτο από τα 14 υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσάρει η Ford το 2020. Το Puma κινεί ο πολυβραβευμένος τρικύλινδρος 1.0L EcoBoost, διαθέσιμος με 125 ή 155 ίππους και ενισχυμένος από ένα 48-volt υβριδικό σύστημα, το οποίο αποθηκεύει την ενέργεια που χάνεται κατά την κύλιση και το φρενάρισμα σε μια μπαταρία. Στη συνέχεια, τη διοχετεύει μέσω ενός ηλεκτρικού μοτέρ ως επιπλέον ισχύ στον βενζινοκινητήρα, βελτιώνοντας αφενός τις επιδόσεις, αφετέρου την κατανάλωση καυσίμου (κατά 9%) και τις εκπομπές ρύπων. Ενδεικτικά, η έκδοση των 125 PS καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,5 lt/100 km (με τροχούς 17’’ ή 18’’), ενώ η αντίστοιχη τιμή για την έκδοση με τους 155 ίππους είναι 5,6 lt/100 km μόλις (σε πρότυπο WLTP)! Στάνταρ σε κάθε περίπτωση είναι ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ μέχρι το καλοκαίρι το Puma 1.0 EcoBoost Hybrid 125 PS θα είναι διαθέσιμο και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Το νέο Puma ανοίγει τους ορίζοντες της ηλεκτροκίνησης για τη Ford, αλλά όχι μόνο! Εισάγει στην κατηγορία των κόμπακτ SUV τα σπορ γονίδια του Fiesta μαζί με απρόσμενα μεγάλους χώρους, πανέξυπνες λύσεις πρακτικότητας και προηγμένη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας. Παρότι συμπαγές εξωτερικά, φιλοξενεί με άνεση πέντε επιβάτες - προσφέροντας εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ στον βασικό του εξοπλισμό - και κορυφαίο χώρο αποσκευών 456 λίτρων. Την χρηστικότητα απογειώνουν έξυπνες λύσεις όπως το MegaBox (ένας ευέλικτος υποδαπέδιος χώρος 80 lt), το ρυθμιζόμενο σε δύο επίπεδα δάπεδο που όταν χρειαστεί στερεώνεται κάθετα και κολλητά στην πλάτη του πίσω καθίσματος, και η εταζέρα από ελαστικό υλικό που προσαρμόζεται στις αποσκευές έτσι ώστε να μην εμποδίζει το κλείσιμο της πίσω πόρτας, της μόνης στην κατηγορία με hands-free λειτουργία.

Στάνταρ στο λανσάρισμα του μοντέλου διατίθεται και ο εντυπωσιακός ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, που πλαισιώνει την οθόνη 8’’ του ανανεωμένου συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC3. Επιπλέον, με το ενσωματωμένο modem το νέο Puma είναι μόνιμα συνδεδεμένο με το internet, επιτρέποντας έτσι τον απομακρυσμένο έλεγχο μέσω του smartphone.

Με τα γονίδια του Fiesta και τη μακρά παράδοση της Ford στην αναζήτηση της οδηγικής ευχαρίστησης, η σπορ “πτυχή” του Puma παρακάμπτει το ύψος ενός B-SUV και με ιδανικά ρυθμισμένη ανάρτηση προσφέρει κορυφαία αποτελεσματικότητα σε κάθε είδους διαδρομή. Ταυτόχρονα, το αυξημένο ύψος από το έδαφος και οι μεγαλύτερες διαδρομές της ανάρτησης, μαζί με τα δύο επιπλέον προγράμματα οδήγησης Slippery και Trail, καλύπτουν με επάρκεια και τον off-road χαρακτήρα του!

Φυσικά, το νέο Puma καρπώνεται το υπερπλήρες “μπουκέτο” τεχνολογιών Ford Co-Pilot360. Μεταξύ αυτών, το Adaptive Cruise Control, μέσω του Lane-Centring και του Stop & Go, κρατά το αυτοκίνητο στη λωρίδα του, τηρεί τις αποστάσεις ή το ακινητοποιεί αυτόματα στην κίνηση.

Το νέο Ford Puma διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμές από 20.097 € και ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Η απόκτησή του γίνεται ακόμη πιο εύκολη με τα ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα Ford Finance.