Ποιο SUV έχει 155 ίππους και κατανάλωση 5,5 lt/100 km;

Με κινητήρα βενζίνης και τεχνολογία 48 Volt mild hybrid

  • -
  • -

Το Ford Puma, το νέο SUV της Ford είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και με δύο επιλογές ισχύος: 125 ή 155 ίππους. Σε κάθε περίπτωση την κίνηση δίνει ο βενζινοκινητήρας 1.0 EcoBoost ο οποίος συνδυάζεται με 48βολτο υβριδικό σύστημα που ωφελεί την οικονομία καυσίμου. Στην περίπτωση του Puma με τους 125 ίππους η μέση κατανάλωση ξεκινά από 5,4 lt/100 km για τις εκδόσεις με τροχούς 16’’, ενώ η αντίστοιχη τιμή για το Puma των 155 ίππων ξεκινά από 5,5 lt/100 km (σε πρότυπο WLTP)!

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΤΟΥ ΝΕΟΥ FORD PUMA

Οι τιμές μέσης κατανάλωσης αναλόγως της διάστασης των τροχών, έχουν ως εξής:

 

ΕΚΔΟΣΗ

Ισχύς

Τροχοί

Κατανάλωση

Εκπομπές CO2

1.0 EcoBoost Hybrid

125 PS

16’’

5,4 lt/100 km

124

17’’

5,5 lt/100 km

124

18’’

5,5 lt/100 km

124

19’’

5,8 lt/100 km

132

1.0 EcoBoost Hybrid

155 PS

16’’

5,5 lt/100 km

126

17’’

5,6 lt/100 km

127

18’’

5,6 lt/100 km

127

19’’

5,9 lt/100 km

133

 

 

EcoBoost Hybrid 48-volt

Το νέο Puma είναι το πρώτο από 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα που θα λανσάρει η Ford μέσα στο 2020. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.000άρη EcoBoost με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα του αυτοκινήτου σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.


Το BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι αυτορυθμιζόμενο και παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Στην πράξη, το σύστημα εφαρμόζει τις παρακάτω στρατηγικές:

  • “Υποκατάσταση ροπής”, που αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 50 Nm μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Στόχος είναι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έως και 9% (πρωτόκολλο WLTP).
  • “Υποβοήθηση ροπής”, που αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο -και να προσφέρεται μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές.

Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost κινητήρα χρησιμοποιώντας παράλληλα ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι, περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που επιτρέπει στον κινητήρα βενζίνης να περιστρέφεται ταχύτερα διατηρώντας έτσι ψηλά την πίεση στο τούρμπο.

Το BISG επανεκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου – όσο διαρκεί το ανοιγόκλειμα του ματιού. Αυτό επιτρέπει στην τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Puma EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

Το νέο Ford Puma διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με τιμές από 20.097 € και ιδιαίτερα πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει στοιχεία μεταξύ άλλων ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών με τεχνολογία χρωμάτων 24-bit “true color”, εμπρός καθίσματα με λειτουργία μασάζ, ενσωματωμένο modem για μόνιμη σύνδεση στο internet, σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC3 και ζάντες αλουμινίου 17’’. Τέλος, το πρόγραμμα MyPuma από τη Ford Finance προσφέρει προνομιακούς όρους χρηματοδότησης με προκαταβολή από 0%, επιτόκιο από 1% και διάρκεια αποπληρωμής έως 84 μήνες.